Mette di l'autore per u sviluppu primu di i zitelli

Qualchidine vole chì u so zitellu sviluppà è crescenu più rapidamente per l'altri figlioli - hè tutte di l'egoismu umanu ordinariu, chì trova sola in l'piacevule piacevule di l'altri populi. Hè per quessa chì i metudi di l'autore di u sviluppu primu di i zitelli sò diventati pocu novu? Quante temi preparatori sò abbreti per i ziteddi chì ùn anu micca tempu per amparà à spenniri a so zitiddina dopu à a scola.

Sembra chì à utilizà i metudi di l'autore di u primu sviluppu di i ziteddi ùn ci hè nunda terribili - un benefiziu cuntinuu per l'urganisimu di creazione è di sviluppu. In ogni modu, i psitoterapi di i zitelli per i primi anni anu adendu à un altru opinione oppostu sensu di carta. Iò - perchè à elli à a accuglienza di azione, parevanu averebbe crescenu i zitelli, chì si trovani micca in tutti i disturbi mentali di i zitelli. I medichi unanimamente accusanu e sse cose tecniche fatti pè u primu sviluppu di i zitelli. Ma i bughjetti di i zitelli ùn anu micca sempre a gestione cù a quantità di infurmazione chì e mamma si tratta di mette in u capu di un zitellu in crescente. I giuvani parenti soffrenu è vede cumu u so zuccheru ancestre à manghjà in cradle smariglià ogni ghjornu da a so capacità di cuntà à deci è lettu da i Silabali - ma sò sti capaci di venerà sviluppà, è pocu dopu, cù prublemi mentali?

A solitu, a malatia di u "sviluppu primu" hè malatu da e donne chì vanu in grandi cità - dopu à tuttu, ci hè più accessu à l'infurmazioni è di più pussibilità. Cume hè a mamma, cammendu cù u zitellu in u parcu, hè obligatu à sente i parenti orgugliosi dicenu chì i so figlioli in quattru trent'anni sò capaci di passà bè abbastanza è leghjite chjaru è ancu sapè un cuntu simplice. Dopu avemu da principià per sente cum'è una non state - dopu avè micca, puderia micca impartisce à u nostru figliolu à leghje è scrivite, ùn avete micca prufittu di e pussibilità offritta di noi di i libri è altri risorse. Quand'elli vènenu a casa, scumpariscenu tutti i metudi di u primu sviluppu di l'Internet, leghjite e criterii di i matri felici - è cumincianu a introducirle i punti di prugrammi in a vita di i so figlioli. Certu, perchè ùn vulemu micca Vitenka da a porta vicinu per esse un studente excellentu à a scola, è u nostru chashushko hè bè.

In ogni casu, a parolla fiertà "sviluppu" in questu casu ùn hè micca sanu sanu sanu. Sò trattendu di principià per influenzà a furmazione di a parsunalità di u zitellu da una prima età: fisica, mentale è, sicura, intellettuale. E tutte e scelta "scole", induve praticavanu u sviluppu primu, ùn anu nunda di fà cù l'ultimi - sò solitu pruvate di crià i zitelli cù a cunniscenza ch'elli anu da sapè in i primi prudutti di a scola. Ma questu ùn hà nunda à fà cù u sviluppu, perchè, à u cuntrariu, hè u sviluppu di i zitelli chì hè impastughjatu in u prublema di rifurmi i so capicelli cù u sapienti novi. Ma i genitori ùn capiscenu micca quì - sò solu capiscenu chì quandu passanu i teste per l'admission à una istituzione d'educazione elite, sò i so zitelli chì vi darà a cugliera pussibilità di cumpunisce e so miserien è si cunghjuntanu à i ranchi di i studienti.


U boom di u successu di i scoli chante i metudi di l'autore di u sviluppu primu di i zitelli culmina à u medio di u XXu seculu, quandu i pratichi maestri di l'istituzioni prefrancari unanimamente dichiaru chì dopu à trè anni, era troppu tardu per cumincià à sviluppà un zitellu. E mòglie aghjunghjenu i so capi è si pricipitò à cumpensà per u tempu perchutu è i medichi turnaru per l'autori è i sviluppatori di tecniche per l'aiutu. No wonder: eranu promessi chì u zitellu serebbe un genius, un zitellu prodigio. Quì è "eranu" i genitori parenti nantu à i slogan disprezzamenti. Normalmente in "scoli" parechji metudi eranu utilizati à una volta, elettu da ogni cosa u principale, u fundamentale. Frà tutte e tecniche d'autore predilettu eranu i prugrammi di Nikitin è Montessori, Tyulenev è Zaitsev. Ma hè questu stratèggiu giustu?

In questu articulu avemu da pruvate di dà una idea di ciò chì i mètudi di u autori più famosu di u sviluppu primu sò, chì sò i so pruverbi è cunse e quale sò?

