Data di nascita di Olga Navrotskaya

U primu stilista, l'architettu di l'apparenza, a righjina di u gustu bellu, finu à ch'elli ùn cridianu micca Olga Navrotskaya. Data di nascita di Olga Navrotskaya - 15 di marzu di u 1971. Hè sughjetta à una di e occupazioni interessanti in a vita - cun sapienza per vestiti è spusà e persone.

U ghjornu hà cambiatu a veloce

In a matina Olya richiamò per quarchi ragiuni u conte di fiancu "U Mori di a cità Emerald": una picciuttedda, Ellie, hà pigliatu un uraganu cù a so casa è a purtò leva ... Allora, cù a so mamma, si sò stati messi per bevi tè. In a TV, amparonu u prugramma in quale Navrotskaya hà dettu chì era temutu di momentu di felicità assoluta: dunque un imprudenti è imprevistate era in a vita. Per cena Olya era aspittendu à u so amicu amicu Natasha Mogilevskaya. E zitelli si sò pusonu nantu à e so bicicletta è andonu per un impetu.

Era quì tempu per turnà in casa, sopramente da chì u celu era nuvellu. "In cinque minuti, un terrible urachjaru. In u boscu per mezu di quale avemu travagliatu, u ventu spurtatu grandi pini! Natasha vide l'arbuli chì cascanu davanti à mè. Mi sentu: un altru mumentu è e mio vernice hè cruciatu da un pugnu terribili. A nightmare durò parechji minuti, ma paria com'è una eternità. Quandu i so amichi scappò in u attore di a casetta, u ventile brusgiò a tenda. S'arrizzò cum'è una casa fairy-tale Ellie, è Olya è Natasha pruvate à evade i so pins pinsamenti di metalli, chì devenu diventate in una arma peligrosa.

"Mogilevskaya era scantatu cusì, I, strangely enough, cariu à l'euforia. Allora accuminciavamu a riride: postu di tuttu, prima di l'uraganu, avemu veramente un corpu di "avutu"! E ancu cusì rintruma à a camera ... E dopu mi ricurdava a storia chì Natchez fece per u video: un bonu ghjornu di l'estiu, chì dà un modu à una catastrophe. Tuttu hè appuntu cusì cusì à a vita! Hà esse incunificata. À volta ùn era micca svantaghju à livellu di u video, è generalmente fate qualcosa. Dopu mi sò avvistu chì avete avvistatu da quì sopra. Perchè micca pensatu chì questu hè cusì fresco. Dopu tuttu, u mo babbu mortu, chjappà in un arbre. E prima di questu uncle - nantu à ellu, troppu in oghje. È a listessa destinazione puderia capì. Cù a data di nascita di Olga Navrotskaya, una situazione imprevista accunsente, u passaportu hè di 15, è hà natu 14 in fattu, cum'è dichdi.


Un paru di mesi prima di sta incidente, Ole hà pensatu chì u "regimimentu di Diu" avia iniziatu. I sonni assulittamenti fantastichi accuminciaru a fà veru. Chjamatu un pruduttori pruduttu di Hollywood, hà piaatu a storia d'Olin "Vita dopu à a morte di Masha vulgaris", scritta quattru anni fà. Dicianu chì pudete pruvate di filmà è avete bisognu di traduzzione in English. Cantante Tatyana Piskareva sustinia chì Nawrockaya hà pigliatu un video per ella. Mogilevskaya hà cunsigliatu à a so amica per pruvà à guidà. "Ci hè un sensu - tuttu hè successu cum'è u me desideriu. Eppo i pensu chjude u mio capu cù un arbre ... Qualchissia in u mo locu fussi scantatu. I, sicuru, cuntinueghjanu à movimentu in a direzzione ch'e aghju sceltu. Ma hè più tranquillu, senza lacrime ".


