L'astoranu Gennady Khazanov

Hè difficiuli di crede chì quandu u mumentu artighjanu Gennady Khazanov hà deve pruvucà u so drittu à travaglià nantu à u palcuscenu per un pezzu. Oghje, i so monologue sò u standard di umuristichi, piercing, reale ...

U MISI legendariu in quellu tempu, per qualchì raghjone, spessu saranu refugia di attenti talentu. Uni pochi più anni è prucessi falluti di scrive in una scola teatrale prima, prima di Khazanov, annantu à u cunsigliu di A. Shirvindt, pruvate d'entra à a scola circus di varià. Quì hè vinutu ancu à a seconda volta, è in u segondu tentativu l'ucturnu artista Gennady Khazanov addivintà un studiente.

In a varietà-circus, tuttu era micca facilitu - in Khazanov ùn vulia micca ricanuscià ancu i rudimenti di u talentu. U maestru N. Slonova intercede.


Varieghje generale - dependent, è in a seconda mità di u seculu passatu cum'è censurata. Ùn avemu una o doppu Khazanov hè statu pruibitu di parlà, scrivintendu u so nome à cartelli - era troppu vicinu, era vinutu vicinu à a linea, postu chì anu un timore di censura, è e nota in u testu dava un risultatu di rimarki novi, più angusti. In ogni modu, era unu di i pochi chì anu prestu esse realizatu in a vendita tutale. I so monologue èranu citati per u paisanu sanu - da i fontanari à l'accademicu.

Oghje Gennady Khazanov crede chì l'audienza ùn hè micca stata larga. Spieghja cusì solu: in i tempi di u totalitarisimu, l'umuri, quantu pussibule, anu risponda à l'ideulugia urinale. E, anche u fattu chì u monologu hè publicatu senza una stampa di censura, tuttu fù custruitu nantu à l'uppusizione, à l'opposizione à l'ideologia. E ora pudete dì tuttu. Ci hè vintu chì ci hè un uditori chì l'umidificiu "umore più veloce" hè più ca abbastanza.


In casu, l' artista Gennady Khazanov ùn hè micca cunsideratu per ghjudicate nè u tempu o l'espettori, cuntinueghja di vive è rolli diversi rolu - u babbu, u maritu, direttore di teatru, attore, direttore. Ellu calma chjamà una "sassa vigliacchera". L'astutu artighjanu Gennady Khazanov hà tuttu u listesse di u tristi è l'ochji, è u desideriu di dà genti di gioia. È u so aforismu preferitu hè u palori di Tolstoi: "L'umore hè una forza grande. Nunda pò sculasturà a ghjente cum'è una bona risata, perchè risate hè un amore di l'umanità ".

Fighjemu cù e quistione di vita. Sì cumpurate cù a vostra vita?

In i 64 anni, m'avaghju intesu a lamenta à tuttu, per ùn esse offrittu, per ùn ùn falli, ma di vive!


Gennady , andavanu à l'Illuminazione per un tempu assai?

Sapete, ùn importa ciò chì vede sìammu, avemu sempre parle diverse lingui, diferenti è sfarenti. E questu hè micca solu perchè - hà sopravutu da a mente "scoop". No, ùn hè micca. Simply you still believe that you can fix someone or something. Qualcosa per pruvà, remake, riorganizà. Ma digià oghje di l'altra parte di a munita. In ogni casu, unu, sicuru.

Qualessu?

Grandi grandi cambiamenti piglia assai tempu. Ddiu cuncede chì i figliulini di i me niette vede cumu tuttu cambia davanti i nostri ochji. Allora dumandava quantu longu era solu per esse ghjustu, è ùn ne vogliu micca nantu à l'altri. In generale, in un certu puntu, probabbilmente di a fine di a vita, intende chì a vita sia un solu gualciu. Ogni omu hà u so propiu. Qualchissia chì cerca un postu ideale, qualchissia hè a seconda meia, qualchissia hè ricchezza. Tutti i nostri vite micca quì. Fattu stà, ùn avemu micca bisognu chì a vita si passa per i nostri ditti. Dunque, personalmente, aghju esse statu l'ultimi 10-15 anni, viiculate, analizà u passatu, u presente, pensendu à u futuru.

Gennady, è u passatu hè ricurdatu?


E quantu E, cum'è un vechju, ùn aghju passatu bè bè da queste ricurdimenti, mangiu male, è parechje più di più ... A cosa principal, ricurdendu u passatu, ùn cunnosanu micca, ùn critica micca oghje. Aghju realizatu chì a vita oghje accetta qualchì cundizioni. A più spessu, di sicuru, sò micca boni per a mo perception è intelligenza. Ma, dicu di novu, per esse ughjettu, ùn pudete micca pittunari cù u pittura nìvura u tempu in quale avivanu o in quale vi vanu ora.

Eppo, per ùn esce da parechji vesti è displegianti, parlemu di i mumenti più vivaces di a vita!

E ringrazziamu Ddiu eranu. In principiu, questu pò esse finitu (ridi).

