Se u zitellu ùn ubbidisce micca ciò chì farà?


Se ùn pò micca trattà cù u vostru zitellu, se u cumpurtamentu di disubbidazioni è i cunflitti diventanu una parte di a vostra vita, se a cumunicazione cù u "figghiu" vi porta a decepzione sia, ùn serebbe dispertu. U nostru articulu "Se u zitellu ùn ubbidisce micca ciò chì farà?" L'aiutà à risolve questu problema.

U casu hè reparable, ma ci hè un travagliu specialu per esse fattu. U picciriddu pienghje sò spessu accusati di pruvà trovi in ​​elli un genu malu, malice, etc. In fattu, in un gruppu di "difficult" i ghjente di solitu scrivite i zitelli sensibule, vulnerable.

Reacting much more impulsively chì i figlioli più stabbli, sottu a influenza di carichi, "scorreri di i bobini" sottu a influenza di e difetti di vita chì anu sorgiutu. I ragiuni sò in a prufundità di a psique di u zitellu. I razzii per questi sò emuzionale, è anu bisognu di esse cunnisciutu.

U primu hè a lotta per l'attinzioni. Ùn avete micca l'ammontu di attenzioni, cusì necessariu per u sviluppu riescitu di u zitellu, per u so benessiri, un modu per assicurà a sicura è a disubbidenza. A megliu attenzione chì no.

A seconda raggiuni hè una prutesta contru u putere eccessivu, a tutela di i genitori - a lotta per l'affirmazioni. U duminiu "Dicu" un criaturu di dui anni mantene in tutta l'epica di a zitiddina, chì aghjunte in a adolescenza.

I figlioli sò summamente sensibles à restrizzioni, infrazzioni di questa aspirazioni. Sì a critica è l'ordine sò sbagliati, è cunsiglii è rimarche sò pruvedimenti troppu spessu - i figlioli ribelli. Trastevere, autore, volontà in i sfidi di. U significatu di tuttu questu hè di difendà u dirittu di decide di i so affari.

A terza raggiuni hè a vulintà di vende solu. I sindividuale sò spessu offisu da i so genitori. Causes? Sò diverse. Da i promessi impunite per u divorziu di i genitori. In questu casu, u significatu di u malu cumpurtamentu - "Hè minatu, ancu se sì qualchì malatu".

È, finalment, a quarta ragiuni hè a mancanza di fidia in sè stessu, in u vostru successu. U zitellu ùn hè micca travagliatu in un spaziu di a vita, è a so delezione si sviluppau in un altru. Dopu avè accumulatu falluti è reproche in l'indirizzu, vene à a cunclusione: "Perchè qualcosa, ùn hà micca travagliatu". Hè in l'anima, è da u cumpurtamentu vi falla: "Ùn aghju micca", "Sì, malu", "Cusì chì, seraghju mali". L'aspirazioni di u zitellu sò assai naturali è pusitivi. Parrannu di a vuluntà d'esse successu, sprimà a crescita naturali di u rispettu è u ricunniscenza di a parsunalità di u zitellu, a nicissità d'attinzioni, carizzi è cura di i genitori. U prublema di i zitelli "difficult" hè chì e sti bisogni ùn si sò rializati, è soffrevanu di stà è di pruvà à rializà per questa scassessa in modu chì ùn sò micca pussibule di rimbursà qualcosa. Chì ci hè a "irrazzione" di questi mutori? Sì, solu chì ùn sanu micca manera di fà di manera diversa. Per quessa, ogni violazione seria di u cumpurtamentu di u zitellu hè un signalu, una dumanda di aiutu.

A quistione chiachjata hè adupratu: chì fà fà appressu, quand'e scurevi, quale di e situazioni cresce à u vostru casu? Prima, ùn prupone micca di fà riagisce cum'è u zitellu hè aggradèvule è cresce da voi, cusì cunchjendu stu ciri virsu, è solu dopu chì andate à a pusizione d'aiutu. Aiutu in ogni casu, sicuru, differenti.

Se a materia hè in a lotta per l'attinzioni - vi mostra a vostra pusitiva pusitiva à u zitellu. Hè sustenevatu da scelta, attivitati cumuni, ghjochi. Duranti stu periodu, disregcine a so disubbidenza. Un pocu tempu passà, è a nicissità per elli scurzanu da ellu stessu.

Se a causa di i scontri hè a lotta per l'affirmazioni, poi, in contru, moderate u vostru cuntrollu cuntrollu di l'affari di u zitellu. Hè assai impurtante per i zitelli accuaderà a so pròpia experience. Questu hè appiicatu ancu à e decisioni di u zitellu è i so falluti. Abbandunate di questi richiesti, chì, cum'è sapete per l'eserciziu, ùn hà micca bisognu. A cuntrariu, ùn sfida micca a so propria decisione, è cuncorda cun ellu in i termini di a so implementazione è discussione i dettagli. Ma in particulari hà da capiri chì a tendenza è tossezza di u zitellu sia solu una forma di supplicazione: "Dacciu finiscinu a mo mo mia".

Avete avutu un insulte - dumandate una pregunta: chì fici u zitellu à causallu? Quale sperienze ùn si sperimenta? Cumu pudete offre? Dopu avè capitu a raggiuni, hè necessariu di eliminà.

In ogni casu, a situazione più difficili per un paisu chì hà desesperatu è un zitellu chì hà perditu a fede in a so forza. Conducte raghjonu di u genitali in questa situazione - stà impunite per un comportamentu propiu. Zero, i vostri aspettazione è i pretensjonijiet. Fighjate à u nivellu di e tarei dispunibili à u zitellu, è si movenu da sta spiaggia iniziale cù u vostru zitellu. Si lasciate u impassiale cun ellu. À u listessu tempu, ùn permettenu micca critica per ellu. Fegate, marche u più chjuca di u zitellu! Assicuratevi di parlà cù l'adulti chì u circondu à l'escola. I primi successi ci anu inspiratu.

E in cunclusioni. Ùn cume chì a vostra diligenza avete ottinutu a vittoria da u primu ghjornu. Avete bisognu è pacificu. L'uperazione principalu deve esse diretta à cambià i bandieri di emozioni negativi (irritazione, ingerimentu, dispramentu) à un accostu constructivu constructive di l'accionamentu. In un sensu, avete a trasfurmassi di sè stessu. Pò esse chì u zitellu ùn averemu micca in crescere in cisterna è a sincerità di i vostri piani, è cuntrollu di a so parte intendezza a disubbidenza, ma duvete esse simpricimenti obligati à sustene è questu hè un teste seriu. Pensa in sè stessu è bona furtuna!