U ghjornu chì ella hà avvistu chì i sònimi sò verificatu

Per a prima volta Olya hà avvishume chì a so cumpagnia vedi sopra à pianu, à l'età di 18 anni. Hè digià chjaru chì Walt Disney u vintu in u duminiu uccidintali ùn viaghja micca. In burrettu, hè vinuta in Polinia à travaglià cù un cuntrattu cum'è assistente di u multiplicatore. I prublemi principiàvanu: un omu chì hà prescindiu à Olya à u so assistente, scurdò di i so oblighi, è a zitella era fora casi senza travagliu è senza soldi. Tuttu omu vutata in bocca: l'amici si vultonu in l'ànima, è e persone cun quale hà parlatu à pocu tempu mentre travaglia in Kiev à u studiu di l'animazione, à u cuntrariu - hè vicinu. In a Pulonia, Olga hà deve di passione di fami. "Allora u bun custa 1000 zł, chì ùn aghju micca. Ddu jornu passava longu a strada. Aviu avutu famu. Avà capì subbitu à questu pane, perchè si stinzava l'apprezzamentu di i dete. E aghju vistu chì alcuna scatula soldi in terra - 50, 100 zł. Quand'e aghju cullatu è cuntatu tuttu, svinzò chì esse bisognu à 1000 zlotys! "Avà, ricurdannusi stu casu, Navrotskaya crede chì questu era un segnu; in tuttu, un omu dettu sopra à ella viaghja è aiuta. Hè solu chì ùn hà micca sequitatu u so modu.

Riturnà à Kiev, Olga hà intrutu in u dipartimentu di geografia. Pensu chì l'specialità "geograficu" aiutaraghju à veda u mondu. In ogni casu, l'università hà sappiutu: ùn ci hè nuddu romanticismu in sta professione, ma assai chimica è matimàtica superiore. Aghju studiatu durante un annu, andò per u travagliu - prima com'è secretariu in una cumpagnia di a cultura straniera, dopu com'è assistente di u presidente di a cumpagnia petrolera. "In a mo vita hà sempre statu cusì: u casu. Per qualchissia perchè l'aghju pigliatu da u genere di fantasia. In a mo zitellu lié salto, scienza ficopulu, ma a fantasia passava per mè. Per a prima volta hà pigliatu i libri di Zelazny, Tolkien in 24 anni. M'avete impressu à tantu chì staiu à scrive. A so prima storia era postu in Internet. Allora tutti scritti anu vulutu illustrarià.


Ci hè vultatu ch'ella ùn mancina una furmazione artistica akkademica, per quessa chì in un tempu, Navrotskaya faddianu in l'esami pè u dipartimentu di disignu di l'Istitutu di Industria Light. Allora Olga accuminciò a cumincià di ghjugna in roba. Hè faciu bè.

À questu tempu, u mo maritu era u direttore cummerciale di "Russian Radio". Mi introduciu in Olya Gorbachev. Avemu fattu prestu prestu amici. Quandu l'aghju dettu da u mo artu, è Olga dumandate di mè per vede i so bosque. Da i dibujos de Gorbachov se moveu rapidamente a Yuri Nikitin, è u famusu produtore vulianu acquistà cù l'artista talentu. "Creu Nikitin, Ira Bilyk è Olya Gorbachev per esse u mo padrinu in a professione. Questu Yura hè stata cun l'idea di quandu averebbe esse stilista. Comu, a basa di produzzione per mè hè u sviluppu di l'imagine. Mi piace l'idea. In my opinion, u Stylista hè un DJ. Pudete piglià cose diverse è creanu l'imagine di elli.


U primu prughjettu di Navrotskaya era un cuncertu in solitaria da Irina Bilyk. Olga hà realizatu diversi buttrega per u cantante è u so balletto. "À u primu, aghju avutu solu Ira, è pruvò nimu in ogni locu. Aghju visitatu in i magazines, à a publicità cummerciale. Hà travagliatu in ogni locu di creà una ima, filmusioni filmati, storii di moda, cose. E tuttu questu per un annu "Allora era u primu musicale" Per dui lenzi ". "Quandu eru appassiunatu da qualcosa, ponu esse assai persuasive. U timore di l'astri ùn l'abbia mai, ùn hè micca cunflittu, se devenu a stella ùn hà micca vulutu chjudarà qualcosa di e mo cosa. Ancu s'ellu ùn era micca. A creazione d'una imatge hè un travagliu cumuni cun un direttore è un attore. Eccu, u primurariu prima offre a so idea, dopu alcuni agagliati sò fatta, ecc. Scrizèghjite i schezi, andò à Moscu per fitting. Aghju sempri ùn capiscenu cumu puderia piglià tali volumi.


Appena Olina hè statu disturbatu da una chjamata da ... Philip Kirkorov (si ncuntrò nantu à u settore). U cantante hè stata cun l'idea chì Navrotskaya aduprà Pugachev à u direttore ucrainu Alan Badoev. "Aviu andemu cun Alanu à una riunione cù Alla Borisovna. Dui e ursu uri di stanza à a sala di cunferenza, Badoev in a tribunale davanti à Pugacheva Azzla Borisovna appruvò tuttu, ma dicendu chì ùn era micca sicuru d'avè postu nantu. Aghju rispunnì: per mè, avaristi simpricimenti aduprà fà fà qualcosa per ella. Allora ghjuntu à Kiev. In u "Premier Palace" avemu arrangiatu l'apparenza, è tuttu s'hè ghjuntu. Era filmata in i mo costumi.


