Cumu scopu di ottinà a bellezza naturale di e cecchi è a so forma?

A bellezza di a faccia di una donna depènninu largamente nantu à u culore è a forma di e cellue. E cigliu beni suldati daranu l'espressioni spressiva, facenu ancu più bella. A forma di e cellre cambiamenti spessu cambia cù u cambiamentu di a moda. À quell'ora funnuta grossa è cagiunne foglia, e cigliu, strings è cuddotto curving, è dirittamenti. Avà modellu hè una forma naturali senza capelli protuberanti. Ma cumu per ottene a bellezza naturale di e cigliu è a so forma, pudete amparà da questu materiale.

E cigliu necessitanu cura regularmente.

Nzè a purificazione di a fàccia in notte, hè necessariu di pulizziari l'arcu, postu chì a partita di fugliassi sò stati nantu à elli. E cigliu esse bisognu sistemàticu di u primu prugettu, è dopu à u cursu di a creazione capiddi. Hè valura à pudè umezza u pezzu in oliu d'oliva o castor, in a hair conditioner o in glycerin. Questa facenu i vostri cigliuzzi belli: suttili, espunenti, rinfurzanu e so radichi.

Per pudè tuccà i vostri cecchi, pudete aduprà un gel speziale. Ancu hè pussibule di utilizà un spruzzu per u capu chì ghjè sottumessu nantu à i caghji, è ghjucate per un sbracino. Quelli chì avemu cigliu raru, pudete utilizà creme vitaminizati chì prumove un criaturu di u pilatu attivu.

Hè impurtante ancu di selezziunate per voi una variante di e cell in forma naturali.

Hè da esse basatu nantu à a forma di a faccia è di l'età, è ricordate ancu chì e cella d'avè un avellu naturale. A forma di e cellue per ognuna hè stritta individuali, dunque hè megliu chì a prima correzione hè fatta da un specialista. Cusì hà cunsigliatu à mezu à un annu, prima di vultà à l'experto, cose cun culati per fà micca fà o micca.

Difatti forme di a fàccia aghjunghjenu diverse formi di e cellenti:

Per l'ochji picciutta per visualmente apparenza più grande, e cigliu pò esse stampatu, facenu largu è cunvexu, aumentendu a distanza entre elli, sfacciate u capelli da l'internu.

Cû sembrazione propria di l'ochji, a distanza tra u cigliu si deve esse fatta più larga.

Per vede u più ghjovratu , avete bisognu di crescate a distanza trà e cigliu, ma senza fà micca oghje, è da u culu fora di l'e ciece alcuni una benda elegante.

Per fà e cigliu stanu belli, avete bisognu di precisione a so iniziu è a fini. L'aresta debite cresce in u cantonu internu di l'ochju. I pardini sali in u ponte di u nasu sò sfracellati. Per calculà a pusizione di a fine di e cella, aghjunghje un lapis da l'ala di u nasu è à u cantonu di l'ochju da l'esternu. À u puntu di a intersezzione di u lapisu cù a cella, hè a so fine. In a linea chì passa per u pupulare, accumene da u centru di u labellu di u sopra u ponu in cella, u puntu più altu di u cigliu deve esse situatu.

Cambiammu a forma di e cellre.

Allora, cù u disignu di e cellre chì avete dicisu, resta sempre per alcuni a forma. Pudete cambià a forma di i vostri cigliu cù pinzeri, è curreva cù un lapis. Prima di principià u prucedimentu, avete bisognu di esse sicuru chì avete sceltu l'armata di caghjula di u ghjuvellu: ùn ùn spirimendu cun elli. A prucedura per sfacciate e cigliu si deve esse realizatu à a sera, perchè l'vermezzione pò passà per a notte. Hè megliu di esse rializatu u prucedimentu dopu a pigliazione di una scatula o un bagnu, o preparanu a pelle cù ghjorni nantu à i so scarpi di cecciu, prubati prima di l'acqua calenta. Questu averelemente l'arrabbiarii di i capelli è fà u prucessu di l'epilazione so più dolenu.

Piglianu cù cura di i pelle di pelle di e cellue è i mette sottumessi à determinà a curva naturale. Eliminate i capelli da a cima di u cigliu di l'internu à u distrughju internu. Cù una mano, tira a pelle à u cigliu. I piuazzu deve esse chjappu in un angolo di 45 gradi, u capellu ùn deve aghjustatu à a ràdica, altri hè chjappà in u mità, è poverà prestu da a traccia in a direzzione di u crescenu di u capeddu.

Hè necessariu di sguillà u capeddu trà e cigliera - i cecchi fusionati in e donne pare micca estetiche. Ùn sguassate i capelli di l'esternu di e ciechi, perchè a cussu di e cecchi seranu abbuccati, è i proporzioni di a faccia pò esse disturbatu. Prima, sguassate solu uni pochi capelli in una cella, in seguita à l'altru, verificate a simetria, è solu dopu chì pudete cuntinuà. L'arghjintinu avà da già ghjugna in l'endiu ghjornu è vene à nove.

Cumu regulà a forma di e cellre.

U labellu finitu pò corrette a forma di e cellre. Ma prima di applicà, avere a pente i so celluni. Ùn pigliate una linea in u liceu, appliate lumicà, vita curta, pisca di pettu à u ghjuchènu, gràzia di i capelli. Avete bisognu di passà da l'internu à u finale fora. Pienu i lettite individuali in i culori, daveru u cigliu si hè assai curtu. Per aghjunghje l'cellula à u voluminu, invece di un lapis, l'usu mascara per cissus o ombre.

Per a bellezza naturale di e cellre, hè assai impurtante per elettu u culore cusì.

Aduprate toni un a ligera più liviana di u vostru corpu naturali, per pezzenti è chjucu - à u contru.

A donna di capru cunnisciutu di un culore di brunzu, è e brunettini sò u lapisu nìvuru, un culore di culore di terracotta di un lapis, è e bunture sò un corru uviziu è biancu. Coghju di disgraziatu è grise reduci l'espressioni di a faccia. Sti cigliu anu fattu tene un'altra tintata grisa o marrone.