Ddu sanu venenu da u sirene?

I nostri ancestrali cunzidiravanu a Rusalko per esse patrona di u resurgenza primavera di u mondu. Cù u primu calore stanu à a terra per saturarla di l'umidità, aiuta à l'ochji verdi, riunite i campi, fiuriscenu l'alivi salvatichi. Allora scuntate dunni questu sensu di u terminu sirene.

In u ciclu agriculu eterna "morte-nascita", u sughjornu d'invernu di a natura era perceivedu da i nostri antenati da a morte. Hè per quessa, hè faciule simplificatu chì e donni di a fertilità - e sirene anu una natura duali, chì ci permettenu unificà u mondu di a vita ("Yav") cù u mondu di i morti ("Nav").

À u tempu, sottu a prissioni di u Cristianescu, l'attitudina versu i sirene mudificàvanu, ghjèranu leghje per u timore, appressu à l'equalizazione cù u male. À a prima volta di a so natura perikina, di a natura "navya" d'altru munnu.


Sirena, Muzzle, Calza

Ddu idee arcaismi annantu à i sirenii fermanu una piccula, ma una parte significativa - bellezza "sirena" encantadora: bellezza nera vista in verde è in corona di sedge puderà fascistà è stupendu ogni persona. Dopu un duru dorme d'invernu, i sirene emergenu da l'acqua, ghjucanu à i salicelli, tufate u swing da i rami di u beddu, a ballà (è induva ballanu, l'erba hè grandore è i fiori fiura più brillanti). Assicuratevi in ​​un pozzu in un pozzu, in rami è di a spiaggia, sirene per u so capelli (sicondu a credenzii populari, a pioggia pò esse pruvucatu per pittinava i so capelli). Da a serge di verde ricca l'acqua ci scorri.

Hè struitu chì l'acqua pò prutezione u paese tuttu. U sinistru, u principiu scuru hè manifestatu in l'eccitazioni strammi di i sirene "Wow, un spiritu di paglia". Palla - u simbulu d'un ore obsolete, senza graneddu, indica a cunnessione entre l'exclaimer è l'altre mondu. Ogni pittore hè cunnisciutu per sedienti, seduzente risata di sirene, hè l'acqua di donzelli chì attrainu à i ghjovani è, cosciante, facenu risidmi à morte. Tuttavia, ùn hè micca cusì faciule per aghjunghje u vostru vittima a una sirena, puderia passà à una persona solu da a volta, perchè in fronte à ellu prupone a croce. Manya u ghjovanu, a Sirene alleata i nomi di l'omi longu finu à chì a vittima responde (apertu à l'altru universu).

I siressi , cum'è qualsiasi spiriti mali, ùn anu micca nomi. Da quì a prutezzione: dopu avè vistu a sirena, deve esse dichjaratu: "Ughju battizatu à u nome di u Patre, u Figliolu è à l'Spiritu Santu, è chjamate ...". Dopu avè ricivutu u nome, i sirene sparghjenu. Comu rapprisintanti di un mondu differenti, i sirene si vedenu u futuru. Cusì, à a sirena di a settimana, i più bravuti di i zitelli andàvanu in u boscu per dumandà u so sorte. Comu rigalu di e sirene, sti guirreri sò stati stati nantu à l'acqua, senza una cannila, è di a notte si vedenu in u sognu di una succiau. Sirenidi ùn ponite l'arzu di u sole è l'amante, perchè e sti belezi sò longu servite persone cum'è amuletini. U campu è i sereidi forestali sò stati chjudi.


Molti cimi astrizii induve l'induve u terminu sirene. Mavka - ghjovani accatulati cù cammisa nìvula o verde per i tacchi cù longa, sottu à a cintura, capelli rossi. Ùn sò micca purtati coralli, ma i so capelli sò cuparti di fiori. Mavens cum'è glade di boschi cù grasses altas. Sò "fugliati" cù fiori, ma invece particularmente di corse nantu à i campi, è duvissi stà, u granu hè più grossu, è l'arechje sò speddi più veloci. Sè i sirensi chì amanu a mezanotte, i maschili sò più probabili di presentà dinò à u meziornu, per quessa ch'elli sò chjamati "dusk". À un tempu quandu u campu cuminci à a libbra, ùn hè micca ellu ", perchè chì a mamma ùn piace micca". Se passa, vi vede una ma, vi esse scappatu da ellu in u cunfini, perchè ùn pudete micca crosse stu fruntiu.