Pudete ancu. Ma sempre. Ci hè più bellu in a zitella o in un periudu di grande fama, di ricunniscenza?

Sapete, Geòrgia hà una esprissioni cumu curretta: "Ùn importa micca quantu hè bonu oghje, Diu ùn pensa micca chì questu hè abbastanza". Cù ricordi boni è belli - beni. Sò sempre sò. Sò in ogni locu è in tuttu. E mi spergu tutti duvemu. Ancu una persona chì hà passatu a so vita sana in prigiò hà parechji ricordi. Solu bisognu di avè bisognu, sintianu per capiscenu: ora sò cuntentu!

Ciò chì fa cumprende u so cuncissore artisticu Gennady Khazanov - travagliu, dumanda, ricunniscenza di i culleghi o cunfortu di famiglia, amori?


Quì hè u cumplessu di tuttu ciò chì avete richite. E, forsi, un statu di mente. Se hè, è ancu dubie creativa, cercate - Sò felice! Sapete, a mo moglia è aghju avutu una storia instructiva. Quandu l'Unioni Soviètica hà cullassatu, è sceglie di decide di maestru spaziu teatrali, perchè s'hè avvistatu chì cù u rolu di un artistu umoristica ùn ci hè nè futuru, aghju cascatu in una stapresione artistica normale. Ùn importa micca. Hè tuttu u stessu. È per qualsiasi persona, in a mo scusa, questa hè a peor cosa. L'emozioni negattivi o positivi sò almenu qualcosa. Questu significa chì una persona hà una certa postura. Ma quandu vi vulete - per piace, è cusì - puru, nantu à a salute - questu hè ghjuntu un piccatu.

In ogni casu, a Bibbia so dice. E staiu in casa, vedi u televessu, clique clienti, leghju u mo Lermontov amatu cù Pushkin, è rimpariscenu constantemente, murmucò: u pane ùn era micca u listessu prugettu è a patata sposu salitu. E me figlioli (donna è figlia) anu patutu pi assai tempu, cun tranquillamente listessa per tuttu, rimanighjata cum'è i vulia, è dopu un ghjornu intrì, è disse: "Oravale, u nostru babbu, maritu, quì 3 chilò di patate, quì u casgiu, salsiccia, pane. Eccu u soldi per l'alimentariu. Ùn sò lasciatu solu, è andemu à a Crimea. Per restanu di voi ". Da questu turnu di i manifistazioni hè stata presa abbastanza. Staiu in scossa. Cumu? I mio parenti, e mo figliole sò ghjucati in un tempu quandu aghju da esse attualizatu, sustegnu ...

Gennady, e e vostre femini sò cum'è? Sempri è in tutti i scherzi?

Assulutamente! Mi mantenenu in sanità è i cundizioni di ricerca!


Lucky you!

Hè un sì. Nun mancu discussioni! Ma avete notte, sò ancu furtunati. Per truvà un omu chì a donna hè pronta à sopra tutta a so vita ùn hè micca piacevule. Inoltre, ùn hè micca piacevule per tollerà, ma à u listessu tempu per amà, per èssentate, sinceru è reale. Hè un gran rigalu. Allora, in a cuntinuazione di a storia. Mi stanu ncasa solu. Di sicuru, in u principiu, stà stancu, si pusava à a casa, coperto, core pertu, per dì. E avà, puderia cuntinuà à esse ingeratu, anu offense è quì, per ùn avè per u mo amicu - Andrei Makarevich. I camminu, significa, in stu statu, cun un cane. I met Makara nantu à a strada. Mi pari à mè è dice cusì, ristendu i so ochji: "Cosa, sì perditu per sè stessu?" Risposta: "Eppo, quale altru a disprezzà?" È cusì Andrew corse cum'è mè, cum'ellu piglia tuttu ciò. "E sì", dici, "in u vostru core? À voi, u destinatu hà datu cusì tutti: possibilità, famiglia, una riunione cù Raikin, successu, successu. E ora sì in u babbu? Hè propiu chì i vostri donne saldanu ".


Aghju dettu chì, à quelle mumentu d'aggressioni versu a persona purgante hè valenu è efficace. Makarevich era quellu chì splitava a "402a goccia di valeriana" - quand'elli dicenu in una di i mio cartulare favuritu "U misteru di u Terzu Planeta", è a pacienza s'hè lampata. A matina dopu, suscurdò cun un omu chì hà decisatu finalment chì ùn si pò micca in u formatu di oggi. E aghju curatu per l'attu in cine, pruvate à mè in produczioni teatrali. Era un periculu difficiuli per mè cum'è artista, è per a mo famìglia cum'è e persone. Ma tutti survivavanu. Mi pare avè chì avemu sta crisi persunali è creativa cù una dignità. È questu hè micca solu u mio merit! Aghju aghju aghju sempre è tutti per qualsiasi cunsiglie, per qualsiasi telefonu chjama cù parolle sempru - "Gena, cumu site? Cumu siate in tuttu? "Perchè l'età, crede à mè, hè assai valore, impurtante è necessariu. Dunque chjamate spessu à i genitori, amichi è famigliali. È ùn avete a paura di esse consideratu è sentimentale.

