L'impurtanza di dorme per u corpu umanu


Casu la mità di a nostra vita passà in un sognu. Per quessa, hè impussibile esaggirari l'impurtanza di u sonnu per u corpu umanu. Per dorme, a prefazione media prefire a notte. Certu, ora, se vulete, l'ombra di nightlife pò esse organizzati cum'è di a vista di u ghjornu: travagliu, fàmpule, sport o facisti di casa, ghjucanu à i clubs è film. Ma pudete un cambià di ghjornu è di notte in i posti (mantendu a cundizione necessariu per a ciclicità) senza preghjudiziu una salute? I sperti: ùn sia micca!

L'omu hè un animali di u ghjornu. Questu hè evidenti da un fattu indiscutibile - ùn à pocu vede in u scuru. A Nyctalopia (a capacità di vede in a bughjura quasi tutale) hè pussidia solu da una decade milla di tutta l'umanità. Inoltre, u sviluppu di certi elementi di seguimentu necessariu è insubattabbili (per esempiu, vitamina D, respunsabule per u crescita normale è l'equilibriu mentali) hè stata produta in u corpu solu cù l'assistenza di u sole. In u cursu di evoluzione, u core, pulmoni è u sistema digestivu foru trained in riaccumpientà à u ghjornu è à a notte in un òrdine rigistru definitu. Chì ci passa a nuvole in a bughjura totale?

Hormonal switch.

Hè sopratuttu solu à u cambiamentu di u tempu di u ghjornu hè u sistema endocrinu. Per esempiu, u pancreas hà attivamente prudue l'insulina in u ghjornu, è à a notte - una hormona chì prumove u restu è u sonnu - somatostatin. Se si stà svegliate à a notte per un longu tempu, è dorme durante u ghjornu, a produzzione d'hormone serà parzialmente reconstructed. Ma solu parziale. Per quessa, a qualità di u sonnu di nutturna (ancu a l'absorzione di nutrimentu per a notte di nutrimentu) serà pitittu solu per i paràmetri esterni (luci, rughju), ma ancu in termini di paràmetri biochiimichi.

I fondu i "hormona" "suli" eranu scuperte per i scientisti solu ricentimenti. Nta l'anni 70, l'americani scupreru a sustantita melatonina, secreduta da u cori per incunità u corpu in u sonnu. Solu à a fini di l'anni 90 scupreru l'antitesi di melatonina - orexin, respunsabile di a vigilia è un sienti sensu di famu, è anzianu sappiutu à bluccà cù medica in casu d'una malfunzione serosa in u ritmu di vigilia di dorme.

In quantu à a melatonina, in i anni ricenti cuntinueghja per surprise researchers. Ci hè chì, in addition a sedative, hà ancu un antioxidante, anti-aging propietate è, in più, rinfurzeghja u sistema immune è ancu cummatti contra e ciluggi di cancer. Fascinatu di seculi, a furmazione "u sonnu - è tutta di passà" hè, quande esce, basatu nantu à l'effettu di a melitica di a melatonina. U cuntenutu di questu hormone miracle in u sangue vale dettu l'aghjurnamentu di u ghjornu - in a notte a so cuncurrenza si multiplica 4-6 volta, finu à u pico entre a mezzanine è a nuvèsima ora di trè noite.

U gruppu di "pillate internu per dorme", produciutu da u nostru laboratoriu internu, hè chjusu per l'hormone serotonin è amino acid triptopanu, chì participà in parechji prucessi internu vitale. A so deficientu pò stablè qualificà a qualità di u sonnu.

Menu Sleepy.

Furtunatamente, ci hè una lista di ricetta di i prudutti chì cuntene melatonin è triptopanu è cuntribuiscenu à a produzzione di serotonina. Tutti pò sapè a ricunniscenza di i dieti (ùn manghjarete dopu à 18:00, se vulete mantene formi cuscieli) hè basatu nantu à a cunniscenza di bioritmi. Accuminciannu a li sei o'clock à a sera per 4 ore dopu u prucessu digestivu fracani, perchè dopu à 22:00, guasgiu praticà fin'à sett'anni di a matina, quandu u tempu vene per a attività massima di u stomacu, seguita da u pancreas. Ma, siddu ùn si puderete dorme, ùn hè micca un criminu per rimpiazzari l'ipropaticu ricurdatu di un bonu duttore cù un pruduttu naturali. Hè ancu più vista di l'annunzienza per annunhemente in a sera à qualchissia qualcosa di sta lista:

Bananas. Sò chjamati ancu "pillate di dorme in a pelle". Stimulà a produzzione di serotonina è melatonina, cuntenenu potasio, è ancu magnesiu, chì aiuta à stabilizzà l'inturnochi è rilassate i musculi.

