Cumu a calvinta u vostru nervu in 1 minutu

Quellu chì in u nostru tempu ùn ùn speria in un sensu tempurale, chì ghjuculate nantu à più prima chì passa? Ma ùn hè micca rara chì a tensione nervosa ùn hè micca solu muzzicurari, ma accumene cù u tempu, crescenu cum'è una bola di neve. Per una banda, i porsi sempre disgruntled, tuttu ùn hè micca in casa cum'è vo vulete, è a gente circundante ùn aghjunghjenu emozioni pusitivi. E chì fà in questa situazione? Cume prestu à calvinà i nervi? Per fà quì hè veramente simplice, u principale hè di sapè cumu.

Prufessori in casu di dichjarazioni, avemu da cunsigliu d'avè l'usu solu qualchì simule simplici bute assai eserciti efficae chì ponu ridere di a tenza nervosa in un minutu. Sò deve esse cunnisciutu à ognunu, perchè cun u ritmu currente di a vita, un disordine simplice pò fà cunfurmà di facilità in u stress.

Allora, u primu mètudu pò esse chjamatu vistimentu. Per calmà i nervi sfruttati, hè abbastanza per capimà una certa imaghjera, è megghiu si cuntene una combinazione di biancu è acqua. In u risultatu di una longa ricerca, i scentifichi sò ghjunti à a cuncludiarlu ch'ella hè a combinazione chì deve hè ottima in questa situazione. L'esencia di stu metudu hè basatu annantu à u fattu chì, a causa di a so visione, ricuvobbe a grannizza di l'infurmazioni nantu à u mondu chì ci tocca à noi. Per quessa, a percepzioni di l'imaghjini visuale hè più faciule per u nostru core.

Cusì, per calvinciu rapidamenti i nervi chì avete bisognu à pusà per quì, cercache u to ochji, pruvate à rilassate, restituurà a respirazione veloce, è imagine una figura cù l'acqua bianca in a vostra mente. Per un effettu maiò, pruvate a cumplementari l'imagine visuale di u sensu chì l'acqua fresca si tocca unu per una in a vostra face, faccia, spalle, petra, peri. Imagine u piacè di toccu i cunnisciuti à u vostru corpu è divèrtanu durante 30 seconde.

Allora pruvate "vede" cumu si tutta stu flussu di l'acqua veni da voi, è lasciate in terra o in u pianu in a forma di l'embiu. Nta sta stampa, l'embutiu hè assai impurtante, perchè hè questu chì absorbe tutte e vostre emozioni negativi. Allora, cun un suspiru cù prufonda, apre u to ochji. Vulete sentu sensu è calmu, se las emozioni spécifié à un certu puntuale quede, andaraghju definite à u sicondu pianu.

U secondu sirviziu hè megliu fattu in u bagnu, dopu aduprà u prugna, capiddu o corbata, in casu. Allora pruvate à rilassate, mantene e vostre mani sottu un flussu di l'acqua fresca, pianu lentamente cun una mansa umita fresca à u collu, un primu, pocu sicondi dopu cun dui. Comu accumincià a frebessila u to collu cù e mani, andà appena annantu à e so spalle. À u primu, u vostru toccu deve esse ligere è ligne, invece a forza di pruteu si deverà aumentà gradualmente, alcuni u massimu di sicondi à quaranta, dopu a sta petra massa. Allora, anu da pocu a pocu pressu a forza di pressià i dete seranu ridutta à un minimu. Dopu fattu di tutti quì sottu, vi tocca à passà torna l'omochi mani cù i mani nantu à u collu. Questa manera di calmassi hè più piacevule pè e donne, perchè a so peddi in u collu hè più sensitivu è sensibule à u toccu.

Ci hè un altru modu, chì deve dumandà pocu. Per questu esercitu, bisognu di un pezzu di ogni tessulu impurtentu, seasi una tela o un pannu, u più difettu u tela se sentirà, u megliu. Allora, u teatru hè truvatu, hè in i vostri mani è pronto per assorviri tutti l'emozioni negativi chì anu cumulatu in voi per u ghjornu. Dessi un suspiru profondamenti, ciuciate u ciuffu, o una siccata di senture in i so mani, posa in opera u vostru còllera è u resentimentu, torce u mantellu tantu quantu pussibuli, pruvate d'esce micca da tuttu ciò chì hè pussibule. Ùn pensate micca di ruttore, fate ciò chì fate. L'esercitu debite esse finitu rapidamenti è brusgiatu, avendu apertu e facennu un pezzu di tissutu. Questu esercitivu aiutà à sente pianu è rilassatu, in particulari in e mani. Se vulete, l'esercitu pò esse ripetitu.

In una situazione stressore, si deveru esse à u vostru corpu. Per tuttu ciò chì a tressu ùn si cuncernanu solu u nostru statu internu, avà ancu annantu à i nostri musculi. Per quessa, l'eseriti chì alterna e riffrescenu e rigidizza i musculi sò assai efficace. Pudete ancu pruvà a massaccerà u dettu in i vostri mani, ùn solu ùn distraeranu micca da un nervu irritanti, ma pò ancu guidà un state più silent. Per fà a so manera altertabile cun un esercitu prufiziunale, presioni à a falza falata di ogni ditte.

Tutte l'eserciti supra ùn sò micca cumplessu, è alcuni di elli ponu esse rapidamente è imperceptiblemente ghjusti nantu à u situ di travagliu. Se ùn piglià micca cura di sè stessu, o chì ùn hà micca impegnà per queste attività.