Maria Montessori: l'esperimentu di sviluppu talianu

A Sra Montessori, nativa di Francia, dedicò a so vita sana à a riabilitazioni è l'educazione di i zitelli cù disabili mentali. Addivintò l'autore di a tecnica, l'inventariu per l'esercitu di quali eranu frames speciali cuncezzione di cartuni, cunti è carti chì svilupparu a fine motorità di i pezzi di i zitelli. Questu hè sempre statu assai impurtante, perchè i finimi nervi, situati à a punta di u dito, puderà stimulerà u centru di parlà di u curu. Per via di e lezziò nantu à u metudu di Maria Montessori, i zitelli cù devvi applascianu prestu à parlà è ancu lettu è scrivenu - à quale tuttu chistu passò à elli à più veloce di quelli in parelli sani. Dopu din tècnica mostranu risultati cusì boni, Montessori hà dettu di presentallu in u sviluppu di i zitelli anu sane. A ora, ci sò scoli sulleanu nantu à u metudu Montessori - è insegenu à parechji figlioli di tutti l'età è di diversi livelli di cunniscenza. In u stessu tempu, i zitelli anziani, anziani, sò travagliati per aiutà i so amichi più ghjovani in ciò chì elli stessi sò longu maestru. I travaglii più simplici cù i ædənə, ændre i zitelli cumprendu i Gràzii à ... perle di colore, chì sò strung in una corda fina in un ordine caòticu. Ma pudete amparà à leghje cù a tecnica tècnica di Montessori, utilizendu carte apposta.

Tuttavia, sta tecnica hà i so aversà. Per esempiu, u capu di u travagliu di i psiculugia di i pre-umani figurati Elena Smirnova, l'opinioni in u metudu Montessori era negativu. Iddu sustene chì, cù e lezioni, i maestri ùn anu da scurdate micca di l'impurtanza di l'interazzione di parlà è di u sviluppu di a fantasia di i zitelli. Dopu tuttu, in tali lezioni, u zitellu ùn pudia micca mostraru i so emozioni è i sentinzii, l'imaginazione - ùn hè micca solu per i calculi è di i calculi. Ma se private u zitellu di u partitu emutivu di a cumunicazione - questu puderia riesce per cunsiquenzi negattivi, cum'è i disordini mentali.

Mètiti di iniziu di sviluppu di a famiglia Nikitin

A so tecnulugia in circles anzi è u so nomu - l'idea di l'estinzione riversibile di l'opportunità per un sviluppu efficace di capacità - o abreviazione "NUVERS". L'essenza di l'idea hè chì i zitelli pò attivamente sviluppà di più di trè anni - è se à questa età, i genitori anu investitu troppu cunniscenza è sforzu in u zitellu, in u futuru ùn sanu più. In u sviluppu di a parsunalità di u zitellu sera permette di mette una cruci fatta. Questa hè l'essenza di a teoria Nikitin.

Nikitina hà principiatu u so travagliu cù i so figlioli. Per fà e classi, scrivevanu tutte parechje di cubbi è plaque, cumpitenza per u sviluppu di lògica per i zitelli. In ogni casu, questu ùn hè micca tutta, perchè a chjave per u sviluppu di i Nikitins hè u sviluppu di u fisicu. U corpu di u zitellu ùn deve esse micca sottumessu à a robba (nunda rididu!), In u dietu di u zitellu deve esse duminatu da e cose di calori senza calori - è da esse faciule più faciule per ellu solu e tutte e tarei attribuiti à ellu.

Ma questu sistema, a primu fiatu bellu armoniu, hà a so propria disadvantage significativa - I nicitini sò furniti nantu à u sviluppu fisicu di u zitellu è sdivendu i so indices intellettuale, ma u partitu emutivu di a so vita, cum'è in u metudu precu è fermu fermu pocu, chì pò purtà à cunsiquenzi irreparabbili.


Ma u più interessante hè l'altru. Più chè una volta, parechji istituzione di u primu sviluppu hà pruvatu à decisu: quale hè l'essenza, chì ghjè a peculiarità di sta tecnica, a quali Nikitini corsi cose in forza? Tuttavia, tutte e dumande per esse elettu di una sposa maritali anu riittatu per raghjone scunnisciute. Inoltre, ancu i zitelli di Nikitins ùn vulianu micca andà in detallsu di u metudu di sviluppu chì i so parenti prupone. Ancu più - quellu di i discendenti di Nikitins pruvò di stu modu in i so babys. Probabilmente, questu hè duvuta à u fattu chì, in u risultatu di seguità a metodulugia, i zitelli ùn anu sia a divintà i geniuses di quali i duttori di parlà. E persone si sò educati, ma ùn anu micca esse assai stiddi da u celu - hè vale la pena per esposerà un zitellu à prupietà intensi è intensi per u cuncepimentu d'un vuku mira *

Nikolay Zaitsev è i notorii cubbi

Tutte e oramadina probabilmente anu intesu di i so cunigdati "Cubi di Zaytsev" è i so proprietà maghjori. Un maestru di San Petruburgu hà sviluppatu u so metudu per leghje i zitelli per leghje e primi unghji. L'innuvazione si trova in u fattu chì u Zaitsev hè cunsideratu cum'è a unità principali di a custruzzioni di lingua nun in sillabba, com'è generalmente hà assumata, ma in u magazinu. Chì ghjè un magazinu? Hè o una cumminazzioni di una vucali persunale è una cunsunanti, o una cunsunanti - cun un signu fieru o duru, o solu una sola carta.

