Adattazione di u zitellu à una nova cultura suciale

Ancu i figlioli cunte stettitivi ùn sò micca nati cù interessu in l'arti. Appena gradualmentu. Appena prima cumincià à acquistà u zitellu cù a bella, u megliu. Pi induce un museu di l'arte, hè pussibile alcun trè à quattru anni di u zitellu. Ùn àbbia paura chì vi sarete cunsideratu una pècura negra. Ùn si sia micca solu - sicondu statistiche, in a maiò parte di i musei russi, i zitelli ognunu compone u più grande di u publicu. Ancu i picculi chjuchi. Ùn hè surprisante - i carusi chì anu stati usu di iri in musei da una età primiata per questa occupazione. Inoltre, questu hè u so ambiente - ogni zitellu di a nascita pensa à l'imaghjini è vive in un mondu induve a ficzioni è a rialità sò mischiati. Questu hè, in u mondu stessu induve l'arti vive. Ci ponu esse solu per capisce ciò chì vale de mòveru i zitelli in musei di l'arte, quandu ellu vi si esse per a prima volta? Di sicuru, qualcosa chì face causà u so grande interessu. L'adattazione di u zitellu à una nova cultura suciale hè u nostru tema.

L 'Ermitage

Parechje ghjinirazioni di picciotti (è zitelli) vènenu è sò piacè di u Palazzu di Cavalieri, induve i figuri di cavaleri in armatura di u XVI secolo nantu à i cavaddi, coperto cù armatura, sò esibiti. Questa cavalcata magnificu recreeiche l'apparizione di un veru armatu cavaleri, pronta per a battaglia. Invariabilmente ammiraghjani i zitelli è u famosu watch "Pavone" - unu di i simboli di l'Hermitage. I figuri di u beddu paesu, un gallo è un ochju, inclusu in a cumpusizioni di sti miraculi, sò furnuti cun meccanisimu chì ponu causà l'occhji per muviani. A civetta gira a so testa, flaps l'ochji, sùbitu i so pane, è a so catxe torna cù e campane. Cù un rughjonu, u discu solcu una cagna di paese magnificu. Chjama corse, u rollu spuntà. Ùn ci hè nisun miraculu in quellu di i nostri musei. Chì ci hè u primu avertitu un zitellu in l'Ermitage, cum'è in un altru museu di classi mundiale, addipniche sanu sanu à u zitellu stessu, nantu à e so preferiti è e so preferiti. Qualchissia admirarà i luxurii palazzi cerimoniali di u Palazzu di Invernu, qualchissia - i saloni di l'epica antica. Un zitellu serà felice per vede a mòmia egiziana, l'altra - a "Persuna di Cera" di Petru Cristu. "A Galleria di 1812" serà ricurdata per i zitelli più antichi, fondi di a storia militare. Eppuru, per suprattuttu, vale degnerà l'estremità di l'ermitage in pittura - Leonardo da Vinci, Raphael, Rembrandt, Titian, Rubens, Velasquez, El Greco, Impressionisti. Senza ùn pruvate di fallu nantu à u zitellu allà di volta, in particulari perchè ùn avete micca fà. A cullizzioni di l'Ermitage sò immensi - circa 3 miliuni di valurizazioni museum. Fighjate à pocu di camere, senza altru, avè pensatu in anticipu ciò chì serà interessante per u vostru zitellu inghjennatu. A prussima ora venite à visità autri capulavori - pudete turnà à l'Ermitage indefinitu, tutta a to vita.

Museo e Fine Arts im. A.S. Pushkin

U più impasanti in u Museu Pushkin hè una ricchissima ricche di sculture, è ancu i salotti dedicati à i civiltà antichi. Qual'hè micca avutu à l'Mummia di l'Ermitage, pudete vede l'egizianu truvà quì. I figlioli chì anu una idea di i antichi dii è l'eroi vanu cù l'intiressi à a forma di magnifiche casts. E in a filiera di u Museu Pushkin, u Museu di Colazione privata, situata in u vicinatu, l'ochji facevanu a riunione d'opressioni Impressionisti, u megliu in Russia. È micca solu per vede, ma dinò per contà d'quelli chì sò i Impressistiani è chì era a novità di u so artu. Dà cumu si sò ridenu prima, ùn capinu micca ... Se vi cuntene l'interessante, i zitelli prumove di ricordu di sta storia instructiva. U figliolu in u museu Pushkin in generale sò sempre benvenuti. Hè una tradizione: u so primu diretturi Ivan Tsvetayev hà cuncipitu u so museu com'è istituzione educazione. U centru di i zitelli per l'educazione estetica di i zitelli è di i ghjuvanotti "Museion" hè apertu à u museu è oghje pò purtà à u zitellu à u studientu d'arte o à u cercadoru di l'arti criticu.

