Legends d'annu di parechji paesi

A genti sò spessu sottu cun legends. Questu hè unu di i tipi di folklore prosaic obscene. Uni di elli sò nati nantu à a basa di avvenimenti stòrici, l'altri sò chjosi di ficzioni. Hè diffesu di fiducia in legends com'è una fonte di avvenimenti reale, ma i stòrici affirmanu chì qualchì liggenu pò esse creditu. Sicondu u numaru di liggi naziunali, a notte di Natale pò esse paragunatu solu cù u Halloween. Questa festa hè fugliale per magia sacra. In i Natale ancu i sceptichi principiani à crede in un miraculu. Avemu avutu l'amparatu da a zitella à u fattu chì ogni ghjornu pudete accade stu ghjornu.


Legends di Natale

A festa di Natale hè celebrata in tuttu u mondu. E malgradu di e differenzi naziunale, a ghjente di sta terra sò aspittendu u miraculu, i fichi, magia. Oghji popolari in una sera festa, quandu a famiglia sia accolta à u tavulu, legends di Natale di i miraculi miraculus chì si sò in vigilia di e vacanze.

A tradizione di dà donu genera una atmosfera brillanti di buntà è dulcezza. U veru embodiment di Natale hè l'imagine di Santa Claus. Da vinde u vinu bonu natured, chì ogni nozze di Natale faci a so manera à e caserne di l'abitudini in paesaggio durmendu, è rigali à i zitelli ubbidienti? U candidatu prubabile hè San Nicolau - una persona ordinaria chì hà visatu longu u tempu in u territoriu di a Turchia moderna. Era assai tipu à i poviri è stendu sempre dinò l'alimentariu, a cose o u dirittu, ma hà fattu à a notte in ghjornu chì nimu ùn avissi avutu. Dopu morte, diventò un santu è hà continuatu u so travagliu. Hè assai stà à Santa Claus. Hè veru, in parechji paesi, ci hè l'héros naziunale chì portanu i rigali. È in Svpa, sò vivi Tompa. Rode un caprettu di a vigenza di Natale è cuntene rigali. In u Norvegia, un omu pocu chjamatu Yulebuk vende à u populu in un trineu fattu di foxes. In Italia, a fata di Befan doni rigali. Una volta un è prumove i trè oghji chì anu da vede u Ghjesù nascitu. Avà vola in una palestra, purtendu una saccheghja nantu à e so spalle cù spiriti.

Un altru attribuitate essenziale di Natale hè un bonu arbulu di Natale. A so aparenza hè attaccata à a notte quandu Ghjesù hè natu. I rè di i paesi lejani vinìanu per felicità à u zitellu, purtonu assai rigali caru. Ghjiseppu, per esse ancu per falla d'avè fattu Ghjesù, hà tagliatu un arbreveru è u purtonu à a caverna. À u listessu tempu, l'astri eranu di u celu è cascò nantu à e so rame. Cu gioia, Ghjesù aghjunghjava e so mani. Da tandu, ughjettivu un arbre christmas per u Natale hè diventatu una tradizione.

Un signu unkind

Una di e leggimi più cumuni dice chì in a vigilia di Natale, u guerri in u stall rispettavule sottu nantu à i so ghjinochji, in quella calce, truvà u donu di parlà. Se crede una altra versione, una capacità breve di parlà solu supira solu i misgi o cani. Ma i scrivitevuli di a legenda donata ùn sò micca cunsigliatu di sente stu dialettu, perchè u risultatu pò esse un risultu letale. È cum'è se a prova di l'esempiu parechje una paràbula.