Latte. Una riunione successa di triptopanu è di calciu, chì aiuta à u triplettu di u ceutru assimilate. Perchè parechji zitelli, u latti quandu cun u melatu hè u pidamentu di dorme ideali. Allura, perchè ùn abbianu micca un esempiu di elli?

Carne di turchinu, amanduli è pinna, u pane integrale. I prudutti sò i puteri in u cuntenutu di triptopanu, è e patate di coquesi assorbanu sustanziu chì interferenu cù l'assimilazioni è u prucessu di questu amino acid essentiale.

Un poca cantità di glucose (in a forma di melatu o intrecciu) aiutà à impiecà l'esercitazioni di l'orexin, impediscendu di scravaganti è di dorme. Senza imprudente! Una quantità maiò di dolce hè perceivedu da u cori com'è un signalu per un novu ciculu d'attività attiva!

Un travagliu in sònniu.

I ricchizziaristi valevvi attualmente nantu à u cumpurtamentu di u corpu à a notte: viaghji di notte frequente in u bagnu pò signalà a fallimentu di u rivolamentu di l'evoluzione è i dolores nocturnes recurrenti in ogni parte di u corpu (ancu s'ellu ùn ricurdate micca in u ghjornu), prima di qualsiasi diagnosticista, per cunsiglii à un duttore.

A lassata, u mo cervu hagi troppu distruzzioni: u sonu, a luz, a intensa attività mentale o fisica. A notte sò creati circunstesioni insolite particulari. L'urgani di percepzioni sò tradotti in un statu passivu per furnisce dui funzioni impurtanti: a "rivisioni" di u circondu di a cundizzioni di tutti l'organi internu è a purificazione di l'organizmu. A palpitazione freni, a pressione di sangue disminuye (se per qualchì mutivu ùn hè micca successu, a transizione di u sonnu torna difficili), l'attività digestiva hè vicinu di cero. Chì ghjè in questu tempu chì travaglia in forza sana?

U rinu hè quasi u principalu «òrganu» di notte. Questu hè spiegatu ancu nantu à a pusizione di u corpu durante u sonnu: quandu ci falendu, a sangue viaghja più attivu à a zona di a bassa vultata, è da questa da i rinu. À questu tempu, sò a funzione più impurtante: per prucessu è sguassate di u corpu tutti i sustanzi inutili. Ma micca solu. Cù u funziunamentu propiu di i riti, a pressione di sangue è ancu a furmazione di calcium (è, da quì l'statali di u sistema di u bone) sò vincinati: à a notte i renni spremulanu attivamente l'hormone calcitamine, rinforzendu u scheletru è aiutanu à sopra l'effetti di u stress di jornu. Per esse micca per aggravate a sopra à i rinu, u cunsumu eccessivu (sopra à a sera) di salini deve esse evitata, è menu una combinazione di salinu è liquidu. Inutile, in un tentativu di trattà cù stu cocktail, u sistema di scollatura necessitanu aiutu di u core, chì inevitabbilmente porta à fallimentu di u sonnu. Avete sùbitu sèntelu avvoltendu caldi s'accurse, spessu si ponu in notte di notte

Vogliu dorme.

Un santu prusperatu è veramente guarisce pò esse carattarizatu da trè indicatori:

• u prucessu di cascà - fast and easy;

• ùn anu un esvuevule nocturnal intermittenti;

• Stallu in a mattina - libera è faciule cun u desideriu di movimentu è penserà attivamente.

Sfortunatamente, quasi 90% di l'urbanisti urbani adulti "ùn si tenenu micca" à l'ideale per un o parechji elementi à una volta. I ragiuni principali per questu: un flussu enormu di l'infurmazione, u sfondate fondu di u sonu, u travagliu è l'accentu, l'abusu di e sustegnu stimulanti. I fatturi più precietti sò:

L'usu di sustanzi chì contientanu a cafeina. Hè suprime u sistema di frena, è u moveru ùn pò mancu stallà.

Late sessioni Internet. U travagliu longu à l'urdinatore (in particulare in u sistema di ricerca) fa difficiuli per l'organiziu per dorme. Questu hè dovutu à u fattu chì u moveru riceve un dosi supplementu di nfurmazzioni, chì avemu a processà. I receptori di percepzioni sò irritati, è a persone resta in a fase attiva più longa.

