Biografia di u direttore Andrei Tarkovski

Tutti quelli chì sà ciò chì hè in u cinema cunnosvi Andrei Tarkovski. A biografia di u direttore hè interessante cum'è i so film. E ùn avemu micca esse sbagliati, dicendu chì Andrei hè stata veramente unorme, unica è maraviglia di persona. A biografia di u direttore Andrei Tarkovskaya hè a storia di un omu chì deti à u cinema sovièticu unicu è prufiziunale. In a biografia di u direttore Andrei Tarkovski ci sò assai pagine interessanti.

A famiglia Tarkovsky

Allura, chì era interessante in a vita di Tarkovski? Ben, a biografia di u direttore principiava com'è tutti l'altri - di nascita. U ghjornu di a nascita d'Andrew - 4 di aprile di u 1932. A biografia di sta persona talentosa principia in u paese rurali in Italia. A famiglia Tudevski stava sempre in a regione Trans-Volga di a regione Ivanovo. Ma, però, i paisani Andrei anu un populu assai educatu è intelligente. Forsi, era grazia à quelli chì a biografia di u genius cinematograficu hà fattu forma. U fattu hè chì u pianu di u diritturu era un pueta è a so mamma una attrice.

U figliolu "Stylish" Tarkovski

Invece ancu chì Andrei hà criscitu in u paese, sempre hà sappiutu quarchi cosa, era un aristocrati nascit. Sì tutti i picciotti ùn anu micca attentatu nantu à elli si eranu un pienu limpiu, per sapè chì eranu una cammisa nova, era assai impurtante per Andrei. Malgradu a povolizza di a famiglia, è dopu tuttu, a mo mamma hà risuscitatu solu, postu chì u mo babbu esciutu quandu u zitellu era solu cinque, sempre hà diffirenti in quantu ellu hà vistu a moda è puderia esse stylise. Quandu ellu è a so mamma traspurtindonu à Mosca, Andrew ancu più di principià per indicà ciò ch'ellu hà veramente. U zitellu è a so mamma vivenu in Zamoskvorechye è andò in una scola lucale. A strada, era in questa scola chì u poeta famosu Andrei Voznesensky hà studiatu cù ellu.

Andrei Tarkovski ùn hè mai ristituatu o sughjettu. Sapia chì truvà un accostu è cumunicà cù tutti. Ancu i maestri eranu ugguali. Era assai diffirenti di l'adulescente sovietsu mediu. Andrew hà sempri statu un omu chì valore a libertà è hà sappiutu in ellu stessu. Questu puderia pagà uni pochi di pirsuni viventi in questu tempu. Tuttu avìa sapiutu chì frettu hè riccu. Ma Andrei ùn mai scantatu chistu. Sempre manteneva sè stessu, pinsò a manera di quandu vulia, è hà dettu ciò chì ellu pensa necessariu per espresà.

L'arti di a so vita

Tudvski hè statu interessatu in l'arti da una ghjovana età. Andò à l'Art School, chjamatu dopu à 1905. In ogni casu, dopu à graduate di l'educazione secundaria, u futuru direttore ùn hà micca stabilitu prima quandu ellu vole esse. U zitellu intrì in u dipartimentu àrabbu di l'Ecole mediu orientale di l'Istitutu di l'Ecumeniche di Moscou. Hà intesu interessatu è ancu a pràtica in Siberia. Allora, in u fiumu, u carusu spentu trè mesi in una spiegazione geologica. Ma sempri, l'amore di a creatività hà datu u pedace, è dopu à vultà à Moscu, Andrei andò à VGIK. Dopu passava l'esami è cullò in u attellu di Mikhail Romm. Nzumma cun ellu hà studiatu assai di stati cunnisciuti di questa data di sta generazione. Ma a maiò parte di tutte e cuddante si sò stati cun i so rare talents Andrei Tarkovski è Vasily Shukshin. A strada, quandu Shukshin è Tarkovski fighjerà esami, a cumissioni per una certa raggiuni ùn hà micca vugliutu i carichi per adèmpiu in una istituzione d'educazione più altu. Tutti i duttori insignate à Romm ùn piglià i zitelli. È ùn era micca accunsi, pigliate una e l'altra. Vasily è Andrey eranu differenti, cum'è l'oliu è l'acqua. Eranu largamente micca cunvergine, ma Romma hà cunsideratu chì era solu un tale personalità peculiarità chì a facultà avia bisognu. Hè cumu chì i carusi finiscinu in u so attellu.

