Classi in a logica di i preghisarii

Tanti zitelli anu da parechji prublemi cù u sviluppu di u parolle in età in furmagliu. In questu ùn ci hè nunda chì preoccupariate sèse cuminciate à trattà cù i pre-maistri in u tempu. A classe nantu à a terapia di parlà pò esse dirigutu no solu cù specializatori. Ci sò parechji cumplicati di esercizii in a logica di parlà, chì mamma o papà puderanu passà cù u zitellu.

A cosa principal hè chì vole di trattà cun voi. Dunque, a classi nantu à a logica di parlà cù i pre-maistri sò più prudutti in un ghjocu. Chì u zitellu serebbe divertitu è ​​riri quandu si vede l'ozziu. A più chjave in a classe nantu à a speech therapy pè i pre-maistri hè chì u zitellu ripetiri tuttu ciò chì hè correctament. E guardate i so movimenti currettamente. Inoltri, durante l'esercitazioni cù i zitelli in prighjone, pudete sentar diverse versi. Per esercizii cù i pre-maistri, sò assai eserciti.

Allora, e lezziò cù u zitellu avè bisognu à cumincià quandu ellu hè tranquillu è ùn vole micca di ghjucà. Cusì, sceglite u tempu quandu u zitellu hè stituutu per un restu tranquillu, pusendu l'ochju è cumencia à e classi.

"Smile"

Questu sercitu hè assai faciule. Avete bisognu à stretchà i vostri labbre in un sonne, finu à u pussibuli è i tenenu in questa position per un tempu, finu à i vostri labbre saranu cansati. I denti ùn deveru micca visibile in u stessu tempu. Repetite l'esercitu parechji volte, ma ùn dedicate tantu tempu à ogni livrettu, perchè chì u zitellu ùn hè micca stracatu da a mità di a sessione. Hè megliu per passà menu di vint'anni minuti in i tipi di terapia di lingua.

"Fence"

Questu esercitivu hè simile à u primu. Ma in questu casu, avete bisognu di risolse assai è à listessa ora i vostri denti.

"Nestling"

Per fà esse exercitu, u zitellu deve aperta a bocca aperta. In questu casu, i raghjone di i so labbra sò dettu diluciate in direzzione diverse cum'è più possibili. Cuntene chì u zitellu ùn si move micca a so lingua. Avìa bisogna cun tranquillità in a bocca.

"Piulazione di a lingua"

U zitellu deve tuccà a so lingua in u labellu. Allora accuminciassi u liggeru cù i so denti, hè necessariu di pruduttu un sonu chì serà simili à "cinque cinque".

"Spade"

Per fà esse exercitu, u zitellu deve tuccà a lingua nantu à u labellu. A lingua hè relaxata. Doppu aspittari uni pochi seconde, l'abbanduneghja a lingua è repite l'esercitu novu. Per via, pigliate chì u zitellu ùn hè micca in prumessu per l'esercitu. Perchè esse megliu di fà menu, ma chjaramente curretta. Allora saranu assai più utuli.

«Handset»

U zitellu ùn deve aperta u so bocca è affichà a so lingua, è da puderà daverà e so marge. Avissi duvutu avè qualcosa quantu un pipa.

"Licking the sponge"

Dì à u zitellu chì ci debite di làccu li labbra comu si manghjò cun piacè. Fate a larga aperta a bocca è lick prima u lip superiore è più sottili. A cumpagnia principali di l'esercitu ùn hè micca fà rende a lingua da i labbra. Ellu deve descrizzione di u circhiu tutale.

"Sgrassate i denti"

Chì u zitellu sia u punta di a lingua cù i denti inferiore. Hè necessariu di fà quì prima da left to right, è da da right to left. Avete a cura chì a bocca di u babbu ùn si move micca.

"Watch"

Per questu esercitu, duvete bisognu di sonnà è aperte a bocca. Allora u babbu pusò u punta di a lingua è u toccu toccu à a manca è à a cantu correcta di i labbra.

"Snake"

Apertu a bocca. Allora turnate a lingua in un tubu, cù tutte e forza pusà da a bocca, è da turnà torna. A cumpagnia principali - ùn tocchi a lingua à i labbra è i denti.

«Nut»

U picciottu chjusu a so bocca, ripusà a so lingua prima in una machina, in l'altru.

"Ballu à a porta"

Per questu ci hè bisognu di una bola di cotto di liguru. Puscia entre i cubbi, una curta distanza da elli. U zitellu vole à impurtà à sta bola in una porta impastata di cubi. Per fà questu, permettenu pusà una lingua rilassata in u so lipa è u colpu, issuendu u sonu "F".

"Cat in Angry"

U zitellu apre a bocca è si basa in i denti più minti cù a punta di a lingua. In questu, fate pruvatu di risuscitarà a lingua. Let the tongue arch out like a cat's back.

"Let's Pull a Pencil"

U zitellu ponu un vastu frontiera di a lingua nantu à u labellu più freti è l'exhaleghja pianu, sopra sopra un lapis.