U ghjornu era in u spaziu ghjornu

Paria chì era ingaghjata in qualcosa frívola. "Ùn avete capitu perchè ùn hà cuminciatu à fà una cosa. E, probabbilmente, era ghjustu. Comu u risultatu, i cambiamenti anu purtatu à u divorziu. "


Anu travagliatu per decade anni , è annantu u so show business. Eppuru, mancu immediatamenti. Durante tres anni Olya pruvò unificà a so famiglia è a creatività. "Aviu avutu assai amici, è u mo maritu ùn anu mai avutu u prete annantu à i novi faces.

Dopu u divorziu, Navrotskaya s'hà deta entende chì era in u spaziu ghjornu. "Comu s'ellu ci hè da un mondu cálido è familiar chì era impussibule in u vacuum. Ci hè chì, in quattru anni di i mo relazioni di u matrimoniu trà e persone, hà cambiatu in tuttu, in tuttu quì parevanu un càlculu friddu di disprezzu. Forsi, era solu teme di esse solu è perda, pèrdite a mezza lignezza interna. Aghju aghju fattu per u fattu chì aghju avutu sempre alcuni quasi vicinu à mè. Solu in l'ultimi anni, cuminciò à sienti l'autosuffizzioni, per valutate me l'objetivu. E ancu a vostra figura. Mi sò fisicumente sviluppatu assai prima è, probabilmente, per un pezzu tempu era timbi di u mo corpu. Sò una donna casera, tutti pigghianu cumpiimentu maschili. Ma quannu fuiu a "libertà", u numaru di l'omi chì feghjanu nantu à mi crescita ... Questu chì quandu sò constantemente sottu tali visione, elabure una donna in voi. E haiu cuminciatu à apprizzàrimi quandu facivi prughjettu. Avà capitu chì ùn sò cunsideratu micca solu com'è "corpu" ma cum'è a mo stampa integral. U rispettu per i culleghi, i pirsuni cù u travagliu,


U ghjornu dissi à un altru munnu

Durante u filamentu di a film Badoyeva, Olya hà scuntatu un ghjovanu attore russu. À a sera, u rolu di u performatore era di pruvà à Nawrocka. Li fluidi di l'amuri si sparghji intornu à elli, cusì ch'elli ùn anu micca tempu di ricuperà. "Ciò chì hà successu à noi era quarchi tipu di locu chimicu. Avemu in veru non dorme un mesi è mezzo. Sensu cum'è si fussiru in un altru munnu ".



Dopu u fucalizazione, u ritornu à Mosca. Navrotskaya vintu avvicinassi da ellu, è hà avvistatu chì ùn puderebbenu cuntinuvà sta rilazioni. "Ùn avete mai appreverendu à dà liberta à una persona è hà caputu chì ùn aghju micca fiducia di un omu chì stà in una cità. Inoltre, a so professione hè un attore. Allora pruvò di guidà à una parla franca durante trè o quattru misi. Ma aghju fattu piccu tuttu, ma era assai dulurusu. Appena, fu salvatu da l'intuizione. Literatu dopu un pocu tempu avia una picciotta cù quale ellu era vicinu à trè anni. E avà, si ùn avè micca sceltu, ùn aghju avutu seriu affissatu.

Avà tornu cunvertitu i mio vede nantu à e relazioni cù l'omi.
Per a me libertà hè assai impurtante ora. Sò una donna per centu centu. Puderaghju à u mo omu è u caffè à lettu, è accumpagna u cena. Ma, in paralelamente, cercu novi modi di sviluppu. I relazioni personali ùn ponu esse impositu, se ogni energia hè cuncintrata in una direzzione. Vogliu un omu chì ùn hà micca limità i mio piani, ma à u stessu tempu darà una occasione di rilassate è sentenu l'supportu.

Ricerimenti, un cantante cume benifiziu chjamatu Navrotskaya un man-orchestra. Pirchì Olga hè capaci di fari tuttu. Idda, cum'è in l'orchestra, unisci e ghjunghje l'uriginali diffusione è li faciani fà bella musica. Fà chì un ghjornu stessu hà da pudè esse cummincià a so ambizioni di a carriera ambitu è ​​l'amore?