Alcohol. Hè propiu per bluccari l'azzioni di una quantità di sustanzi chì sò simplici necessarisi per u so scambiu normale. Questu fai pruvucari un despertu più freti. L'alcohol interferiscenu cù u cursu è l'alternazione di tutte fasi di u sonnu, soppressinu u ciculu di l'attività di u core.

Cumu fà u so sonu propiu à l'ideale?

Hè assai utile di creà è seguitanu strettamente u rituali previamente: un passatu curtu in un locu tranquillu, una regula o un bagnu di temperature cunfrontuvuli, una buttiglia calenta, massaggi di pedi, leghje un libru piacevule. Ripetendu l'azzioni selezziunata da a sera à a sera, aiutanu à u corpu à sviluppà un riflessu di sughjurnà è aghjustatu per fà dorme. In la cammara per u sonnu, ci devi esse bè l'ossigenu per altru; altri u cori ùn hà micca pussutu andà à un modu di notti ralentisce. Ùn vi scurdate circa 15-30 minuti adupratu l'assaghju prima d'andate in lu caminu, ancu in u friddu di l'invernu.

Essicci constantemente "rotta"? Se cullate nantu à un incrociu di u chjucu, sperimenta cù u tempu di vaghjime in 40 minuti o avanti. Forsi, a campana sona à l'altura di a fase di "sviluppu linu", è u megliu di u despertu hè ghjucatu quellu da u finale di a fasi di u sognu.

Pigliate l'insulamentu di u rughjatu: ancu sè vo avete fattu u soru, u mo brain segue per percive cum'è un fattore irritanti è amminandante è ùn pò micca fucalizza solu nantu à i prucessi internu chì succè in u corpu, cumu avissi d'esse in a norma.

Durà in u bravu.

Chì sò i sònnii è chì ghjè per elli? Ci hè ancu micca risposta esatta. Solu in l'ultimi 50-70 anni, i spiciaristi di u sonu (psicoterapi, psichiatri, neurofisiulogisti, somnologi) anu vicinu à intruduce stu fenominu. U fattu hè chì i sòni sò a parti più brillanti è più corta di u prucessu di u sonnu. Ùn dura nè più di 40 minuti da l'uttèsimu ora oghji. I sònni ùn parlanu micca di i disordini internu, contru à a credenza populari. L'unicu scopu di u sognu hè di processà l'infurmazioni ricevuti in u ghjornu attivu, facenu accessibile, sicuru per a mente. Stu trasfurmatoghju sviluppau solu durante a paradossale - o a soe - fase è hè attivatu da una sustanza spiciale chjamata acetilcholine, chì venenu da a parte trasversali di u curu. L'accessu à signali esterni à questa ora hè praticamenti impeditu (a sensibilità à i so soni hè minimu, e diffirenza di temperatura è a vibrazione ùn sò micca sentuti). Tutti i sforzi di u corpu sò sviluppati i prublemi internu. Tuttavia, i scientifichi ùn sanu micca quessa chì "l'indispensèvule" l'infurmazioni saranu processatu da u moveru. In l'esfera di l'attenzioni pò esse u "fugliale di u ghjornu" di i recenti esdevenimenti, ricordi di a zitiddina o ancu l'infurmazioni hereditarii, chì, secondu unu di i fundaturi di a somnoluggìa, l'espluratore francese M. Jouvet, hè venutu à noi perdurà i sòni. Ma solu ùn prova micca di ghjunghjite da i so sogni ogni infurmazione nantu à u passatu o u futuru - ùn hè micca ghjustificatu. Ùn ci hè micca sensu. Una persona ùn pò micca ricurdà tutte u sughjornu (ancu s'ellu hè sicuru d'u cuntrariu), è l'interpretazione di l'intresu hè duie è ancu distrughjenu inganna.

Ghjornu cum'è a notte.

Ùn implyite u grande valore di u sonnu di u corpu umanu. I cunsequenzii di a vita contra i bioritmi sò assai luntanu: u risicu di malati cardiovascular, ipertensione, diabetes mellitus. Per quessa, i medichi cunzuddi assai: anche si i circunstanze objetiva di a vita è u travagliu precisa vigile di notte, ùn hè micca cunsigliatu per adherite à un regnu tali per più di trè o quattru anni. Duranti stu tempu, u corpu hè assai fatu (ancu s'ellu ùn pensate micca cusì). À a prima opportunità di ritornu à a vita di u ghjornu.