Queste traspurtati Zaytsev pozzò nantu à e carine di cubbi, cù l'aiutu di quale u zitellu annunzià a so primi parolle è leghje. Tutte e tazzi sò in tuttu distintu, in u culore è in pattu. Allora, se u cube "discrivia" un sonu tristu, hè chjucu cù belli picculi di lignu. Ma i "aneddu" sò inchiati di tazzi di metalli cun un talla chjucu - per chjudaranu forti. Se ci sò campane o campane in a nutria di u cubu, e so tine sò tagghjati cù vucali vocali. A so separazione necessàricamente aiuta à u zitellu apre da distinguise a vucali da a cunzunanti u più prestu, è u sonu sonore da i sordi.

Se u so figliolu hè trè o quattru anni, pudete acquistà cun e cubi di Zaitsev - aiutanu à u zitellu averèssinu à leghje littaralmenti in e primi setteddi sessi. Prima, ùn ci hè nè sensu à principià - postu chì tuttu u zitellu hà ricurdatu di u sonu di sonu è sapi per distingue cù ellu, ùn hè sempri incomprensibile per ellu chì queste sona pò cumparisce cù e parolle, perchè ùn pò micca leghje. I galleri di Zaytsev pò aiutà à un zitellu amparate tutti i magazinsi uffruti, ma s'ellu deve esse fattu? Dopu tuttu, venenu à l'scola, sarà assai strittu. Hè riinfrutatu l'arti di lugliu novu - è ùn hè micca cusì simplice.

V. Tyulenev è a so metodulugia

È hè assurtamentu incridibile cù a so passione è risultati chì u metudu propositu per a preghiera à a criazione di u figliolu di u maestru Viktor Tyulenev. I so esperimenti pedagogichi nantu à i so i so zitelli, chì devenu inspirate rispettu per a mamma; perchè i so figlioli ùn fate micca male. Allura, a tecnica hè vera.

U puliticu di Tyulenev hè chì di i zitelli d'infizzia, avè da cura di u zitellu per esse circondatu di ogni tipu di cartone, tàvule, ritratti di geniuses di l'umanità - dicenu, chì i figlioli pari chì creceranu in una atmosfera di caratteru scientificu.

U metudu di u primu sviluppu per i figlioli di Viktor Tyulenev realtà troppu risultati. I timi chì già un annu apprendre à leghje, è a so memoria si sviluppa cusì chì da u sicondu annu di a vita pò citarete da a coru a puisia più cumplicata.

Comu u risicu, i genitori inizenu à scrive i so fichi di l'ochji curiosi di i vicini è pensanu d'unni farà piglià soldi à u liceu prestige, perchè u so genius pocu ùn hà micca bisognu di una scola semplice.

In ogni casu, prestu i genitori avè avutu a "marca" chì questu metu hà partitu à u so figliolu. Dopu tuttu, tali carichi ùn puderanu micca passà in vain. U zitellu ùn cumincia à chiancià senza scusa, per esse riservatu, per esse capricciosa è di preghjudiziu, è hè assai difficiule per a mamma per truvà a verità di stu nervu.

Aiut - agisce. U zitellu retour à a prima classe. Hè veramente un prugettu cù i cunniscenzi è e so cumpetenze, chì cusì ùn pudere micca fiancà l'altri figlioli. Ma l'avutri "in u boscu" - più diventa più chjaru chì hè precisamente un zitellu prodigio chì hè più difficiuli di studià, u prucessu stessu. Ùn si cunnosci micca quella chì hè una "zubrezhka", ùn pò micca situate nantu à un libru di testu, appressu à i paragrafi - postu chì ùn hà micca scurdatu di manera chì ellu era insignatu à l'età di tene di l'annu da u genu.

I sicòlogichi dicenu chì à qualchì modu a parolla di i parenti di assicurà rapidamente i zitelli di sperimentu "adultu" hè dichettu da u fattu chì l'adulti ùn simu micca sceltu di ghjucà à a zitella, stendu un pìcculu petite o preparanu un teatru di pupi per u so zitellu. Hè solu megliu còmperu per ellu u libru in ligna. Per via di cunsultà, i so zitelli soffrenunu di stu "sviluppu primu".

Inoltre, l 'esperti dì chì ùn ci hè nunda di male per avè l'insignà micca in lee in trè anni, ma à cinque - ùn hè micca cusì destructivu à a psyche di u zitellu. Iè, è ùn hè micca solu chjaru secondu chì u "Ladushki", "Soroki-Ravens", cunti di fata nantu à u mitten è Kolobok ùn avianu micca cuntenti i paisaghji muderni finu? Hè a vuluntà d'esse in passu cù e vale di quella mossa di i zitelli?