L'approcplica individuali à u pre-umanu primariu

A manera chì u so picciutteddu nascìu, detergione largamente u so cumpurtamentu è u cumpurtamentu. Chì avete bisognu di sapè per avè u vostru accentu à tutti? I psiculogisti americani prupone una ipotesi: u locu chì un zitellu prende in a famiglia secondu l'anziani affetta a so personalità. In u so parente, i genitori spessu casi sempre u cunsigliu u zitellu più chjucu à un zitellu più grande è esperendu chì serà un bon esempiu per un zitellu più chjucu. Questa formate certi trazii in i zitelli più antichi, cumu l'indipendenza, u cunsirvatoriu, a responsabilità, propuneru.

Circhendu à mantene l'ordine esistenti è resistenza di u cambiamentu. U più ghjovanu, per contru, essendu u rolu di tutti i patruni, crescenu avientu, caru, apertu à a nova. Ma i so sentimenti sò spessu contradictori, perchè, per una banda, sò animali è in l'altru, anu persistendu perseverendu à l'altri membri di a famiglia, è questu scandalizeghja l'autoestima. A media hè obligata di cumpensà e leii di a diplomazia cù i ghjovani unificati in modu di mantene e boni relazioni cù u fratellu maiò è a sughjera è cù i più ghjovani, perchè e "mediu" sò spessu sensittivi, sociables, flexibilii è empatii. Ma l'ordine di nascita ùn hè micca u principalu è micca u solu fattore. U sessu hè impurtante, u numaru di membri in a famiglia, a diferenza in età tra i zitelli. L'atmosfera di a famiglia è a so situazione ecunumia, a distribuzione di funzioni trà mamma è u babbu è influenze esterni influenzi assai in a famiglia. Ma ùn pudemu micca d'assicurà chì l'ordine di nascita in a famiglia influenza grandamente in i zitelli è pò cuntribuisce à a manifestazioni di certi traits. L'approcplica individuali à u pre-lettore prima si deve basatu nantu à a natura di a mamma di u babbu.

Prima nascita

Per qualchì tempu, u zitellu più grande occupà a pusizione di l'unicu in a famiglia (in cuntrastu cù i zitelli sussegwenti), tutta l'attenzione di i genitori si cuncentrau nantu à ellu, tuttu l'amori è l'impatrunitu hè datu à ellu. Ma quandu u zitellu s'aprì à a pusizioni privileġġata, a situazione cambia. Avà ùn ùn solu ùn ceva di esse l'unicu, è hè obligatu di sparta l'attinzioni di i genitori cù un altru babbu, ma ancu cù l'acquistione d'un novu status di "maiurone" pòtene tutta a pisu pisu assuciata à ellu, à quale ellu ùn hè senza preparatu è disperebbe. I ricchezziunità per u zitellu annunziate rapidamente, l'attitudine di i genitori, cum'è regula, ùn cambienu micca per u megliu, postu chì a mamma hè adattatu à un novu rolu per ella. À u primu, a parte di u lionu di l'assistenza di i genitori hè pagatu à u zitellu, ùn hè nè pruduce ugualmente, cusì u primatu chì hè stata utilizata per l'assistenza comprehensiva riceve a so parte d'amore o passendu o per un principiu residuale. Dunque, avemu averari averemu d'esse un cambiamentu micca diventatu, cusì duru, è e prublemi - excessive.

