Tempu di spirimenti: TOP-3 tendenzi bellezza spettaculari di sta primavera

Istruzzioni di star visagistes, cronichi di i vistimenti di moda è richieste nantu à l'avvenimenti suciali sò chjosi di indicazione di ciò chì i tendenzi bellezza sò in a punta di pupularità. Cumu ùn esse perde in u mare di l'informazioni? In a lista di u ghjornu - u "chips" più brillanti di a stagione di primavera: certe voli truvà qualcosa chì ti piace.

I tendini recenti in a cumpagnia - per i traduttori veri di a moda

Dripping: a maggiana tecnica di maquillaje di u 70 sito in una nova interpretazione più moderna. Da u mudellu deliberatu di carichi per i scèniche (scurdate di David Bowie), hà andatu à un ligne simplici, assai appruvatu in u monocrome make-up. Avvanzi sò evidenti: ora per fà scultificà facilmente ùn ne micca bisognu di un tubu cù spazzole è di una doccia di strumenti utili - abbastanza parechje sfarente di rubi. U tonu scuru crea l'ombra necessarisi, u tonu chjucu currezta i spazii problema. Sceglite una paleta rossa rossi: si vede più naturali in u focu di ghjornu è "poni tante" delicatuu di a pelle.

Draping - per u tutale di u ghjornu

Holografia supra a bocca. Ùn avete micca u tempu di modessità di cuncilià cù glitter e stitch, com'è disinfettori novu strincenu i fundatori di a industria bellezza. Avà in favore, u disturbu u tintu isimu per i labbra. Molti di elli ricordanu, più prubabilevuli, un saccu o un'altra tematica per un carnaval, ma ùn avete présente cù cuncludii: i stravaganti sfarenti brillanti pò sottufettì l'incantu d'un ghjornu di makeup o scrittura di espressione sessu di a sera.

A "Holografica" tendenza - esempi di Instagram

Nude Macaque. Piuttostu pricisamenti, artighjanu incodiatu "nyud": per creà l'effettu di l'incantu naturale hà da travaglià dura. E cigliate perfetti, a pelle fresca è fresca, u lume brillanti nantu à i labbra sò l'ingredienti di quella immagine image di i mudelli è i celebriti chì avemu spessu admira. Ùn scacciate micca in modu di prufessiunale: dannu un risultatu garantitu, ùn fate micca daveru a pelle è sò spargugliamenti consumati.

Delicate shine of female beauty: makeup "nude"