Lady with Camellias - Greta Garbo


Il-criticu di film Cinéma Kenneth Tainen hà dettu: "Tuttu chì un borrattu vede in altri donne, sobri in Garbo". Descrizzione assai precisa: assai Greta paria a figurazione di un sognu. L'audienza in i salute di cinema hà admittutu a bellezza suecesa è invicchiate quelli chì anu vicinu à ella in a vita verita. Ùn sanu micca chì, in più di u talentu di l'attore, Greta Garbo hà altru talentu - per falla i cori di quelli chì avianu a disgrazia per fallu in amore cù ella. A fatica "dama cù i camelli" Greta Garbo paria demucratà sacrificiu per a so attenzione.

Greta Luisa Gustafson hè vinutu u 18 di settembre di 1905 in Stoccolma, micca solu in i poviri, ma in una famiglia pobrea di a classe oghja. Era u più chjucu di trè figlioli chì i so parenti ùn anu prestu à a scola. Allora solu per parechji anni. Dunque, Greta era sempre analfabbe, ùn hà micca pensatu bè è ùn era micca interessatu à leghje. Greta ùn hà micca piazzatu di ricurdari a zitiddina. Hà fattu cumporte cum'è s'ellu ùn avia nudda familiale in tuttu. Solu dopu a morti di Garbo, fù cunnisciutu chì a so mamma è u fratellu anzianu visu in l'USA per parechji anni. Per tutti quelli anni, Greta ùn hà mai cuncipitu cun elli. Idda, sia una famosa estrema di cinema è a donna ricca, ùn avianu micca aiutà a so mamma è u fratellu si settleghjate in l'America, ùn sustene micca finanziatu. Però, ùn anu mai indirizzata.

A l'età di quindicina, Greta Gustaffson hà travagliatu in una magazzina di merceria, induve hè stata veduta da l'aristocratu Riccu Max Gample, chì diventò u so primu maritu. Inseme anu micca duratu. À a maiò sorpresa di Max, Greta hè stata firutu di u divorziu. Per u so maritu, hà spiegatu chì hè statu "fed up", è l'avvucatu di famiglia Gampelov hà dettu ch'ella ùn era micca prublema di pruprietà.

Greta Gustafson ùn hà mai avutu l'associazione di a so vita cù l'arti. Ma s'ellu ci hè statu l'occasione di guadagnà - ùn ricusa micca. À deci anni, Greta palesa in moda capelli per una rivista di e donne. Quandu u direttore cinematograficu Maurice Stiller hà pigliatu questi ritratti, invitò à Grete per fà un rolu. "A zitella in u caprettu" hà pigliatu sta pruposta senza interesse. E sulu quannu sapi ca eru pagatu più per sparà in a film chì per posa per u fotògrafu, aghju acceditu.

Hè Maurice Stiller chì suggeria chì piglià u pseunendu "Garbo": paria esotica, a difesa di a popular "Gustafson". Stiller sunnava di veda Greta in Hollywood è per questu scopu organizzò u so viaghju à u festival di cinéma, mantene in Constantinopuli. Quandu u ghjovanu suvistu hà avvistatu da rapprisentanti di una biglietta di filmista americane MGM. Greta è Stiller anu invitatu à l'USA è firmatu un cuntrattu cù elli per dui pelle. Tuttavia, dopu à u roghjoni di sti dui films, Greta cuntinuau di sparà à l'altri direttori. E Stiller hà avutu pocu un salario cumerciutu in u cuntratu è ùn chjude micca. Garbo intrì immediatamenti in una stella. E Stiller hà suffertu, per ùn esse chjamatu in i Stati Uniti, ma ancu impussibili di vultà à a so patria, scantu di parte di Greta Garbo.

