A serie "Sherlock"

E staggione britannica sò bè ​​ragiunate u megliu, perchè si cunnosci micca, sò veramente sapè in furia una filosa di qualità è utili. Spécialmente bè à scrittori di scrittura è directori sò seri: sò abbastanza per paragunà e qualificazioni di a serie di TV britannica è di altri di altri paesi, per esse diventate chì quelli chì sò sparati in Gran Bretagna anu in una grande dumanda. Unu di i più populari pò esse chjamatu a serice Sherlock. Perchè perchè?


Vive in a mudernità

Ci hè assai pelle di Sherlock Holmes, perchè stu héliu mirezza attinente è rispettu; attrova i pruduttori è direttori, cum'è un magnet. Un'altra cosa hè chì ùn tutti ùn ponu fà una altra cinéma about Sherlock Qualitative. I peliculas più famose in u mumentu sò u Sherlock Holmes sovièticu, u resultatu chì Guy Ritchie scorri. Sò distinti è ogni in u so modu hè interessante. Benedettu Cumberbatch divintò u terzu popular Holmes.

A diversità di a maiò parte di filmi sparati, l'eroi di a seria "Sherlock" hè a nostra cuntimpuranea. A vista di i seculi passati hè sensu interessante, ma di vede cum'è un geniu detective travaglia in u nostru munnu mudernu, chì difiere di u passatu, hè più interessante à volte. Hè uriginale è divertente.

Quandu Appena trasiu nantu à e pantaloni, fanni di AK. Doyle era spartutu in dui campi: qualcunu ùn hà micca piace l'interpretazione muderna, ma qualchissia annunziatu prima. In ogni momentu, u Sherlock scurau quasi tuttu. Hà ricuminciatu megliu a pupularità, anchi l'attaccelli inghjulattivi di leiani fidirti di u canonicu originale.

Menti e genius

Chì ghjè chì attrava Sherlock in u primu postu? Da u primu sguardu di l'attore chì hà ghjucatu, pare chì Sherlock ùn hè micca assai attraente, invece di i so pummo capelli cutiddati, corpu allivatu è untuvule corpu, a so faccia ùn rispède micca à tutti, ma quantu più à vede, l'amore più. A mente hè chì attraisce.

Tutte e qualità chì a ghjente ùn piace micca in a persona ordinaria, di sguintà principià à attruisce: sociopatìa, dannu, mancanza d'emotionità, indiferenza, amori di l'assassiniu è cusì. In ogni casu, l'eroi di a serie, chì "era furtunatu" per incuntrà cù Holmes, ùn anu micca attraversu, ma l'audience ... A mente hè sexy, questa seria a serie insegna è si demoniu una volta. I ragazzi, cum'è l'omi intelligenti è lettori, ùn ci hè nunda chjaru chì a maiò parte di i fanni di a serie sò femine.

Tutta l'intrattenimentu figurativi, a cuncentrazione, riflessioni visuale è ancu un toccu di sentimentalità in u casu d'Irene Adler: tutte e cuminciare, vogliu a manifestazione per ùn finisce, vogliu cuntinuà à vede cun riflessioni intellettuale di novu è di novu, vogliu avà vicinu à sta dettavulosa per sapè cumu ellu dicerà about you ...

I veru fannoni even began to dress like Sherlock: un capo nìvule nìuru è una bufalina culurita - un caratteristicu distintiu di i fanni di l'eroi predilettu.

Capu di villutu sexuale

James Moriarty. Per a prima volta, pareva in l'ultima seria di a prima stagione, dopu à quale ellu hè più o menu attivamente indicatu in u siconda. Andrew Scott, chì hà ghjucatu u rolu di villanu, hà datu a lot of girls and women from the mind around the world. Sicondu u canon Moriarty - hè intelligente, ma un vechju professore. Quì hè assai diferenti: un vilaine-consultante valenu, chì pensa è pensa fora crimini brillanti. Chjucu chjucu cum'è e chjucchi, in particulari si avianu un sonu chilago, esprimii intellettuale e un pensamentu straordinaria, rinforzatu novu da a mente (com'è in caso di Sherlock), imprevisione è amore per i ghjoculi.

Doppu a serie puderete parle assai, assai. Invece, hè abbastanza à vede una seria per vede cumu hè listessa Sherlock hè, postu chì allora, vi vulete ver automaticamente a serie sana.