Malatii di Bulldogi francese

Comu si cunnosce, ogni razza di i cani sò e so peculiarità propiu in a struttura di l'organettu è a so propensità à certe malatie. Bulldog francese hà ancu avè u listinu di malatie. Spessu, a ghjente si sse intituléu quale malatii di i Bulldogi puderanu capì a so petite. Malatii di rocci francesi sò assai diversi. Hè nantu à quelli chì avemu da parlà in l'articulu: "Eghjettate di Bulldogi francese".

Allora, chì puderia esse a malatia di i Bulldog francese? Di sicuru, deve esse nutatu subitu chì e malattie ùn sò micca a norma per tutti i Bulldogi. In fattu, simpricimenti ci sò e più caratteristiche caratteristiche chì ponu esse pricisamenti in u rapprisintanti di una razza particulare. I prupietarii di i Bulldog Francesi ùn esse impeditu di sapè chì e malatie pò manifestà in i so animali, per prevenuta a malatia in u tempu. Ùn hè micca un segretu per tutti chì ci hè megliu per prevene i malatii chì di trattà più tardi, per gastru soldi extra è preoccuperate.

Hè sappiutu chì i Bulldog Francesi anu un apparenza pocu inusual. E so bugie sò sopra ghjustu è sciuglienu, i so gricchi sò grossi, similari à quelli chì sò batti, l'ochji sò ancu grande è sprissivi, è a testa hè grande. Questa aspetta hè assai inusual per u cane, per quessa, sò i Bulldogi francesi chì anu da parechji prughjetta specifici chì deve esse diretta. I ospitistanu deve esse sicurizate chì l'ispecitati di l'estructura di u cane ùn provoca certe malati.

Per principià, i Bulldog Francesi sò un raprisentante vivante di razzi chjamati brachycephalic. In i ghjacari di cane, una caratteristiche characteristic hè un skullu curtu. Per quessa, hè spessu difficiuta di respira cù un bulldog. Inoltre, i Bulldogi Francesi ùn piaceru micca un fuorri estremu o un fiertu forte. Hè assai difficiuli di tollerà troppu altu, o troppu bassa temperature. A causa di a nasofarinu nuttante, u calore da u ghjinuu pò causà un cumbugliu, postu chì l'aria calda ùn hè micca suffucatu assai è rinfrescenu in a nasofaringe. Eppo, in l'inguernu, u ghjinuu pò aghjunà facilmente un friddu, perchè l'aria fretta ghjudicheghja in i so vini respiratorii, chì ùn sianu caliu bè.

Perchè u cane ùn speria, in l'estiu, ùn lasciarà mai in a cabina di un carru chjusu è ùn cammina micca cù un cane in quellu tempu di u ghjornu chì a temperatura sopr'à quatturi di quaranta furia. Ancu s'è ùn avete manghjatu in l'ombra, i spassitti ùn fate micca bè à u cane, ma, per contru, avaranu dalli. A strada, in l'invernu, bisognu di temperà u to bulldog. Ma, ùn pigghianu sta occupazioni cun fanatismu, perchè tutti finiscinu micca solu per supercoghju u cane.

Cumu si stabilisce chì u cane sappieghja? Questu hè evidenti s'ellu cunniscite i sintomi elementari di caccia di calor. In u casu quandu questu, u rispiru di u cane hè stupente, pisanti, a lingua cambia a culore à u viole è, sicuru, a temperatura di u corpu s'incuccia. Quandu u so successu, avete da pruverà prima di tuccherà a temperatura di u corpu. Per fà questu, pudete fremu l'acqua nantu à u cane, ma ùn deve esse chjucu, attache u ghjacciu à a so testa. Inoltre, per impediscenu fallimentu cardiovascular com'è u risultatu di saturacchendu, pudete darà u cane qualche Carvalole. Dopu chì i primi misura sò prescelti, piglianu immediatamenti u cane à u vetu. In questu casu, avà micca esse impeditu di riassigurazione, perchè i ceceti sò un problema seriu no solu per i persone, ma ancu per i cani.

Inoltre, i bulldogs pudete inizià rinfrescante i passageri nasali, chì ponu purtari a difficult breathing. Questu hè dovutu à u fattu chì i Bulldogi anu u nostrusilu assai fugliale. Per via di constriction (stenosi), i cani sò ronciate assai spessu, è in u calori sò in generale perisceni di respira. In casu chì u to petite hà quistu prublema, ùn u so turmentu. Hè megliu cunsigliu immediatamenti cun mèdicu è risolviu un prublema simili prubaticu.

Una altra caracteristica di u buldu, perchè i prublemi di salute pudete esse, sò ochji è prominenti. Per via di questu, sò più prubabili di ferite chì l'ochji di altri razzi di cani. Per fà sta succeta, avete bisognu à vigilà dinò a vostra mascota è ùn dete micca ghjucà à ghjucà induve ci hè filu, zucchini secchi è arbusti.

In l'ore di un buldogue pò fallu in l'urugliii, per esempiu, cum'è e semen di e piante. Cusì, hè megliu chì u cane vai per quelli corsi chì ùn sò micca quella minaccia. S'ellu ùn hè micca pussibule, veda u canali orvu di u cane, per a durazione di u caminu, cù un swab.

Un altru problema chì pò esce da sta casta da periculu hè a malatia di i spine. Per impidiscia di sta succorsu, hè sempre necessariu di assicurà chì u cane sviluppassi correttu. È per esse sviluppu, hè necessariu chì si move assai, sviluppatu i musculi di u troncu è, per quessa, furnisce una carri uniforme in tuttu u spine. Inoltre, per chì a spine per sviluppà bè è normalment, hà bisognu d'assicurà chì, finu à sette mesi, u cane ùn passà per e scala da ogni modu. A risurativu, per contru, hè assai utile è necessariu. Inoltre, per ùn dà a spine, ùn deve micca mai permettà u cucciu per saltà da una altura.

L'ultimu prublema chì si pò accade in dogu francese hè un pene. Succe chì una puttana ùn pò micca dà nascita è ella hà bisognu à fà una cesareà. I ragiò per questa pò esse parechje patologii variate chì anu inoru in sta razza di i cani. Prima, sta situazione pò esce da a causa di u corpu corpu di u cane. Inoltre, altru ragiuni hè un gran fetu chì ùn passa micca u canali di nascita stretta. E, sicuru, un altru ragiunatu pupulari per cesareana hè a pusizione incorrecta di u fetu. Perchè, in modu chì, se ne necessariu, u veterinariu pudia aiutà à pocu tempu quandu u niduciu cumincià, hè megliu d'avvirtenu cù chì, in casu di qualcosa, puderà ghjunghje à a ghjustu. In questu casu, puderete definite à serassi per a vostra mascota.