Duranti a filminatura di u filmu "Fattu è u Diavulu" Greta Garbo hà scontru cù John Gilbert. Gilbert era l'attore più pagatu è populari in Hollywood è hà avutu a reputazione di un cattivadore dissipatu. Ma hà datu u so core à Greta Garbo quasi annantu à u primu ghjornu di sparizzioni. Gilbert hà cunnisciutu di piglià bè cura. Garbo anu indiferenzu à tutta a so fuddie. Tutti i più surprisanti hè di Gilbert è per tutti quelli chì ci anu da ellu, quandu, à a fine di u filmarfu, Greta si move per vive cun ellu. Maurice Stiller hà suffertu, era ghjelosu, eventualmente hà fattu un scandalu - è era espulsu da u studio. A MGM hà sunnatatu longu di ridivà di u malnuticu Piggalu di a bella Galatea - Garbo. Avia bisognu di una scusa, è da quandu Garbo stessia esigava ch'ella hè stata salvata d'un adjudrillatore obsessivo. Stiller hè statu deporatu in Svezzia, induva fici un suspirou. Quandu fù truvatu mortu, a foto di Greta era in i so mani. Young Greta in un capellu di moda. Greta ùn hà micca ghjustificatu à a nutizia di a morte di Stiller. A so affari cun Gilbert era in tuttu. È u felice di Gilbert ùn cunnoscu micca chì per ellu a cunnessione cù Garbo seria disastru. Greta accunsenu à metà à Gilbert, ancu u ghjornu di u ghjornu fù numinatu. Ma pocu prima di u matrimoniu, a sposa abbandunà a mansionu di Gilbert - è ghjustu sparita. In Hollywood, volta, quandu a passioni per u so volu si trova tranquillamente. Ùn avà mai spiegatu i motivi di u so attu. E ùn hà micca vulutu parlà à Gilbert.

John Gilbert era in disperazione. Pruvvidennu a cunsulazione u so avè attore, Louis Meyer, a capu di u studiu di MGM, disse à Gilbert: "Tutti i megliu, mate! Aghju purtammu cù una bellezza, è ancu ùn hà micca bisognu di maritari! "Gilbert hà riaccatu à queste cynical words unreasonably: ellu à u capu di a cumpagnia di film in a mandibula, cusì chì l'hà pigliatu à u pavone. L'insulte Meyer hà fattu tuttu chì distrugge Ghjuvanni Gilbert. L'attore ùn era micca più roles. In u 1929 si maritò cù l'actriu Ide Clair, ma hà stete cun ella per un annu. Ùn pudia scurdà di Greta Garbo. Greta era cum'è una droga, un velu dolci distruttivu: pudete odià, è ancu avete. Capace di spermentà a separazione da Garbo, Gilbert hà principiatu è hà mortu di l'alcoolismu à l'età di thirty-seven.

U matrimoniu cù Gilbert Garbo hà preferutu un affare cù una donna: u famusu poetess è scrittori Mercedes D'Acosta. À a prima reunione, Mercedes ùn pudia sparisce una vista glumante da a bella faccia di u Suedisi. Mentre chì Greta ùn hè micca pussutu vitture i so ochji da u bracciale d'oru è zafirsi à manu di Mercedes. Notte questu, Mercuri cu a ginirusita di un veru amanti pigliò u bracelita è u metti nantu à u braghju di Greta. Greta in regula in generale rigali cù piacè indispensévule, è Mercedes hà pruvatu di guessà ogni unioni. Ancu Garbo si era assai riccu di Mercedes, ùn hà mai rigalu i regali. Ùn hè micca fattu per ella. Garbo hà abbastanza naturali chì era veneratu cum'è una dea. Greta hà prumessu di restu à un pocu tempu in a rotta entre filmi di dui pelle, è Mercedes a invitò à a so splutazioni propria nantu à a sponda di u Lavu Lake Silve, duvutu stanu sei settimani together. Mercedes era cuntentu è à u listessu tempu - disappunitu. Persunità intelettuale è creativa, Mercedes D'Acosta hà cunsideratu una di a più chjassi di piacerevuli di vita. Greta ùn era micca parlante à tutti, è quandu, aprì a so bocca, era diventatu chì tutti i pinsamenti di a bellezza eranu banali, l'interessi eranu carnally limitati. Mercedes ùn pudia micca cridutu chì u so ídolo ùn hà pussutu micca un intellectu o sensibilita desarrollatu. Ma pi parechji dicennii pruvate "resolvi l'enigma di Garbo". In u so ghjurnale persunale, publicatu dopu a so morti, Mercedes D'Acosta amara amargamenti: "In a mio ànima, un sensu hè risultatu per una persona chì nun esistiu. A mo mia vere rialtà - una persona, una criatura di a famiglia di Suède, cun una persona chì u creatore tocca l'amore, solu interessatu di soldi, di salute, di alimentazione è di dorme. È ancu sta facciata hè inganna, è a mo ànima hè prova di traduce a so imaghja in qualcosa chì a mo mente ùn accetta micca. Iè, averaghju, ma l'amore l'imagine creatu, è micca una persona specie di carne è sangue. "Mercedes D'Acosta introduciutu Greta Garbo à Marlene Dietrich. Greta si interessau à a famosa donna allemand, sapendu chì ghjè inghju predilettu. E più impurtanti - incredibbilamenti generosu per i so mistress. E Mercedes hà fattu tuttu ciò chì assicura chì Garbo è Dietrich scontravanu. "Iu vi purtaranu à u lettu, quale site!" E micca per ùn aghju micca bè, perchè amassi cun tuttu u mo core, Oh my Beautiful! "- scrivi Mercedes in una di e lettere à Greta. A strada, a rumanzu di dui stiddi di cinema ùn dumandà: Dietrich era, sicuru, generoso, ma hè stata guasi in rosi bianchi, mentri Garbo avissi preferitu una cosa più impurtante. E in lu lettu, Dietrich la dicìu.

