L'arti di manipulà

"U manipulatore hè un attore di circus chì hà manipulatu manipulativamente diverse oggetti," u dizziunariu di i paroli stranii, chì ci hè interessatu, si definenu. Manipulatore in a vita, micca in u palcuscenicu, manipule nè pocu hà utile - da noi. "Differenti temi" per ellu ci sò cun voi. U maggicu rinviò u cilindru in puszione a bocca è i sughjenu sanu da ellu. Vulete esse un gattu? Eppuru ogni volta più di una volta, è ùn anu micca diventatu in queste animali micca listessi animale sottu à l'attenti, u predatori di u cat - manipulatori. Appena, vale a pena piglià una strada à circà u fenomenu, per capisce i punti di u "artu malviziu di a manipulazione".


Atturi di cat è u mouse

Ricurdativi è "Autunno Maratona" un mediocre interpreter pede à un cumpagnu talentu è cuncibleu per aiutà cù a traduzzione? È hè stante in modu rouleru di una altra strata d'invidia - o più bien, rilegge tuttu novu. Hè e so vita ùn sò micca u tempu adattu, ma hà digià ghjunghjenu in u sbagliu cù a so testa è ùn ne capisce chì l'ùtimi riluttanti di a muntagna - u traduttore chì seguitanu turnate in dui occhi enormi, brillanti di u vitturi. U ghjattu ingletitu - u travagliu hè fattu. Strange hands.

Omu saggiu

Hè, cum'è secondu l'omu saggiu, struisce. Per mancanza di un uditouru più largu - casa. Hè difficiule di pensallu, perchè a verità hè concreta è in ogni casu specificu hè bisognu di ricuperazione. U "oraculu di casa" si stratta da a so restante di a so alevosa dinò per sempre. Per ogni occasione hà unu furmulariu cumpletu: "E aghju dettu chì, aghju dettu". Sta manipulazione hè più finita di l'appricate: vene u "omu sàviu" cù a supremacità mentale senza sforzu di u so parte (è di sicuru, senza u minimu raghjone).

L'autra di l'altru

Quale hè chì ùn hà micca bisognu à affruntà un cumpagnu - un zitellu eternu? Esse untenable professionnellement, hà cun un arti incridibile s'addivie à u rolu di timida, indecisiva, chì ùn sò micca sempre cumprende ciò chì vulianu d'ellu, aspittendu una simplicità amparata (tutela). Cridendu à u desideriu eternu di i generosi di ghjente - per piglià sottu à l'asso di i debbuli, pocu adattatu - hè chjucatu sottu à l'alzu di qualcunu altru, cum'è un cuckoo in u ghjattu di un robin: còmdu è minimo. Nisun dubbitus - stu "fundatu" vi surveggià è esse quì (sit) tutti i so culleghi talentu è prometenti.

U zitellu in a famiglia

"E accussì tuttu hè nantu à mè, è ancu u campagnu ghjacia vicinu nantu à u lettu tuttu u ghjornu, hè cagiunatu sottu a cuntrazione, è finu à nunda ùn hè previstu nunda," - altre femine pronta d'sta frasa à u settore di i fiori di u 90 hè micca solu cun contriczione, ma cun simpatia - pietà. Perchè Ritorna sarà più naturali. Ma ùn hè micca è ùn esse micca, perchè l'hocus-pocus hè successu: "l'omu nantu à u lettu" si stalla nantu à ellu in seriu è per un longu tempu. Perchè fate, move, pensate à u pane in paese? A mòglia li piaci à bè, alimenta, patronice, simpatizza. Hè doppia battata: quantu hà fattu ghjucà in casa un carrettu.

Eccu un altru tipu di amatori "per ammuccià i rossi in un cilindru":

Cumu ùn anu intesu? (Ùn avete micca vede?)

L'impiigatu, stata abituata di media ora, si mette in l'ufficiu cù una parolla scucchera: "Eppuru, cumu vo site d'ieri?" A gente suscita a so capelli, u capu in fretta si scanta tuttu ciò chì hà vulutu à esce "stu oghjettu persone". A seguita hè a tele-sensazione di l'uttu, cù pereprochennye è i detti di salitu. Ogni ghjornu unisci à a discussione cù ardore, è a fini si veddi sottu à u so desk. Quandu e passioni sustegnu, u dilicatu hè cusì assorbutu in u so travagliu chì u so avvirtutu seria a maiò tactlessness ... A recepzione hè brutale, ma travaglia senza fallimentu.

O a situazione, spécialement familiale à tutti è tutti:

Micca cù u vostru billeteru!

Ci ponu davanti à u cuntadatu, mettezza in praticanti lampi di mesa (cunfitti, sacchetti, aspiratori - micca l'essenza), a maiò parte di quale ùn pudemu micca fà. Cum'ellu ci hà assai piaciatu, vi mostra quellu chì hè simplice. "E è questu questu?" - è a vendezza chì ci vede, cun un surrisu lumicinu, niscì à a sfalla di lume d'aranciu fattu in Francia. "Perchè ùn vi dimmi!" - ci arrimbà in a risposta, ingiunatu un bagnu in a gola è finta, chì deve rinunzià per l'aiutu di sta cosa overseasate ... Tuttu hè tuttu. Cumparam in un sutile, calculating rudeness - hà compru una cosa alluntanata da a più necessaria in a casa.

