Lolita hà parlatu à a relazione di IVF cù l'oncologia

A cantura populari Lolita Milyavskaya è u so maritu Dmitry anu maritata durante casi sei anni. Parechji amici è fannii di a coppula eranu sicura chì a coppiu deve decide nantu à u zitellu cumuni.
Dopu, u cantante di 52 anni in una cunversazione cù i ghjurnalisti francu hà dettu infurmatichi di e ragiuni per chì ùn hè micca diventatu una mamma nova.

Lolita ammettiu chì u so maritu era un sognu nantu à una criatura cumminciata, ma l'attrìccia crede chì à a so età ghjera annunziale per dà nascita, anche anchi i possibili di a medicina moderna. U cantante categuriamente contru u prucessu di a fertilizazione in vitru. Lolita nota chì, in risultu di IVF, e donne sò più probabili di avè cancculu:
Nimu pubbricava a dati nantu à a morte di e donne chì ùn hà fattu IVF. E anch'elli sò sti timmi terribili - quasi in ogni tenth case finiscinu cù l'oncologia!

Lolita è u so maritu puderia usà a maternità sustegnu, cum'è assai celebdi chì facenu oghje. Ma questu manera u cantante hè cunsideratu inacceptable, perchè ùn hà micca l'uppurtunità di cumpone in tuttu u zitellu:
U zitellu hà pocu per dà nascita - deve esse risposte. A causa di e peculiarità di u travagliu, puderebbe ritruvà a casa à 4 am, spessu cumu generale annant'à tour per uni pochi ghjorni. Chì duverebbe daraghju altru figliolu? Nyane?