I posti hè cunsideratu cum'è a più perniciosa è astuzia. In i Carpati, sò chjamati "bouis". I furchetta vanu in gorges è densi foreste. Sò prutiziunanti perchè sò a ghjente in l'imaghjini di una persona amatu, persa longu, persone è intristenu à l'abissu o impasteze. Pudete ricunnosce u patch per vede u so back. Ùn ùn hè micca spinu, per quandu tutti i so insidi sò visibili. A maiò parte di tutti i tempi anu teme di Chugaitra - u spiritu di u foresta chì prutege per sempre à e persone da u principiu di u tempu. Ogni ciddi di i criaturi citadini hà un habitat "favuritu". Crenza in sirene era più cumuni in Poltava, Vinnytsia è in u nordu di u Ucrania. A "caracteristica" di la "caratteristica" per i Càndidici, a lingua sò assulutamente assuciata à Volyn.


A SULCHANA MIRDAY

A festa di Rusalia o Rosaliy hè unu di i più archiichi in u territoriu di u Ucrania, cun un epicentru in Polissya. Malgradu u fattu chì parechji seculi in una fila di u Cristianu dichjaru Rusalia "ballu cù i dimònii", "disgrace", "saltonu scontrafi", finu à a fine di u culte di venerazione di sirene, ùn hà micca successu. Eppuru in a forma "ricurvata" di u rituali era pussibule di campà à u XXI seculu. In i tempi di u Rusinu di Kiev, a festa di Rusalia hà fattu à u principiu di maghju, in u mumentu di l'apparizione di u verdu verghjenu, accumpagnata da festini funerali, rituali, foggi, fortuna. Adducenu à u calendariu, i ceremonii rusi eranu trasfirrati è cunfunniu cù a celebrazione di a Trinita, furmendu un "Zelesh svata". In ogni casu, in i paesi di Polissya è Volhynia, i ritimi antichi sò sempre vivuti è i canzoni "Trinità" sò spessu chjamati canzoni Rusal. A simane di a sirena principia u 50u ghjornu dopu a Pasqua (stu annu - u luni, u 24 di maghju). Questi ghjorni in i paesi tradiziunale commémorate l'ànima di l'impurtanti, nantu à i cateni viaghjeranu pane fresh baked (sicondu a credenza, u so pudore saturate i sereidi). In certi rigioni, u pani friscu pezzu hè spargugliatu in pezzi, è ghjucatu nantu à a fruntiera in u campu o longu i banche di fiuma. Comu rigalu di e belles bellezza, e donne sò chjappu nantu à ciumi d'abate è i pezzi di drachma bianca (sirena nantu à una cammisa).


Ghjovi (27 di maghju) hè a Pasqua di u Midsummer. In questu ghjornu hè ricumandatu per avè cun vulemu o donne. U travagliu annantu à questu ghjornu pigghia un guardiastru, chì pruteggià l'aiutà di a sirina. In cradle à un zitillùcciu averebbe dettu a testa di l'agliu. In questu ghjornu, e zitelli puderebbenu avè à u fiumu, u livellu di una curuna per una sirena è difendenu culpèvule cun l'assimiglia. I donne facenu per andà in pratica, fiore e ciurenu guirreri di coru, chì ci anu dettu i cruciani in u cimiteru. Da questu ghjornu, "viaghjate fora di i sirene" principia. I fustili andà à l'periferia di u paese cun canzoni russi: "Cumpigliare a sirena à u vardinu, è andaraghju in casa". Dopu à a storia, u sabatu, cù u "klekeni verdi" (clicks, kvichanyanya), l'alte ancestrales venenu à i nostri casi. cun ellu è i famiglie, ricurdate di l'ancestrali cù parolle amatori. L'ambienti vicinu detrás da Rusalia hè chjamatu Re-funnu, è i zitelli sò particularmente a ghjustificà à stà, chì in quellu ghjornu hè dispunibule u prublema di l'acqua di fiumi è stagni.


Unbelievable, ma ovvi

Dopu Rusalia, finu à a Kupala stessu, eterni aggrigannu u putere di curinga, è a matina torna in curative. I ghjucà nantu à a roghjunzione di a matina per fate oghje più salutare, e fugliali lavare a so rugiada per esse più bella, i figlioli maiò scopre i zitelli in a palma di a so manu per lavà i so maldi.


A storia guarantisci provi assai di e persone chì anu meetu cù sirene. Fràranu includeu u famusu viaghjatore di u 17 è Henry Hudson, chì ancu hà registratu l'avvenimentu in una rivista di a borda. Cristòbbu Columbu tistimuneghja di a riunione cù trè criaturi misteriosi da a costa di Guiana. Ci hè una figura di una criatura fantastica cù una firma chì hè stata attunata nantu à a costa di Borneo è hè osservatu da quasi cinquanta ghjente.

I scientisti cunzidiravanu l'esistenza di sirene biologica impositu, ma ci sò ancu quelli chì analizanu stu fenominu. Per esempiu, l'inglesu Jeral Gudlin assume chì i cattivi, ignurutu à a scienza, ponu influenza infirmedia, ispiramenti cun l'imaghjinà "hà pigliatu" in a so creazione.