Cù Cecil Beaton, un aristucraticu britannicu è u fotografu di a corte di a famiglia reale, Greta hè statu ancu intruditu à Mercedes. Questa succideva in maiu 1932, pocu dopu a filmi di a pelicula "Queen Christina", chì hà sviatu Garbo sopratuttu i stini cinematografici. Finu à quì, Beaton fu denunatu tutti i tentattivi per persuade Garbo per pospose per ellu. Ma quannu Mercedes intrudùcenu à l'altri, Greta ùn hà micca cunzidiratu bisognu di ricusà l'amicu di u so amatori in questu cusì una foto. Quand'elli èranu à pusà nantu à a terrazza, Greta hà pigliatu un tisoru s'arrizzò da u vase, mette à a so pula. Cum'è Beaton fubbe più avanzatu, ricuciteu è sbarrafjau a pelle dopu à un passu llargu U coratu greedy è di sedosità era cusì cum'è quella rosa. Allora alzò u ciuriu è hà dettu: "Quì hè una rosula chì vive, murite è desistirà per sempre". Garbo, basgiò a rosula, u dete à Bitona. Ci hè asciucatu a fioritura in u so diurnu, è pendu u colpu à u quadru vicinu à a so capanna. Beaton hà guardatu sta rosula finu à a so morte, è dopu chì a famosa fiore era poitta in 750 chile sterlina - un cantu scumpariu per quellu tempu! Addiventanu amanti. Mercedes D'Acosta hà patitu è ​​era ghjilosu, scrivite poveri desesperati è l'hà cullassatu in a porta di Greta. Ma ogni cosa era inutile: Greta hà sceltu per Biton.

Sò un veru artista, Cecil Biton era particularmente cuddante di a bellezza. E a bellezza di a vostra donna amata - in u primu locu. Hà fattu assai di e persone, chì Greta hà piace assai. Hà abbandunatu ancu alcune sculputi littirarii sorpreneur: "Cumu i so movimenti lodi è languide, hè più piace à una pantera o una sirena, è, fate chjapperu cù grossi bracce è cima, - ci hè quarchi in a so aspettu d'un elf". Ùn era pocu prima di Bitun, cum'è Mercedes, anu parechje idealizà à Greta. Scrissi in u so diurnu: "Nunda è nimu in particulare ùn interessa micca. Hè intupunale, cum'è un invàlidi, è hè cum'è egoista, è ùn vulete dispunibile à revelà à qualcosa. Havi avutu esse un interlocutore sordo, hè superstitious, suspicante, è ùn cunnosci micca u significatu di a parola "amici". Ùn hè micca capaci di amà. " Ma anche à valutà sopratuttu, Beaton ùn hà micca sappiutu di "raghjone" Garbo da a so ànima. Per a prima volta a so cunnissioni ùn durria micca. Biton hà fattu un sbagliu - suggestionu Greta per esse a so mòglia. Greta m'hè risposta senza solu cun u rifiutu, ma cun un rughjone completo in a relazione. Per ella, tali proposition sononu cum'è una invucazione nantu à a so vita persunale, chì hà vigilata celo.

In u 1936, in u filatu in a film "Conquest", induve Greta tocca Maria Valewski, a bella ragazza polacca, chì Napoleon in amuri, l'attrìccia avia un affari seriu cù u cumendariu Leopold Stokowski. In l 'estiu, anu junciutu per viaghjà in Italia, ancu parranu nantu à a so casale avanti. Ma Stokovsky preferitu milionariu Gloria Vanderbilt. Era l'unicu cun apparente facilità riffesi una droga chamada Garbo.

