Shoppingomania

Parir devi chì e persone anu troppu prucessu psicologicu, perchè parechji novi. Avemu già prestu accadutu à pressioni constanti, divisioni di pupulazioni in i civelli è albitri, cù u jocu è l'addiction di l'internet. Ma ùn pareva pocu à a natura è questu, in u XXI seculu, una nova maladie meda - shoppingomania. Più di più è più freti à l'omi è di e donne anu da ricumandà à i psiculoghi, chì ùn pò micca passà tranquillamente da i buttreghi di l'aparadori è intrudoru, andà, affruntate sottu u pesu di novità è completamente innevatoghji. Hè difficiule di farghju sta predilezione, ma hè ancu pussibule.

Vita per mezu

I cosi novi avà cose una cantina decentu di soldi, sopramente si cambiassi u vestuariu. Tutti ùn pò ghjastate di l'ingudu, chì vi permette di gastà enormi sume nantu à issi vistimenti è accessori. Parechji shopaholics comprani cose per una quantità più grande di soldi da elli. Per quessa, un prublema hè aghjuntu à i debuli, prestiti è, in cunseguenza, stress. L'unicu modu da questa situazione ùn hè micca di purtari crescita di creditu, per avè esse u dirittu di solitu chì pudete furnisce di gastru. È rinùncia prestiti finu à quì. Finu finu à i vie debuli sò rimbursati.

Status

Hè cunnisciutu chì a manera di vede dinamichetta questu. Cumu perciemu l'altri. I roti sò unu di i manere di fà spiegà u vostru gustu, carattere è ingressu. Parechji ghjuvani stanu bisognu à tutti i costi di cumprà solu e cose caru di e famiglii famosi. Ma chì percentuale di e persone attornu à quì pudete aprezzà a fama di i vistimenti di ghjuchidu o ghjuvellu, se ùn scrive micca u so nome in grande lettera? Fate i vostri amici chì piace qualcosa chì hè l'autore di u to mantellu? Se ùn occupanu a pusizioni di pusizzioni di una grande cumpagnia, ma solu un studiente in una università, cusì l'articuli di u cuncepimentu ùn sò micca necessarii per voi cum'è pare. A fine, i quelli chì l'affordà, ùn avè micca apprezzà i vostri sforzi - per quellu chì u saccu da Gucci hè un successu, è per elli - a rutina.

Desire to like

A crescita di cumerci hè in inherente principalmente in e donne, anche si trovanu ancu omi - shopaholics. A spessu, pare chì e persone cun un problema chì, avè acquistatu un novu indiu, si ncuntraminà l'amori di a so vita o, almenu, ponenu l'attenzione da a persona d'interesse. Eiumente, i cose novi chì sò à a nostra faccia, facenu cun più di fiducia, è a fiducia di qualcunu a face più attrattiva. Se crede in sè, senza riservazione è noti a pidali in i scarpi novi o un palazzu, l'effettu serà u stessu, solu senza gastru extra.

Prudutti

L'abbundanza di e compra hè spessu associata cù u fattu chì a ghjente hè in prumessu. Questu chì spessu succorsu durante a vendita o se una persona si va a shopping entre dui reune maiò, è ghjornu à u travagliu. Dunque, a regula d 'oru per quelli chì vulianu ridere di l'abitudine preghjudiziu di cumprà tuttu ciò chì vanu à i so ochji hè di fà cumparisce solu quandu avete u tempu libre. Assicuratevi di pruvà nantu à e cosi prima di cumprà. Hè in u vestitore spessu spone per esse chì questa o quessa nantu à u manicu pare avete assai megliu chì voi.
Ma ancu s'ellu ci hè perfetta, ùn puderebbe cumprà. Fighjite una cosa in a tenda, è facenu una decisione per cumprà in a mattina. Hè prubabilmente chì quandu si abbanduneghja u magazinu, quellu chì ti piace vi pare micca micca cusì attrattivu è necessariu.

Shoppigognammia ùn si pò esse manifestatu cusì chjaramente chì pudete facilmente capisce chì avete bisognu d'aiutà. A spessu, a ghjente scrite a passione per a shopping for stress, u chjamanu shopping l'unicu modu chì aiuta à rilassate è venerà. Sè avete avete chì pruspettate à e buttrega in ogni opportunità, postu chì questu identità o oppostu in stile si prisentanu in i vostri armari, chì ùn avete mai pututu è ùn aduprate, hè ora di pensà. Spirant à a tenda, fate una lista di cummerciale è seguitate puru. Sì avete bisognu di cumprà una cosa nova, cun ellu scelta, ùn pudemu micca cumprà u primu prupone u to ochju. Ùn si scurdate micca - i cosi cumplementarii, ùn anu micca fà nunda, ma più intelligenti, nè più interessante.