Galeria Tretyakov

A Galleria Tretyakov hè chjucchjata di maestri. E, cum'è travaglii riprunittichi di i Wanderers da a cullizzioni di Tretyakov ellu stessu è i grandi opere di l'avanguardia russa è l'arte innovadora di l'era soviètica (in a Galeria Tretyakov in u pianu Crimanu). Hè ricca in a Galleria Tretyakov è una cullizzioni di icone russi. Ciò chì per vede - tutta a cosa dipende sanu sanu à u vostru gustu, nantu à què tipu artu vulete fà vicinu à i vostri figlioli, qualessu tipu di pittura per impartì. Ùn appena ùn crede chì avereunu bisognu preferanu u realisimu duru di Shishkin e Yaroshenko è fallinu l'amore cù a pittura "Una volta u Deuce". I figlioli sò solu cù u pensamentu abstractu chì tuttu hè in modu, forsi, ancu u migliore di quelli più adulti. Questu hè faciule di vede, ricordendu chì i foglie in i pre-ikastola. Cusì Chagall, Larionov, Malevich, è Kandinsky pò assai piaciri. Di sicuru, vighjà i stampi ùn valenu micca. Hè necessariu di dicinu, almenu un pocu, nantu à i so autori, nantu à u tempu di quandu sti travaglii foru creati, fendu gradually fixing in a mente di u zitellu una certa idea di stile artistica è di genre. È per capiscenu è ricurdativi, perchè, per esempiu, u paisaghju difiere di una vita morta, un quattru anni hè ancu capaci.

Museo pè i zitelli

In parechji musei muderni di i zitelli ùn ognenu micca l'excursioni tradiziunali è e lectures, ma ancu parechji ghjurnati interattivi, programmi teatrali, festivals di folklore, workshops creativi è laboratorii chì aspittà. In l'Occidenti, spiciali "musei per i zitelli" sò dinò parechje. U primu museu era creatu in u 1899 in u Brooklyn (USA), è oghje sò quattru centu di elli. A maiò parte di queste sò in i Stati Uniti, ma ci sò tali musei è quasi tutti i capitali europei. U più famosu sò u Museuu nantu à u Grass in u Bois de Boulogne in Parighji è l'Inventoriu in a cità di a scienza è a industria La Villette (Francia), u Museu di i zitelli in u Museu di Quartu di Vienna è u Museu di a Ghjuvelli in u Castellu Walchen (Àustria) Fabbriche di i Scubi "in Londra è" Eureka "in Halifax (Gran Bretagna). Quelli musei ùn anu micca aspettu l'adulti, ùn sò micca spicializati, è l'articuli di u museu pò esse facilmente fatte in manu. Prublema simili in certi musei russa, in quali i centri di i zitelli sò attivu, per esempiu, in u museu rumanu, in u museu All-Russian di Artsi Appruvuti è Applied, è in u Museo Pushkin di u Statu.

U Museo del Prado

U museu più grande di u mondu t'avemu da esce u vostru zitellu, se truvate in Madrid. A peculiarità di a so coleczione hè a più grande collezione di pittura spagnola in u mondu. Ma l'òmini maestri creati da artisti d'altri paesi sò ancu un abissu. Sò inghjustìte alcune di ciò chì mustrà i zitelli in stu museu enormu hè incredibile difficiliatu, in particulari per un furasteru. Hè una cosa di scupriteu per induve un zitellu in l'Ermitage o a Galeria di Tretyakov, una altra cosa hè u Prado. Per questu scopre, hè stata liberata una guidate di audioali speciale per i zitelli. Pò esse acquistatu libberu di carica - in più di a audio guide per adulti.

Museo Ruso

In u museu russu hè un centru di zitelli assai attivu, induve a classi si tenenu cù artisti ghjovani è cù l'amatori arti. Ci hè ancu spettaculi speciale per i zitelli di 4 anni, fascinante è cugnitivi. I guiddi prughjettanu veramente un mistieru i zitelli l'esposizione, mentri ùn l'accumpagna micca cù terminologia specialu, ma di parlendu in un linguaghju accessibile. I paisani sò ancu invitatu à sta scursione. Ùn solu per vede i figlioli cun Borovikovsky, Serov è Petrov-Vodkin, ma ancu per amparà à parlà cù i zitelli di l'arti fine. Sè decide di cunferenze u museu russu innanzu, tenite in mente chì ci sò più ricchi di e pittura di u XVIII sèculu è a vanguardia russa chì in a Galeria Tretyakov.

Louvre,

Independentamenti per andà incù u zitellu à u Louvre, senza avè un certu programma, hè ancu assai risicatu. U zitellu hà stancitu è ​​stancu - u museu hè enormu, è ci hè sempre una fudda in questu. Allora sta via si deve nant'à anticipu, armatu cun un pianu detallatu di u museu è camminendu strettu à u longu di u corsi pavatu. In u prospectu cù u pianu di u museu hè indicatu quandu u più famoso esemplate sò situati. Hè chjaru chì u picciottu solu bisognu à vultà Gioconda è altre maestrati di u Louvre. Ma micca menu pocu entusiasmu per i zitelli i solda guidanu è a corona vera di Luigi XV assuciatu da magnifiche ornamenti cù pruduttori spumanti. Qualchese viaghju à u museu precisa assai energia da u zitellu. Ùn pudete micca esecutà, fate rughjammi - ùn deve esse prupostu per sempre. Inoltre, da ogni persona - è un petitu troppu - u museu precisa concentrazzioni di attenzioni. U zitellu hè difficiule per un pezzu di tempu per esse centrale in una sola occupazione. Ricurdativi di questu, è ùn ùn pò micca stallà un viaghju, altri in casu d'amore di l'arti, u zitellu hà da a fatica è l'avitu. Hè megliu fighjate micca solu uni pochi è ancu forse rinviatu à quelli chì avete gustu, perch'ellu ùn hà presu di i passatori, pruvatu di copercia tutte sguassa. Una bona idea - quandu viaghjanu in casa, cumprà in carte postale di kiosque cù ripubazioni di i ritratti li piaci à u zitellu. Allora ellu ricurdarà più rapidamente.