Chì exactamente chì Gennady Khazanov ùn hè micca fitu in u formatu di u ghjornu (hè silenziu durante un longu tempu). Sapete ... È sì iu unu unu di i mo collegues ghjè indicatu à sta radiodifusión o quarchi cosa di questu, hè solu per determinar quella barra hè oghji u sughjettu di dumanda massima. Allora a diversione accumincia. Per una banda, ci hè un avicatu evidenti di a correcità di abbandunà stu viaghju. Invece, questu horror. Dopu à quellu chì, in ellu, hè prestu escevule chì in fattu a ghjente hà vittutu "A Casa Sulla", "U Spiccieddu Curvatu", a serie di TV di "Carmelita", etc. Personemente per mè hè, per trattà duce ligne, u furmatu mediu. Sò pientu contru? - avete dumandatu Ùn sapete micca. Forsi, stu formatu mediu hè necessariu. - Perchè chì?

Per pudè vultà in casa è ùn vutile micca nantu à a TV, ma lettu Pushkin, Yesenin, Dostoevsky, Dovlatov. Ancu se sapi, dopu à travaglià un certu tempu in u Teatro Satire, avè amparatu assai di Arkady Isaakovich Raikin, iu prubabilmente cresce una risposta à mè è à l'altri nantu à a pregunta: "Cumu obtine un risultatu positivu in termini di successu di l'audience?" Ma ....


Ùn hè micca in e vostre regula per pruvà quarchi cosa di qualcosa?

Sì, è ùn avete micca un rolu, per èssentatu. Puderaghju a accunsente di "società", se ùn cunniscite micca chì tipu di cuntinente ùn sarà. Puderanu assai, ma in anticipu allughjendu certi cundizioni (ridi).

Ùn ci hè dubite. U statutu ancu dicta a pusizione pusitiva!

Naturalmenti. Comu dicu, a età vechja hè un tempu stupendenti.

Gennady Khazanov, avete apertu assai cosi novi? O sò più surprised?

No, ùn hè micca. Parulle più o più di voi stessu, fate dumande è rispose à voi stessu. Per quessa, quandu si disprezzanu, "Perchè deve esse per biancu o per i vermi?" A voce intégrale responde tranquillamente: "Perchè qualcunu sia in ogni?" (Ricca). Capisci?

Pensu cusì!

Ancu s'ellu ùn capisce micca bè, ùn hè scary. A principal hè chì in i ghjovani parechji ghjenti attraversu e quistioni d'scelta è di definizione, affirmannu in relazione à a sucità, à qualche centru di sistema. Ùn avete micca paura. Ùn àbbia paura di parlà un "sì" claru o "nimu". Piuttostu avete a virità, ùn importa ciò ch'ella hè dura, i menu ponu scrive micca di i desiderate è di l'opportunità sfruttati.

I pregu, ma cun quella espressione di una persona è sentimenti vi voi i vostri antichi emancipazioni?

Puderaghju esse sicurità chì ùn sò micca vargugnate. È, per nunda. Mi piace, prubabilmente, cum'è u mo fratellu nantu à a raghjonu - u cartulare di u pappaghju Kesha. In generale, mi pensu chì l'artistu ùn pò mai esce claramente - Amu sta miniatura, per sta vergogerie - ma, in questu quì hè brillanti. Sì qualchissia è sistematizeghja, probabbilmente, hè mentusu. In modu persunale, aghju avutu disuggificazioni cun certi opus. Fighjatu pocu in i miniaturesi antichi, è aghju dettu ... Ùn aghju micca assai di ciò chì aghju vistu. In generale, "like" - micca sta definizione. Perchè in u mo casu particulari, solu pudendu vede una cosa cun interesse, è avete moltu à qualcosa. Di i vechju di pocu tempu, l'irritazioni ùn era micca causatu da una miniatura, ma da l'artista chì l'era indicatu. Strictly speaking, eu stessu.


Senz'ò chì, Gennady, sò una persona autore critica. E pudete ritendu si ci sò parechje persone o quarchi cosa di sta vita chì pruvucalla inveci?

Tutta l'amata è l'incantevuli Faina Ranevskaya hà dichjaratu bè bellu: "A mo vita hè triste è triste. E voi chì mi vulete mette u liceu in un locu è ballassi un sprimeo. Ùn ci invidia micca successu o soldi à tutti. Perchè aghju datu assai chì hè simplice è vortosi è ingratiri à invià nimu in a so ricchezza è altri abilità è opportunità. Invechjate à u stessu tempu fate l'invidie a ghjente chì sinceramente ùn teme micca a morte. Hè veramente non teme. Ci sò quelli chì sò simpatichi. Per esempiu, sò. Sè dumandate a morte nantu à mumentu ora, aghju falatu, vi basta

Allora vulete tutte di sviluppà è migliurà i so qualità pusitivi. In stu casu, nisun casu, mai è nunda di sparisce. E più impurtanti - tenite u tempu di campà!