L'essere femminile hè simplice: una nova coleta primavera-estiu da Bizzarro

U Spring dà emozioni positivi, aghjusta à i pusitivi è obliga à aghjurnà u vestitariu. Chì ci hè de moda sta staggione? Disegnaturi, finarmenti, prisentatu i so cullezzione. Ùn ci hè più intrigue. Oghje avemu acquessu di Bizzarro. Spring-summer 2015 in tuttu u so splendore.

Questa stagione, Bizzarro anu una eleganza finissima è simplicità. A cullizzioni hà assai tenerezza, ancu stampi più fiurali - laconic è, à u stessu tempu, biddizza incredibbilmente sensuale. Tuttu hè assai discretta.

A feminità hè in primu pianu. Ùn chjama micca è nisun difficultà. Ogni ditagliu hè appruvatu è perfetta. I tendenzi di moda è i classichi intugulivi miraculamente unite è dà a cullezione un incantu unicu. I so designatori sò stati inspirati da i sòliti di i fiori è facilità simplici. Tuttu hè assai gentile è insanely romanticu.

Tuttu u drammaturgu, ammessa modestemente è cumpressa cù i so cumpatimenti. Ancu uccidintali è russu ùn cunfundanu micca a so frangulanza, ma simpliciamente in armunizazioni in u clima generale di u coltu.

Azure verdi è verde, tutti sfumature di grigio è blu, mustarda è rosa bruna. Tutti i culori sò cusì sfettatu diliziosu è cusì biologicu. Una varietà di sfumaturi permette di creà una figura boring in ogni modu. U biancu è u biancu si prisentanu, ma cumpricava pocu cumuli di u romance è l'ispirazioni di sta staghjone muntagnera-istiva.

I vistimenti dà a tendernità è a sexualità di stampa, falesa cunfizziunendu è cumbattimentu di e verse tempting, è blume ùn intervenenu micca di a bellezza femina. Tuttu la tendenza di a primavera, l'incantu di i fiori è l'aligria di ghjorni assuluti passanu à a coletta è dà un incantu incantu. Soluzioni interessanti sò stimulanti.

A cullizzioni si realizava cù a participazione di u diritturi italià Marco Nicoli. Eccu nìvuru, russu è biancu sò l'ùmmira dominanti. U dilicadoru diluted the tenderness of spring-summer charm with colors contrasting. U rossi lucali è discretu negru inspirate, cum'è sempre. Però i prudutti belli ùn sò micca significati trivial.

I vistimenti di a cullezione Bizzarro occupanu un locu spiciale. I mudelli di fiore in calma, l'ornamentu fiore è a geometria. Ùn ci hè nudda sessualita esplicita, ma ci hè un appellu sensu. Ùn ci hè micca cumplessità, ma ci sò suluzione interessanti. No banality e boredom, ma ùn ci hè a sofistikazzjoni è l'eleganza.