Cumu trattà i farinzii di Faringitis

A farinitis hè una inflamazioni di a mucosa pharynge. In a maiò parte di i pezzi, a farinitis facianu virus di l'infezzjoni virali respiratorja aguda è a gripe. Ma l'allergii, u fumu eccessivu, l'alimentu traumaticu (assai calda o assai friddu) pò ancu contribuisce à l'iniziu di a malatia.

Qualcosa chì causanu causati faringitis, sta maladugia deve esse presa seriu. Finu à u fini ùn hè micca guarida o a negligenza di a malatia pò esse diventata in una forma crònica. Cù ogni novi esaggirazioni in questu casu per affruntà una farinutitis tutti diventanu più difficili. Farinitis pò ancu cumporte à rinitis crònica (runny nose), dentru dentru, dbaerbutteri di u gastrointestinal. Per impediscenu di sta succorsu, vi parlarà cumu per trattà a farinitis cù i metudi folk.

A cumpatizioni più formidable di la farinitis hè a laryngostenosis (constriction of the lumen of the throat). Cù laryngostenosis, l'aria in i pulmoni passa per a larynx cun difficultà. À u minimu signu di laryngostenosis, una "ambulanza" deve esse chjamatu immediatamente.

Chì deve fà facci cù farinitis? Una dieta especial durante a malatia ùn hè micca necessariu di cumpensà. A principal hè di rinunzà un alimentu friddu, salatu è piccante. Spiecà nantu à e manciari ghjuvannani - u diossu di carbonu acteghja nantu à i microorganisimi per quessi multiplicate cù a duplicata veloce in u nostru corpu. Per sfruttà a vostra sedienta hè utilita per a mora o bluagellerie, i calzoni. Molt valtu hè a zucca. I sustanzi pectin chì cuntenenu à migliurà in u corpu i prucessi metabolichi. L'alli è e cipudas sò insubituìbbili. Queste vegetali sò rich in phytoncides - naturali antisepichi naturali. Hè assai efficace à a lotta di i patogeni.

Da i primi òmini di a malatia, hè necessariu di gargare cù antisettiche è antibacterial e fitofamiliari. In u trattamentu di i Faringuiti mètudi tradiziunali, i migliori migliori sò digressione da l'scorchera di quarchi, vernici, sage, calendula. Per fà u calzu, fate un vetru d'acqua fogera 1 settimana di materia prima secca, fate cù un platu è insiste à meza ora. Allora a decuccione hè filtrata è rinfriscata a gola cù 3 giorni à ghjornu cun cale (ma micca cale!) Infuzione per a sana sana. Una dosi di infuzione hè cunsiderata una dosa sola. Dopu à u periodu di esporatazzioni (dopu à 2-3 ghjorni), andendu à a medicina vegetale. Per fà quessa:

• Avete bisogna u zucchinu di i patati crudi ghjalfiuni è arringenu u to collu 4 volte à ghjornu. A mezza tazza di zucchero hè una sola dosi. U cursu di trattamentu hè 7 ghjorni.

• 1 spoonu di l'acitu di sidru di mazza, aghjunghjenu u zucchero di fagiola di strisci freschi in un vetru. A gattinaria sarà lavande 5-6 volta à ghjornu. Una sola dosi hè 4-5 tablespoons di a suluzione. U cursu di trattamentu hè 5-7 ghjorni.

Ancu cun a migliuranza di benessiri for 7-10 di ghjorni, aduprendu un imunomodulatori di vegetale per lavà a to gattiva. Per fà questu, avete bisognu di infuzzioni di echinacea purpurea, duckweed small, celandine grandi. L'infuzione hè preparata cum'è seguita: pour 1 cucappona di materia prima secca 1 tazza d'acqua frenu. Allora tene è insiste per 30-40 minuti. Filtrà è gargare 3 volte un ghjornu cun infusione cálusa per una settimana. Una sola dosi hè 1/3 tazza di infuzione.