In i tempi antichi, una donna greed mantuva un gattu è cane chì pusava à u pane è l'acqua. E dopu un pocu di Natale skupayadama sintì parlà cum'è l'animali sò parleru cù l'altri. U cani avivanu à u catatu chì a destinazione averà rapidamente i salva da l'anciana: quandu u ladru ghjunghje à a casa, u mistressu vi scantatu, chianci è avè un ughjettu pisanti nantu à a testa. U gattu disse chì ùn hà micca patitu. A so mistressa di l'infurmazioni cuntrullati in un pattu terribili, hà apertu a porta per amparà da i so vicini è in u lavurru scuntrò u stissu intrudu chì, comu preditu da u cane, spalleció u so cranu.

Ci hè parechji più miti chì sò rilativi cù animali. In u nordu di l'Inghilterra, per esempiu, eranu cuntadini chì anu creatu chì l'abi in questu tempu riuniscenu in un arrughju per cantà, o più bien, buzz l'inno di Natale. Ma i cani "rializaranu" sta notte ùn era impussibile, perchè secondu una nota, i cani chì u soffra u ghjornu di Natale, piglia a rabbia prima di a fine di l'annu.

Hè cresce chì a vigenza di Natale sò tutti i spiriti maligni scurdate, perchè dopu chì u sole si va à a strada, ùn cunsiglianu micca. Ancu Gogol hà scrittu annantu à u diavulu è Vakula. In u Suviu, cresce chì in Natale Eve, i balli è altri intrenessi si trovanu. Witches volare à u sàbatu, assittatu annantu à e ciumi di i Bruciati. In tuttu a notte, u sonu di divertimentu pruveni da a muntagna - cantanu, ballanu, ridere è gridà. Allora, a ghjente aspetta per a matina in casa.

Tradizioni Christmas in Russia

I vacanze di Natale in Russia anu sempri cibo in un misteru. Hè questa ghjorni chì i stori più incredibbili chì succorsu, dopu à tutti, secondu a credenze populari, i ovi di Natale sò un tempu quandu u mondu reale è di l'altru rimorsu intersezzione è l'eranu desconocido in modu liberatu nantu à a terra. Quante miti interessanti, leggende, legends sò assuciati cù u Natale in Russia.

Perchè parechje persone hà avutu otturatore u spiritu di a natura è per attruvarà una fortuna à e so casa è u ghjornu di Natale era assai adattatu per questu. Per esempiu, duie piezzi èranu pusatu nantu à a tavula, unu nantu à l'altru; u babbu di a famiglia si sò stati detti da elli, cumu si s'amaggheranu è i zitelli fècenu chì circàvanu è ùn anu micca vistu. Hè capitu chì i pezzi eranu cusì grande chì ùn anu micca vistu un omu, è chì questu continuu. I nostri babbi è u focu venerati com'è un simbulu di purezza è di nubiltà. In a sera à a vigilia di Natale in u paese anu alluminatu tutti i lumi è lunches, perchè nimu in a casa cumincia u focu, in seguita, i villagers più venerati illuminavanu un focu, da quale ogni pigliò un raghju è u purtonu à a so casa. Hè struitu chì u novu fire cleansa la casa di l'averebbi è di l'dulurii, avale bè a furtuna per un annu sanu.

A notte per u Natale è finu à l'Epifania, i rascheny camminonu à u paese: si sò vistutu cù vestiti raguttati, mascaras, rinfriscati e capelli d'u pelle, costumi di l'animali, per esempiu, un ore. In questu forma, i ghjovani andonu da a casa à a casa, cantannu carols, glurificà u nàscita di un salvatore è vulendu a pace è a prosperità à i patroni. I cançi assoluti è e presentativi di caroling genti hanu ricivutu.

Ma, forsi, u ritu cchiù famusu è misteriu per u Natale hè divinimentu. Young e zitelli unnuli sò stati attaccati à questu, circate di cunnosce u so avvene è vede u succorsu-ryazhenogo. E li cuddini chjappà e stufa nantu à u cunchju, eseguìanu cunversazioni sottu finestu strammi, andonu à a banca, guessed cera è ùmmira, è di sicuru fighjatu à u corridore di l'ispilsu à a luce di candele.