Hè u scrittore generale di u mekanismu sottuviunate qualsiasi manipulazione: u manipulatore vede è cusì stalculate a nostra debule. Hè u "bè", "compra" è "vendita" chì u manipulatore hè stallatu in a vita.

Perchè noi chì avemu cusì permeate per elli, mentri ch'elli sò per noi una "cosa-in-stessu", una "casella negra"? A suluzione si trova in u fattu chì a manipulazione, in generale, hè in a natura umana. Perchè fate un tentativu innanzu, se qualchissia altru si mette nantu à elli? I figlioli, per esempiu, sò mudeli manipulatori. Qualessu tipu di babbu ùn aghjunava micca l'equazioni in u cuntu di u ghjovanu ghjandi chì prima dumanda a furmula, poi "si scurdassi" di manera di applicà, etc. è simili. Bursting in the memory, qualchissia ricurdativi quantu volte ellu s'avvicinavanu à u nasu di i bramardani, furzendu per pudè abbandunà i so ossi chì era troppu mancu per traslassine u so dettu. Ma noi hà crisciutu. Un ghjornu hè vinutu à noi chì avvià à l'altri ùn hè micca solu u verozu, ma ancu disastru assai: una persona degrada, u ricusà di sopra i pesti di a vita in parechje cun tutti. A personalità hè culurita. Quarchi cosa si pò sculaccia, senza ellu ùn hè micca rispettu è autore rispettu. Ci hè un frontière chì ùn pò micca esse cruzatu. Manipulatori l'hà dettaminatu è falonu da u circhiu di pirsuni cù quale pudete trattà. Quale sò quelli chì ùn vulete unisce à i ranchi di magichi è dodgers? Ùn puderebbe vende quarchi cosa chì ùn pò micca esse vendita: cumpassione, pietà, simpatia, affettu? - Sapete qualchì verità simplici. E prima di tuttu per capiscia: si deve avviate di manipulà noi. Ciò chì, siddu ùn hè una curiosità bellu, ci tira per a dicèsima volta per fallu per u legno di u Dodger? ("Cumu ùn avete vistu micca?")

E ùn hè micca impatenza, micca u desideriu di disperse di u zitellu qualchì volta, per forza di rummage in formuli in u cuntu? Teach, interpretar, spiegà, dumandate di ripetiri - longu e avutra, fàcili per fà facili ("aiutatimi").

Falsa vergogna, è nunda di più, ci dete per pudè mette à un salario mensuale per unnecessate intelligente ("Not with your billet"). Ùn hè altruismu à tuttu, ma indiferenza (o, in più, cobardice) t'hà forse ghjucà annantu cù una persona astuta chì occupanu un locu d'altru d'altru ("Alien wing"). Quandu avete chì capiscu solu per i vostri debule, hè più faciule per realizà u momentu di a manipulazione. , figurativamente in parlante, u signu più affidà chì intrappenu à trasfurmà in un "mouse" hè un sensu di vrollà è inconvenientu. Hate di fà ciò chì u cilindru cilestu in u cilestu nurmicu insistiu (prubilte cresciusamente, veilamente): prendite, dumandate , chjama u "dirittu" (micca micca, per ellu) perchè pirsuna, "Amichevule per vede" corsi, etc., ecc.

È sempre difficili di ricusà: u ghjocu à u ghjattu è u ghjovanu custate i so calculle in parechni manere. È ùn ricusate micca. Ùn parlate micca. Ci hè una frase magica chì neutralizeghja qualsiasi sustegnu-tutte sutile è grossu. Quì hè: "Ùn averu teme chì stimarcu (pozzu esaggerari) e so capacità (risorse, oportunità)". U manipulatore segarà hà prumutivu di discutiri cun ardoru chì questu ùn hè micca cusì, hè assicuratu da a vostra generosità è l'attentiveness, è a previsione è a ghjinirosità ... Ma u momentu hè misstu - l'ochji di u ghjattu s'hè lampatu, u cilindru nìsu di u magu hè statu chjaramente difettu. Ora pudete passà lentamente à a so pritetta passiva, dicenu micca ghjustificà à u persequitè. Forsi si pò sbaglià o ancu cunprènniu. Traduce a cunversazione à altru tema. "Cuncursu", chì vi riceve un urdinamentu urgente, è l'affari sò notori è avete scappatu. U manipulatore hè più propensente di andà da voi disgrazziatu.

In modu generale, di u puntu di vista di i psiculati manipulatori sò "culuri": e rilazione umanu multiculu l'elude, perchè anu visitatu elettu dui culori: grisu è neru, "necessariu" - "micca necessariu". A manipulazione hè una gravidenza seriu murali. Hè impussibile d'utilizà l'altru cù impunità per a salute mentale propriu. Hè per quessa chì a maiò parte di manipulatori sò neurotichi. "Caccia" per un'altra precisa un stress constantemente. Manipulaturi stupiti capiscenu chì ùn hè micca impositu per calculà e situazzioni critichi. E dopu in u prossime nightmare, unu di elli si sviluppa davanti ad elli in tuttu u so brindezza. A cosa più bella hè chì i manipulatori, chì sò attivi prufissiunali è ancu righjunghjini certi altri in u "arte malviziu di a manipulazione", perde una petite chjama, chì per qualchissia ùn anu più in cuntendu-a so vita. Perchè u so culore - amici, amore, admirazione, affettu hè sempre disinterestatu.

Lyubov Scherbatova

"Prufissore Familiale", # 5, 2000