Eing

A nutrimenti dietetichi hè un mezzu chì prumove a ricuperazione di u zitellu è meritava l'attenzione. A nutrimentu di un ziteddu cuncepitu deve esse curretta è cumpletu.

U rolu di manghjà un ziteddu male

In u periodu di a malatia, u corpu di u zitellu ne hà bisognu più nutrienti. In i malatii agudi, u cunsumu di vitamini, sementi minerali, carbuidrati aumenta, è l'annunziu di i proteini (in tessuti) hè ancu aumentatu. Ma tuttu hè cusì necessariu per u corpu.

Ùn pudete micca permettà u pesu di u zitellu per esse ridutta, hè necessariu per u zitellu per piglià l'alimentu in u dirittu quantu. Assai nutrienti piglianu una parte importanteu in a ripertazione di u corpu durante u piriudu di a malatia.

Malgradu à a mancanza di appetite, per reducirà a capacità enzimatica è secretoria di l'aparice digestivu, i zitelli sò bè ​​à a digerisce l'alimentu ancu a temperativi altas. Aduprate a quantità di alimentu chì avete bisognu solu in i primi ghjorni di malatia (è cun qualchi sapienti). Questa hè necessariu, se u zitellu hà vucu eccessivu o di malaria. In ogni casu, ancu in questu casu, hè bisognu di fà per fà cambià à una dieta cumminata cumu (cun ​​prudenza è pocu). In u stessu tempu, unu deve tene à cuncordate l'età è i boni individuali di u zitellu, è ancu a cundizione generale, u periodu di a malatia, u gradu di gravità è a cundizione di u zitellu prima di a malatia.

Recipiente nutrizionale per un zitellu

À a temperatura normale di u corpu in un ziteddu male, i prudutti deve esse variati, cuntenenu prutini d'alta qualità (prodotti lattichi è latti), vitamini è salsi minerali, è sia delicious. A necessità di cumpunenti nutrizionale in i zitelli sicker hè più altu. Ma in qualche malatii (per esempiu, cù di maladie), a rete pò esse fora da a dieta. I culti da u quale hè culuratu quandu ci hè beninutu, perchè l'alimentariu ùn deve micca sottumessu à u sistema digestivu è hè faciule digià. Questu pò esse uttene per escluditu di l'alimentariu difficiuli di digerisce i prudutti (varii salutti, spezie, legumi). U modu di coccia hè ancu di grande impurtanza. Con qualche malatie, a cumpusizioni di i prudutti permanece a stessa, ma a so manera di cambiani di culazioni (i vegetali sò cocinati à a preparazione sana, facenu purciuti, etc.). Mentre chì ghjè malatu, ùn avete bisognu di nutriscenu cù novi tipi di alimentariu.

Duranti a malatia di u zitellu, hè necessariu di dari li fluidi in quantità grande (decuccione di rose bè, tè cù limonu, zucca, zuppi, etc.). A quantità di nutritura è l'intervalli di u so intake (regimen) ùn devenu esse uguali cum'è stanu prima di a malatia di u zitellu. Questu hè quandu u zitellu ùn hè micca vucatu è hè un bonu aptitu. Se a cundizione generale hè severu, l'appetite hà aghjurnatu è u zitellu hà vomitu, hè megliu per dà l'alimentu alimentu più spessu, ma in quantità più chjude. U cantu di liquidu deve esse datu cada 10-15 minuti in porghje.

Nutrition di un ziteddu in una zitiddina prima

A nutrimenti di dieta hè assai cundutta in malatii di u sistema digestivu. In i zitelli, si trovanu assai spessu. A diarrea è principarmenti na malatia infantil. A maiò spessu, hè causatu di una infizzione, ma ancu devenu esse assuciatu cù l'errore alimenta. In questi casi, nutrimenti dietetichi cuntribuiscenu à una ricuperazione veloce. Hè megliu chì una dieta aprite un specialista. Prima di l'arrivu di un medico, avete aduprà l'alimenta, dà à u to figliolu solu l'acqua o tè. A dieta di l'acqua pò durà da 2 à 24 ore. Se u zitellu hà una dispepsia moderne, una sola alimentazione hè saltatu. In ogni casu, u zitellu spessu è in quantità abbundanti necessanu bisogni di fluidi (tea da un dogrose, tè di manzili, etc.).

Se un zitellu hà una malatia infuziunale (scuru scaritu, sarcellule, gripe, pneumonia, etc.) è hà una forte frebba, senza appetite, vucu frequenti, aduprà a dieta si deve esse da a gravità di a malatia. Mentre mantene a temperatura, deve aduprà quantu líquidu pussibule. L'alimentariu duvereva cuntene assai carchi di carattati, vitamini è salti.

I picciotti debbiti anu bisognu à dà un alimentu di più cuncintrattu (pudete aghjunghje à l'alimenti normi u latte in po, u melu, l'andu di u guccini). Cù anème, dà l'alimentanu chì cuntene assai vitamin C è u ferru (meat, liver, vegetables, etc.).

Per elettu a nutizzione ghjustu è bonu per u so zitellu, avete bisognu di cunsigliu un duttore.