Malati di u fegaru: trattamentu cù avena

Oatica sò largamente usata, quantu alcuni cunnuscenu, in a medicina famigliali solu per a so ricchezza richia è a curazione putente è propietati assai utile. Cu idda, parechji malatii di diversi organi, ancu u fieru, sò trattati. Hè nantu à u trattamentu di quessu oghje è esse discuttu in l'articulu "Malecchi di u fegatu: trattamentu cù avena". Ma prima, cumincià à fate à quali cei oati è quantu hè bonu.

Cumposta è pruprietà ùtili di a civodda

Composizione di u granu:

Oati si distingenu per u fattu chì u percentualità di prutea, di grassu, di cardu cardugrate è di vitamini B hè ottimizzati in questu. Comu esempiu, se a civetta hè compruzzata in a dieta, u ritmu di l'attività cardiavule hè restituita. Questu pò esse spiegatu da u fattu chì a cumpreta vitamina C occupanu u locu principalu in u prucessu di fà u funziunamentu di u sistema nervu umanu.

Tali energia "lenta" furnisce l'organettu cù fècula di avena. Questu aiuta assai à evità un saltu à u zitellu in u sangue, da ghjè in modu speciali per a diablette. Oat conteni a proteziosa necessaria per u corpu umanu. Hè necessariu per a riparazione di tissuti è u crescita. Fibra, chì si disolvi incù cunsumu cuntinuu à l'alimentariu, facia assai cunsigliu u nivellu di testosterone in u sangue di una persona, è ancu pruteghja u sistema cardiovascular. Se parleremu di minerali, vitamini, pigghianu una parte diretta in u metabolismu di u corpu, u reduzzione di risicu di parechje malatie.

Oatmeal e flakes d'avena sò un rimediu per un prucessu inflamatorio crònicu. Moltu spessu, a farina d'avena hè usata duru di l'infezzione aguda asociata à u gastrointestinal. Hè ancu una dieta per i cunvaliscens. Sì avete statu malatu, o sunnu malati cù astenie o anémie, allura ogni tabbere usurpariu vi cunsigliarà essenziali da a avena com'è restaurazione. E ancu u grassu verde di l'avena ùn hè micca inferitu à i grani in i so pruprietariu medichi. L'infuzione di questa grassuna hè un antipirìticu, diureticu e diaphoretic.

L'avena hè un cumpurtamentu assai impurtante per u metabolismu di u sangue è u tissu nervu, unghji, capelli, hezurti, cartilagine. U siliciu cuntenutu in a civula impedisce a perdita di u capeddu. L'acidu di l'Hammer, erucic è oxalic organic sò ancu presentanu in a so cumpusizioni.

Questa pastela certa improvisa u travagliu di u pancreas è u furu. E hà un'effettu pusitivu in l'absorzione di grassu in i nostri intestini. Piglianu ancu participatu à u metabolismu di i polifenoli grassi. Sò tipici di avena. Questu, in fattu, sustanzi biologicu attivi. In a civette (o più bien, i so granuli), i scientifichi anu truvatu un enzima cusì maravigghiusu chì cumporta una amilosa. L'amilassi hè una enzyme chì produci u pancreas. Prudutti l'assimilazzioni di carbuidrati. In l'avena, ancu dispunibuli tireostatini. Quessi sò sustanzzioni chì anu un'effettu direttu à l'attività di a glàndula tiroidea.

Sempri spessu cù anèmia, i salotti di l'avena è di a farina d'avena sò usati (per e malatie chì sò sviluppatu da l'absorzione insufficenti di u ferru in u sangue, è in i malati crunulò di l'stomacu).

Per pulirificà u corpu, hà da fà u migliore (prima per u fegato). A purificazione è u trattamentu di u fianu ùn deve esse fatta solu dopu a limping l'intestinali. Hè impurtante di fà questu in una secùnea, perchè altrimente i tòxuli chì sò liberati da u fianu si mette in l'intestinu, chì hè fugliale è dipoi da quì - in u sangue, chì, in fine, fate l'avvelenamentu di u organismu tutale. A funzione principalu di u fianu hè a desintoxicazione, chì hè, u metabolismu di sustanzi tossicali, in fattu, innocu.

A prescription basica per a trattamentu di l'ovaru

Dui vetri di grano crudu di avena sò spressi in trè litri di l'acqua urientale è cocciutu à 3 ore (finu à chì u calzu fracenu à u vetru). Bei una volta un ghjornu per un mesi.

Hè propiu sicuru chì ogni ghjornu avete bisognu à fogghi u calchinu, postu chì l'effettu in u casu oppostu ùn hè micca solu.

Una variante più cumplessa di a ricetta per trattà u fegatu cù avena

Hè necessariu per ellu: riney è fogli di u bedriddu, un pocu dogrose è spori, civili, foglie d'aranciu.

U primu stadiu di preparazione. Cumplrennu un vetru di civesi in una puchina, agghiuncià quattru cullizzioni di babbu, dopu - duie cullenade di una mistura di mandone è u fulgente. Fate tuttu questu quattru litri di acqua. Uttenite per un ghjornu.

U sicondu stadiu. Questu ora avemu esse preparatu u sicondu cumpunenti di a mistura. Avemu bisognu di un vìacchiu di cani risata (i so baga). Eghje, fate un vetru di acqua, aghjunghje dopu dui cucchiti di spore. Pìtulu tuttu frittu durante 20 minuti.

Dopu tuttu questu, u caldu ci hè insistitu per una ora, da filtru. È in un ghjornu, quandu a prima parte hè pronta, aghjustà à questu.

Dita mischju, chì hè stata a fini, averebbe beie una mezzo ora prima di manghjà, per suprattuttu, pre-caliu. U primu ghjornu - beie 50 g, u secondu - 100, in tutti i sussegueri - 150 g. Per a cicatrisione di u fegato, hè necessariu di bevì issu cumpimentu di deci ghjorni.

Durante a accugliente di sta mezua, ci vole à abbandunà u alcohol è à a carne.

Ola pasta

Cumu avemu avutu a civada in a cespugliale, adurèmammu in una pienza. Next - pour acqua fredda. Pudemu tuttu quì un incantu di dèfili. Oat ùn avete micca fraru, ma solu steam. Dopu chì i civelli hè sbagliatu, hè bisognu di lascià entre 4 ore per insist ...

A Decucção, chì hè stata fatta, hè drunusitata parechji volte à u ghjornu.