Ritrattu psicologicu

Aghja più spessu, u zitellu più anticu havi caratteristiche cum'è auturefia, determinazione, responsabilità, previsu. I figlioli maiori sò un fattore d'intelligenza più altu cù i so fratelli è i so fratelli, perchè ghjè da elli chì i genitori esperanu più cà d'altri, è chì sò i più ghjovani. Comu u risultatu, parechji parenti sviluppanu in i primi babbi: sò capaci di esse mentri, sò capaci di piglià a responsabilità è à eseguisce un capu. I disgrazia A culperità di questa respunsabilità alcuni torna à esse troppu pisanti per una petite persone, è elabure una ansia in più. In questu piriodu, u zitellu hè circà a causa di i cambiassi chì anu sviluppatu, è da chì i zitelli anu da culpiscenu per tuttu, u so raghjonu lògicu ùn hè spessu micca in u so favore. Dopu à a natura di u zitellu sposta distisu ci hè scunvigghiata, disubbidenza, pò esse disturbi in u sonnu o diversi temerici, u zitellu comunieghja da spessu o regressu. A sola ragiunata hè a mancanza d'attenzione prubaciamenti. Ùn avete bisognu di fà una babulia da u primu babbu. Ricurdativi chì ellu, supratuttu un zitellu, è digià u vostru assistente. Fate chì u mo figliolu quantu apprezzà a so aiutu, ludà è sustene. Tuttavia, pigliate chì i fratelli più chjappani ùn anu micca pisatu seriu u fratellu anzianu, se ne necessariu, sia dispostu à fà stendenu per a prutezzione di u so spaziu persunali è i so persunali. Piuttostu prestu a cura di u primu ind'è i vantaghji di a so anziane. I figlioli ghjunti sò permessi più. Pirmettisce à u zitellu in età per quarchi petite, pusendu nantu à e mani, bè da una buttiglia o ghjittassi in a cunclusione di u fruttu più chjucu.

U vostru interessu

Chì ogni figliolu anu u so ghjucassi persunale, libri è magazines, è generale, per studiu cumuni. Per esempiu, permettenu chì u zitellu era di scrivite una rivista da e navi, a fianna meditaria, quantu i cavalli è i più ghjovani, di a vita di l'animali, di u culore di u puzzicheghju per u più chjucu. Fugerà i zitelli à rispittà u patrimoniu persunale di l'altri è, se ne necessariu, fate dumande una volta per tuttu. Ogni ziteddu ritruvate un hobby speciale per ellu stessu, chì diventerà di l'altru. Questu vi darà un raghjone di più à prestu attente à i figlioli più ghjovani, mediani è anzeddi, appressu, è leghje cun elli, i so revisteri persunali.

Medium

U meditate promediu ùn hè micca piacevule! Per una banda, l'anzianu a seguita, perchè ellu ùn hà privatu di u rolu di u so unicu cumpagnu. Per d 'altra banda, ellu stessu ùn piace u terzu babbu, perchè ellu privò di u so status junior. Comu u risultatu, una tempesta di sentimenti cunflittenti è a difficultità di determinà u so status in a famiglia. U fiancu mediu ùn avete micca l'uppurtunità di truvà u rolu d'un capu, chì generalmente hè assumitu da u primu natu, ma ancu ùn hà micca u tempu di piglià u rolu di u tutore. À u listessu tempu, senta chì a dumanda di ellu hè assai menu di quellu primu, è questu averebbe nantu à a so tranquillità. Ma à u stessu tempu, ùn deveru micca chjapputu. Un tali figliolu hè obligatu à cuntinuà à cuntinuà incù un eddu più forte è capacitu è ​​un indefensu più chjucu. Probabilmente, ùn avete micca impegnu assai rializazioni di u ziteddi mediu? Dopu tuttu, u "novu" chì u sicrittu pieno, i genitori hà digià "passatu" cù a prima, perch'elli ùn rientemu micca ezeutale.