In u 1941, Greta Garbo hà starratu in u so ultimu e assai successore film "Donna di fà faccia". À trenta seises, abbandunò a pelicula, chuttu in u so appartamentu di New York, ricusendu di riceve i invitati è dà entrevista. L'unichi Greta permessi à a so vita era Shlee. Eranu i so vicini, emigrati russi. George Schlee, u famusu avucatu, hà datu cunsiglii finanziarii di Garbo, sempre u dirittu. E a so moglia Valentine, a famosa furmette, hà cusitu per ella. Insemi salvavanu a pace di l'astru di cinema, chì, sintìannusi l'iniziu di l'anzianu, divinni ancu ritirata è si n'andò in a strada solu in u bughjone fittu. In u so retrettu Garbo hà violatu in u 1946, di sguintatu chì prisenta à un partitu bohemianu. Allora trouve cù parechji cunniscenzi vechji, cumpresu Cecil Biton. Ùn avemu micca vistutu quì à quattordeci da u so romanzu curtu. Era quarantais anni, era quaranta trenta. A so bellezza s'hè esplicata. Ma per Cecil Biton Greta era still irresistible, a più bella. Li dumannò per una data - è ella accunsenu à scuntallu. Caminavanu in u Centru Centru, avianu interaccorsi interminables. Greta Garbo, silent è secretive, di colpu divintò parlato è assai francu cun Beaton. Appena dissi: "U mo lozzu hè strettu, friddu è chaste. Odiò ... "Allora Beaton avertì immediatamente una offerta di mani è cori. E, curiosamente, Garbo accurdò.

Biton è Garbo ùn anu micca annunziatu u casu avanti, ma tutti i Boemese rapidamente avianu cuntzentatu. Beaton era cunvinta di l'inviolabilezza di a so felicità presente. Greta accunsentia à pona per ellu novu, ma pigliendu a parolla da ellu à ùn publicà nimu di sti ritratti: Garbo ùn vulia micca chì l'avianu veru per quaranta anni. Ma i fotografia eranu diliziosi. Beaton riedu u mondu sanu per sapè chì u so amatu era bella. Hà fattu un fatal error: durante u viaghju Greta à Suvietta trasfirìu e ritratti à a rivista "Vog". Quandu hà apriliu di questu, Garbo hà discumpatu ogni rilazioni cun Biton. È quandu parechji anni dopu, hà cambiatu a so cravatta à a misericòrdia, hà permessu Cecil per ella solu cum'è un amicu, chì era permessu di furnisce cù qualsiasi tipi di servizii. U disgraziatu Beaton era felice di ghjuntu cù questu. True, in u 1959, si maritò cù u ghjugnu Osborn, a vedova di u pianista Franz Osborne. Ma Greta Garbo era ancu u so unicu amore è u puntu focu di tutti i so penseri.

Tutti questi anni difficili per ellu stessu Cecil currispondi cù Mercedes D'Acosta, chì anu ancu sottumette di separazione di Garbo è hà sunnatutu di vultà. Mercuri - quandu vi erani gravamente maligni, regula rigalamenti rigali Garbo, chì pigliò senza l'espressione di gratitudine, mai più risponde à una nota, micca una visita. Greta chjamava Mercedes, solu quandu era stata sola, cadiu malatu è si facia impetu. I Cumpagnici Shlee si sviluppau da a so vita: George hè mortu, è Valentine hà partitu di New York.

Ma Mercedes, anca vechja è malatu, ghjittassi in u primu chjamatu. Trovu medichi è infermiera, ùn si lasciò micca u lettu di Greta. Ma ella era spaventu, finu à chì Garbo cuminciò à ricuperà. Mercedes D'Acosta muriu in 1968 dopu una longa e malatia dolorosa, trascinatu diversi operazioni à u core. Ella mantene a so idea clara à u fine è stende finu à a fine. Ma Garbo ùn hà micca visitatu, ùn l'hà micca scritta una sola cartulina à l'uspitale, ùn hà micca vinutu à u funerale. Quandu Cecil Biton muriu in u 1980, Greta ùn anu micca vulsutu discu a so intimità per u funerale è ùn mancu ùn mancanu fiori à u so cane. Greta Garbo murì in u 15 d'aprile di u 1990, sola, chì era stata longa è dilissante. L'attrìzia vulìa essere cremata è sipoltu in Stoccolma. In ogni casu, hà sviluppatu parechji difficultà legalità è a caghba di u lavu era guardatu in l'uffiziu di u funestu in New York per novi anni. Quandu s'hè risposta a quistione di quale avaristi u patrimoniu di l'attrìzia, devenu devenu chì hà avutu una nebeta in i Stati Uniti chì solu viu a so zia in u screnu. Hà ricurdatu $ 32 millioni di Greta Garbo. Cusì u destinatu di a fateful "dama cù i camelli" Greta Garbo finita.