Studi e primi prughjetti

Duranti i so studii, Tarkovsky diventò assai amici cù Konchalovsky. Quì sò solu i stessi vaghjuli cunghjulati nantu à a creatività è a vita. Hè per quessa chì i carusi circardu tutti i prughjetti assignati à e cunghjetta. Li piacevanu travaglià in tandem, cumune l'idee. U so travagliu di tesi hè un pianu curtu "A piste di piste è un viulinu". Ci hè stata bellu interessante è riescita chì guadagnau u premiu principalu in New York, quandu era statu una cuncurrenza tra i filmi studianti. Questu succede in u 1961.

Mosfilm

Dopu a graduazione, Tarkovski hà avutu à Mosfilm. U primu film chì hà fattu sceltu era "Infancia d'Ivan". Questa istoria di un carusciu chì si metti à a fronte si hè cusì sinceru è tràgicu chì Tarkovski hà dettu avè subitu. Allora l'imaghjini "Sò vint'anni d'età" hè nantu à i pantaloni. In questa film, parechji grandi pirsunalità anu prisentatu. È ùn hè micca solu attori, ma ancu pueta. Tale, per esempiu, cum'è Andrei Voznesensky, Robert Rozhdestvensky, Vadim Zakharchenko.

Un'altra film, "Andrei Rublev", chì si trasferì à u stranieru sottu u titulu "Passion for Andrew", era una veru maestru. In questu, Tarkovski hà digià iniziatu à revelà u so dissent. Hè per quessa chì in stende questa film hè stata cunclusa una edizzioni unica. Ma in u spazi suvièticu hè stata liberata à una stretta limitata, severamente limitata è bellu semplice sguassate. Di sicuru, à quellu tempu era impussibile di parlà cusì sinceramente è urigine annantu à a vita di u grande pitturi di l'icona. Tarkovski hà statu capaci di mostrarà assai di ciò chì era necessariu di guardà silenziu in l'Unioni Suvietica.

Allora Tarkovski hà pigliatu dui maestri capulavori, chì anu adduppatu à questu ghjornu. Questu, sicuru, "Solaris" è "Stalker". Dui di sti film hè diventatu un regnu veru di u celu sovieticu. Sò cusì interessanti è originali chì ùn ponu micca esse paragunati à parechji è molti boxe di stampi in Hollywood. Sittutu effetti spiciali, costumi carichi è dicurazioni, Tarkovski puderia trasmisore l'essenza di i caputelli di a scienza fiction XX. Addivintò una legenda mentre era viva, ma u guvernu soviet l 'anu micca ricanusciutu. Andrew ùn avia nuddu postu in u so paese. Allora andò in Italia, è in Francia. Andrei hà pigliatu dui imagini più bellissima, è anchi si sò stati premiati, anu ancu pruibuti in l'Unioni Suvietica. E era troppu amara è dulce.

Famiglia póstuma

Tarkovski ùn hè mai statu ricunnisciutu, è vivu. È solu dopu a so morte, quandu u putere sovièticu cadiu, parlonu di ellu. Ora questu direttore admira a generazione maiò è a ghjuventù. Hè, in fattu, un icona di u cinema. Hè quellu chì hà cunnisciutu di sparalli film di assai filati, prufessi è ambicu, induve hè statu pruibitu strettu. Eccu cum'è ella, unaccountable e exciting, a biografia di Tarkovski, chì ùn hè micca ricunnisciutu in u so tempu com'è geniu di u cinema ...