Cumu vistutu un novu in l'invernu

L'expectativa di aghjuntu à a famiglia hè un mumentu di eccitazione è responsabilità. In particulare fermu avete bisognu à avvicinà se u zitellu hà da nasce in l'invierno, postu chì in questu casu hè bisognu di sapè per vistisce u figliolu in l'inguernu.

Rispittà generale per e vistimenti novu

Per un novu, avete bisognu à elegutu un vistitu chì vi si ponu nantu ad elli liberamente. Hè fattu di tessuti naturali, cusì chì a pelle di u babbu "respira". Preferenza per dà un megghiu ciuperu, lino, ghjerchju, frangulone. Avete da esse cura di selezziunate i prudutti. I roti deve esse faciuli fà affissà è fàcili per sguassate. Sti pò esse ryazhonki, cap, sliders, tuta, caspi. L'industrie tessili muderna hà righjuntu u nivellu induve roba simili hè prodotta da a tecnulugia "a pianta". U vestuariu di u zitellu sò ancu fatti di robba in bagnu, cum'è blusen, braggi, capelli per caminari, fatti di articuli densi, articuli. Dittu chì dan materiale "respira", mantene ancu u calore.

Cumu aduprà un picciottu invernu quandu quì hè in casa

A temperatura di l'ambienti standard si deve esse stabile à 22-23 gradi di Celsius. Questa hè un cundimentu còmicu per a sughjera di u zitellu. Duranti a vigilia, hè pussibule di vistite un zitellu cù un slider, o macchina. Sì a temperatura in l'abitudine hè più bassu, pudete fà un palcu di articuli di tela densi è macchi nantu à a cima. Nantu à e perte si mette nantu à quessi. A casa ùn deve micca toccu u capretti è u caprettu nantu à u zitellu, a testa di respira. Duranti u sughjettu, u zitellu deve sempre struitu cù una manta.

Chì ci hè a ropa di un novu in l'invierno per un passaghju

Spassighjate cun un novu in l'inguernu per un passaghju, vi vede ciò chì u clima hè fora di a finestra. In casu di chjesa severi, neve o chjesa, l'ottima scelta hè di stà in casa. Se u tempu hè bonu, andemu da andà.

In l 'invernu, per una cammisa à l'altezza, un sobre duverà a scelta perfetta per u pappagallou per un novu. Hè abbastanza faciliunata di trasfurmà un ziteddu. Hè piacevule per u zitellu stessu, postu chì ùn ùn mancanu i so movimenti. I sordelli per i zitelli sò di dui tipi: quarchi sò usati cum'è mantelli, u sicondu cum'è una chaise o tuta. Tali sordi sò fatta cù l'aiutu di e tecnulugii muderni cù l'aghjunzione di più novu tessili è calori. Sò ligeri è grazia à a so texture ùn anu micca permessu di l'umidità, u ventu è a prutezzione di u friddu. E anu da elli ancu da a pècura di l'ovale, soporta u termu equilibriu di u corpu di u zitellu. Baby, grazie à tutte queste pruprietà, serebbe cusì accogettu è còmico. Per cunvenzione, nantu à u capu di un novu, avete bisognu di mette nantu à u caprettu, è ghjà sopra un capricci caldu.

U zitellu tocca à i so mutannii in u quale cammina in casa, nantu à a tùnica è u palustu, coperne i manichi è i ghjambi. L'scelta di a robba sarà fatta secondu s'ellu hè fredda è fridda fora à u mumentu. Se a temperatura hè sopra à zero, ùn pudere micca pisà a so ristrutturazioni di u zitellu cù un "capu" supplementu di l'outerwear. Sì ciatu di cero, vistimentu di u natuvulu pò esse chjellu quantu pussibule è sopra addivà u zitellu cù una manta calorosa.

Spieghjanu, vistite u vostru babbu un pocu più calda ca sè stessu. Cusì, prima duvete bisognu di voi, è poi vistutu u zitellu per ch'ellu ùn si troppu scaldate prima di andà in l'aria.

Assicuratevi a scelta bona di a ropa per passeti è faciule. Hè necessariu tuccà u collu o u spinu di u zitellu. Hè bisogna adircà, ma ùn hè chjude. Sì chjosa o bagnata, significa chì l'aghjunghje bè cumu. Pigliate un pocu vistimenti è permettenu chì u zitellu retorna à a normalizazione per ch'ellu ùn hà micca pigliatu pienu à fretu nantu à a strada. Per verificà chì u zitellu hè friddu, toccu u panu. Sì ci hè friddu, u fogghiu hè sparcu. E vistate calzamente. È bellu chì u nasu di u babbu hè cale.