Puericultura in u primu mesi. Cosa chì u zitellu deve esse capace di fà

Cundizione è armoniu di u zitellu in u primu mesi
Quandu u novu mumu hà ghjuntu avà cù u so picciottu da l'uspidale, ci saremu bellu di molti quistioni pratichi nantu à a cura, nutrimentu è sviluppu di u zitellu in u primu misi di vita. In regula, i zitelli di sta età anu in dormu. Qualchidunu pudete immersione in dorme è durante l'alimentazione. Mamma, sicuru, preoccupatu di a curretta di u sviluppu di u so zitellu è u so regnu di u ghjornu. Pruvate di spremà una pocu luminu annantu à questu problema è contate un pocu più ciò chì u zitellu deve fà in un mese è cumu fà cumparisce è cura pè.

U sviluppu pruduttivu

I figlioli di sta età principia à adattà in modu attivu à e novi cundizioni di a vita. Cum'è u corpu di u zitellu hè prestu accumpariu à l'esistenza fora di a buona di a mamma è u so corpu cumencia à u travagliu in un novu modu, pò pèrdite un pocu in pisu. Questu hè perfetta nurmale, perchè in u futuru hà da pudere di ottene più di a meza kilogram à a spesa di nutrimentu intensivu.

U riflettori principali di sti zitelli hè chjucu. Se tenite u dettu annantu à a bocca di u babbu, ellu darà i so labbra com'è s'ellu si preparava da travaglià u latte maternale. Inoltre, si u zitellu hè vultatu nantu à u panicu, viria u capu à u partitu per avè un accessu faciule à l'aria.

In u primu mesi, i zitelli annunziate u mumentu di mamma o di u papà. A volte, hè cusì forte chì a mo mamma pò ancu cullà u zitellu in a cunclusione.

Se mette u zitellu in ghjustu, ellu hà da esegue sorte per e ghjambassi, è ancu esse capace di fà qualcosa cum'è i primi passi. A cosa principal hè chì i so peri ùn sò micca ntervironzii, ma se si succedi, hè vale à cuntattà u neurologistu.

Regoli di cura in u primu mesi

Ghjornu è divertimentu