Trattamentu di i rimedi di u zitellu

Morte di lissia. U locu più penurtanti per una persona. Ancu s'ellu fessi assai, tutti avemu a paura di andà à l'dentista per trattà, preferite per esse trattu indipindente. Tratta di malatìa cun i rimedii tradiziunali - per assai persone l'unicu modu chì aiuta micca di truvà in a sedia di u dentistu. Tuttavia, vi venerà annunzià chì tutti i rimedii tradiziunali sò alluntanate stu dulore, è ùn trattanu micca a causa di a so avvene.

Eppo, ùn sera micca per cunvince à tutti chì hè megliu di vena à un dentista è di guarì u dentale senza pinzellà. Per esempiu, un bon regnu hè a fogli di valerian, o a so tintura, chì hè appiicata à un denti sick, è u dulore scorri.

Pudete aduprà una decucuzione di eterna such arbe: snakehead, milfoil, goatee d'ariasce. Furmà l'infuzione, aghjustate finu à ch'ella sia cucinatu è lavande a bocca per un pocu minuti. O raghjenisce a finta di a remola bianca è ponu a carne in u focu dulore.

Si pigliate una cullizzioni di tintura spirituosa di u ragnondu è diluce in 100 ml d'acqua, u pruduttu uttene pò rinjuncia a bocca è u dolore scorri. Pudete puru rinfreschi cù u caldo di cuddana, chì hè appruvutu cusì: 250 ml d'acqua fogera in 2 mesi. spese di sta pianta, insistenu à meza ghjurnata. Aghja u vuccuzza cù u pruduttu.

U trattamentu di u zitellu pò esse realizatu cù l'aiutu di i prudutti konvenciali, chì guasi sò sempre in ogni casa.

Per esempiu, una cipolla cruciata pezza finita hè devastata in un pezzu è postu à l'aricchia esse, se u dulore hè in u dirittu di a bocca, è vice versa. A prucedura hè micca piacevule, ma assai efficace.

Un altru modu chì facilitari à u dulore, l'usu di mustarda, un pad eccellenti o lotione da u raffunatu finamente picatu. E sti cumpunenti ùn si ponu micca nantu à u denti, ma in u spinu di a testa.

Alloghju in modu. Pudete pudè spruverà a gomma di u denti cun una porche di l'agliu, ma ùn l'esce u mastru, perchè vi pudete piglià un cattivu tissutu. Ogni ricetta hè di cunfrute l'agliu è u pane negru à a cunsistenza di plastilina, si sparghje a catena è a dentazioni propria.

Ci hè un metudu anticu anticu chì aiuta à u 100%. Tail da a zucca à a lume, coglie a frasche è a metta in un sick doth. U metudu anticu búlgaro hè di incaricà u focu à l'acquazione di u lignu, è per escequemu u fume è di mantene in a bocca per qualchì siconda. E accussì finu à chì u fume hè nantu.

In i vechji ghjorni, cunniscenu cumu di disperse di u denti. Dentisti ùn eranu micca quì, è elli stanu cun i so ricetti. Quelli ghjente averanu ancu. E i ricetti principali sò semprici, è i ingredienti pò esse truvatu senza difficultà.

Ci hè difficiule di truvà un napole? Se hè stofa, cocchi uni pochi di cuperta in un quartu di u litru di acqua, lasciate, passa per un pene è rende a bocca. No una ricetta cumplicata. A cosa principale chì u caldu ùn pò micca fretu, ma ancu ùn sia micca una bocca.

Una manera famosa di salitu. Piglià u mare o simpaticu di sali à una piccula vendi, attache à u dente. U u dolore sparisce.

L'alcoolu Camphor pò esse usatu. Sugisce pocu à u swab è inseriu in u focu dulce o in a dita. Attu rapidamente. In casu lu duluri s'intentificheghja, trasfurmà a ghjoglia vicinu à u dulcezzu duvostu, l'effettu duppirà.

Wormwood. Muntagna micca gustosa, ma quantu beni. U so pruduttu pò ancu lavare a bocca duranti un denti. Or, per esempiu, calendula soak on alcohol, tintura ready to moisten the tampon and attach to the tooth. Allora hè l'corteza di u boi. Pour l'acqua fogera è fremer à 15 minuti, pate u pebbri calda è un coppiu di cullettes d'acitu. Quandu u calchissimu hè pronto pudete aduprà l'acellu di a bocca.

O quasi a stessa manera, ma solu cù l'aiutu di a razzi chicoris. Una cuchja di piccata di 250 millilitru di acqua fogera, un pocu vinegar, aspettate 10 minuti. Eliminà u sedimentu è ringe a bocca. O simu masticanu l'arrauttu di cicoria.

Un solu rimedimu solu per u dolore ponu esse preparatu da i capi di bedridure. Pò esse cotti nantu à grande quantità è utilizatu quandu avete bisognu. Per 100 millilitri di alcoolu, 25 grammi di capii d'u bedu. Pour in platti scuru è guardate in un locu fridescu. In casu di necessariu, fate a terra, ristoru u tamponu è aghjunghje à u dintu.

U più piacevule hè un balsu di limone. Eve culluzzi di un litru di acqua fogara. Aspettu quasi media ora. Allora accade com'è diretta.

U trattamentu cù rimedii tradiziunali hè assai còmicu quandu u colpu ritruvate in ellu. Qualcosa hè in casa per ognunu. Ma, si ùn ci hè micca erbi, pò esse riunificati in u boscu, o vendu à a vostra amata avana. E in a farmacevule avà parechji tipi d'aromi interessanti. A cumpusizioni di e ricette hè simplice è ùn ne hà bisognu di sforzu. U mozza di u lacoste per un omu ùn hè micca tollerà, e riccheta folklori sureto aiutà.