Per prevenzione durante l'epidemica di a gattiva di u ghjattu 2 ghjorni à ghjornu (dumani è sera), rinfriscà a to garganta cù un vetru di solu di sal di iode. Per fà apprezzate per un vetru di acqua à a temperatura ambientale, aghjunghje 1 cuisson di tavola di salinu è 3 zipri di iodu. Attenzione! Doppu avenu pigliu a to gattiva, ùn mannanu a medicina.

Curati slavi induveni à curà la farinitis cù u ghjocu d'u bedu cù u latte è cumpressu di u meli. Per fà quessa:

• Sugisce una sera di bedu cù u latti in proporzioni ugguali per fà un vetru di bè, aghjunghje 1/2 culler è di farina di centole, stirate è biite un vetru à ghjornu. U cursu di trattamentu hè di 15 ghjorni.

• Amassi una pasta spinta di farina è melita. Piglieti un tigliu oblughu nantu à a grandezza di una manu è u gruixu di u dito, u riparallu in a gola per 7 giorni.

L'Alighieri di esquimuni sò forsi u primu chì appiicanu u metudu di crioterapia di u puntu. Anu trattatu a gola cù friddi, appricannu li sliced ​​ghiaccio à i basi di i pulgari per 5-7 minuti. Per via, a ricerca medica muderna hà cunfirmatu l'efficacezza di sti prucessi. Ci hè chì si trova à a basa di i pulgari chì i zoni di u dendu di u gola estenu locatu, funziona nantu à quale hè pussibule facilità u cursu di farinitis. U cursu di trattamentu hè 3-5 procedimenti di ghjornu finu à chì a cundizione mellora.

À u cursu di innumante seculu in l'India, tutte e malatie di a gola, inclusa a farinitis, anu trattatu cù arcillu di acellu. È ùn hè micca accidintali. Dopu tuttu, u bughjone hè un sorbente ideale chì assorbe u mussu, in u quali i microbicchi sò rivolti. Per fà questu, fate un vetru di acqua à a temperatura ambienti 1 cullenella di arcilla. Per lavudi, pudete aduprà solu argilla specie, chì vene di vendita in dispunibuli. A gattinaria deve esse lavandati 6 volti à ghjornu. U cursu di trattamentu hè una settimana.

Ma u mètudu pupulari hè particularmente amatu da i cantori russi, postu chì aiuta à ridivà di farinitis attuale in u tempu più tempu. Pour media vittura d 'aniseed seeds cun un vetru di acqua è fretu durante 15 minuti. Allora segue a beie per apparenza, aghjunghje 1/4 tazza di melone di lime è ponu torna u calzu per fogghiu. Puderete sguassate l'infuzione da u calore è pour 1 culloca di cunceava. Biscari ogni mità l'ora per 1 spoon. U cursu di trattamentu hè una settimana.

A ricetta perchè vene avà da noi di i vechji records di u duttore persunale di l'imperatori Napuliuni Bonaparti. À i primi signali di malatìa, l'imperatore fferia u cùaddu cù u cognac cada ura. Dosi unica - 2 cucchi di u bè. È i curati georgiani avissini d'appiecà cù farinutitis un vinu livellu rossu calatu à a temperatura di u corpu. Dosi unica - 3-4 cucchi di vinu.

Hè deve esse ricordati chì ùn hè micca tantu u fretu chì hè periculatu per a garganta cume a stagione di freti di temperatura. Per evitari di malatìa, rinùnece tè caldo o un caffè in u friddu. Ùn avete micca muzzicatu li muniti grossi di putere in un sensu ghjornu di estivi. Scacciate da a dieta assai fretu o cibo assai caliente. Eppo in questu sensu, hà dettu u naturalistu inglese John Lebbock: "A salute hè assai più dipenditu di i nostri usi è nutrimentu cà l'arti medica". Treating faringitis cù i metudi folk è sano!