Ritrattu psicologicu

Pros: U vostru fugliu mediu hè prubabile di esse cumunicativu, truvamu l'attenzione trà l'amichi parenti. Fà chì hà pigliatu a pusizioni di un pacificador in a relazione di u primu zitellu è u zitellu più chjucu, è questu hà sviluppatu a so capacità di negocià. Di solitu esse babbi sò carattarizati da cumpitenzi, flessibilità, diplomazia, sociabilità. Dopu a zitiddina, u ziteddu averageu hè obligatu di negocià cù e diverse persone, è questu hè bonu per ellu, insignate per assicurà cun tutti, sia benevolente, tactful è not too assertivu. A chjave principale per u successu di un ziteddi migliu hè a cumpetenza in qualcosa speziale. Scrive u zitellu in lezioni di guidata, introdittàllu à a tecnica di origami è insegni di fà ghjucadelle interessante, aiutallu à truvà in mudellu, o trasfurmà da a tecnulugia radiu controlata. Li ùn avè micca nuddisfettori in questa materia, da esse guvertu di fiducia è di rispettu in u cerculu di i fratelli è i soru. Pare chì u second postu chì u zuccu migliu chì porta in a famiglia ùn li permettenu micca cuntà di parechji vantaghji nantu à i so frati è a soe, ùn hè micca u più chjucu di sta impotenza, nè u più anticu cù a so indipindenza relative. Ma pudete aiutà u so figliolu cù una "alliance". Cù i so anziani, una certa attività cumunitiva impurtante hè unata, per esempiu, vai à u pelle. Quandu hà dettu ch'ellu esse "picculu", permettenu vede u cartoon longu cù u più ghjovanu. Tridentele chì ellu, per contru, hà l'uppurtunità di prufittà di l'età. Ancu più faciuli per quelli parenti chì anu da diverse tipi di zitelli à a famiglia. In questu casu, u status di u "sustitutu mediu" pò esse sustituitu da u statu di "anzianu frà" o "fratellu più jove". Allora u zitellu annu serà più faciule per avè percepitu u so postu in a famiglia, è i genitori stabiliscenu a pruotazione di i so benefizii trà i zitelli.

Praise more often

In u più chjucu vanu cù una trascuranza, tenerezza, adventurismu. Sti figghi sò spessu artisticu, ciò chì tocanu à sempre sempre in u centru di l'attenzione di tutti. À u stessu tempu, u junioru, ancu u mezu à l'altru, hà apartu à trattà pacìfiche, hà sviluppatu i cumposti diplomatici, perchè capisci rapidamente chì u putere di ottene l'uggettu (in collision cù l'"senior" è "middle" più forte) hè ineffettu. I più zitelli sò populari cun i so parenti è sò capaci di assicurà cun i persone.

U più ghjovanu hè datu l'attinenza principalu è hè pardunatu più di l'altri. Adupratu tutte u tempu di invià à l'aiutu di l'anziani, spessu prende davanti à prublemi è rinviate veloce. Spessu, ùn hè micca priva di l'autodisciplina è face difficultà à decisione; accustatu à a custruzzioni constantemente di i parenti è sottucatati esigenti, u più chjucu spessu spessu lazy, infantile è depende, pò cumprà per esse l'egoistu, u desideriu di sempre cercà a so.

Canale in a direzione ghjusta

Per ùn spolverà u fogghiu, fate u quadru à i capricci è evite e lode di grassi eccessivi è raghjonale. Ma ùn puderebbe significatu di "ludari annantu à u cretu": impiccà nantu à un iminu di disegnu, chì ellu hà pigliatu cun diligenza. Ancu se u risultatu devi assai per esse chjapputu, tali gestiu inspirarà i ghjovani à novi sforzi. Quandu chì qualcosa ùn mancanu per ellu è hè inbitatu, sustegnu u mulinu, assicuratevi chì tuttu sera ghjuntu. Ùn ignurà alcune maiò, ancu s'elli pareanu escevule per voi: a vostra participazione è a sensibilizazione frenà a so vuluntà d'apre studii novi senza avè avutu i figlioli maiò. U vostru travagliu hè di stimulà u sviluppu di u zitellu più chjucu è di prumove a divulgazione di e so capacità è interessi. In un modu o un altru, u più chjucu prova à aghjunghje cù i so anziani a so vita, ma sera successu solu per i so propii inclinations. Assicuratevi chì u più ghjovanu hà participatu ancu in i prughjetti di a casa. Sè sempre liberate u terzu babbu da prutezione, perchè "hè tantu picculu!", Questu prumove in u scontinttu trà i zitelli più anziani, cumplicendu a relazione trà i zitelli. Insegni à u to bellu à travaglià - truvate un travagliu primitivu chì pò esse rializà, u zitellu ùn devi micca sentitu privileghje speciale, chì ùn ùn opera micca e reguli di casa. Ùn ci sustene micca l'abitudini di slandering e rapprisagghia di i fratelli anziani. Insegni a vostra zitella per circà e parolle chjappane per negoziarè cù u so fratellu o di a so sorella senza avè l'adulte.