Cumu preparatori un zitellu per a vaccinazione?

A vaccinazioni sceduled sò un gran stress per u corpu di u zitellu è per u so statu mentale. Ci hè più faciule chì u zitellu hè sempre ghjovanu ghjovanu è ùn capisce chì a zia in un capeddu biancu oghje u dultezza. Quandu un zitellu ùn cumincià à capì ciò chì hè un hospital, alcuni u viaghju in una inoculazione diventerete in un pesadore per i so genitori.

Cumu preparatori un zitellu per a vaccinazione? Uni pochi raccolta simule vi aiutà à l'aghjurnà adattatu à u zitellu à a vaccinazione è evitenni pussibuli conseguenzii desaggianti dopu.

Prima, bisognu à sapè chì vacuna serà datu à u zitellu. Pregunte a pediatra per e so effetti conseqüenti, effetti side. A menudo, a vacuna pò causari una reazzione allergique, in un gabinet pediatric medicine per esse casu, avete bisognu di suprastin o un altra droga anti-allergenica per i zitelli. In ocasu, u duttore chjamate per fà parechji antiallergenici à u zitellu 3 ghjorni prima di a vaccinazione. In particulare u sensu di i zitelli, alimentazioni di soffrenu è altri tipi d'allirgii.

U ghjornu prima di a vaccinazione ùn hè micca cunsigliatu per introdittà i prudutti novi à a dieta di u zitellu. Hè megliu fà un menzu di menu di i piatti, chì u zitellu hà avutu più d'una volta. Aduprà a menzione sufficenti nantu à u ghjornu di a vaccinazione.

Una settimana prima di a vaccinazione, misurà a temperatura di u corpu di u zitellu ogni mani di a matina è a sera. U zitellu deve esse in tuttu sanu. Prima di a vaccinazione, un pediatre hè obligatu di verificà, ancu un nasu cumuni è cunsechi cunsiquenzi dopu a vaccinazione. Inoltre, assicuratevi chì tutti in a vostra famiglia sanu sanu, postu chì l'immunità di u zitellu dopu una vaccinazione hè ridutta nurmale è ùn serà micca putevule à risultà a malatia. Dunque, in i primi ghjorni dopu a vaccinazione, ùn hè micca cunsigliatu per andà cun un zitellu à i parcorsi dispunibule è ancu visitate. Chjamate nimu vi ricevi.

Dopu chì u zitellu hè stata vaccinata, ùn hè micca ghjallinosa per abbandunà l'uspitali casa. Aspetta 15-20 minuti, se dopu à questu tempu a condicione di u zitellu sia sodisfaauta, a tampiratura ùn si sviluppa è una reacci allergique ùn hè micca stata, pudete sbulte à a so casa.

Certi tipi di vaccinations (in particular, i cumplessi) sò soprasportate da i zitelli. A frebba pò levantà, per questa necessari avè i capretti o veli antipirituali di i zitelli in u cabinet di medicina. Hè necessariu di scuzzulà a temperatura di u zitellu, se hè più di 38.5 gradi. Certi particularmente sensittivi à i vaccinations, i zitelli puderanu allughjà u ghjornu oghje, alcuni saranu listlesse è passivi, l'altri figlioli perdenu l'appetite è l'animu s'aggrava.

Di solitu, dopu a vaccinazione, i medichi ùn anu micca urganizatu à l'acqua di u zitellu per un ghjornu. A volte una vacuna precisa un retazione più larga di prucessi di l'acqua, u pediatricu deve ancu avvertimentu di questu.

Se dopu à a vaccinazione u zitellu si senti bè, ùn ùn sia micca frebba è di bon amurnu, lasciate u regnu di u ghjornu senza cambiatu. U tempu tutale di marchjarà per i primi dui ghjorni dopu a inoculazione hè ridutta à a meza ora. Ùn andà incù u zitellu in locu fugliale per ellu puderebbe piglià l'infezzione.

Ùn avete micca scratch u situ di a vaccinazione, è se un tubercule densu nantu à u situ di a vacuna, pudete untalu cù iodine per disolverà più veloce. Se u duttore hà nominatu o nominate a ricetta, hè necessariu di ridere annantu à u zitellu, perchè parechji inoculatori sò sughjetti à cuntrollu medico.

Hè ancu impurtante per l'aghjurnamentu psicologicu di u zitellu à un "stab" per ùn mancà a forza di u fruttu in a sala di trattamento, traumatizà cusì a so psique. Normalmente, i zitelli anu teme l'injections e resistenti attivamente. Per ùn ùn avè campatu in una situazione santeada, u ghjornu di a vaccinazione, dite à u zitellu perchè andà à l'uspidale, chì a vaccinazione hè assai impurtante per a so salute, chì si trova à tutti i zitelli. Dientici cumu hè stati dati injections as a zitella è ùn avete micca chianciutu perchè l'inigultu hè cum'è un muccuni di moschinu: ùn hè micca veramente minatu. Dàtene à u zitellu per capiscenu chì site cun ellu, è a zia-testa ùn hè micca in còllera à tutti, è metterà l'injeczione assai rapidamente, cusì bellu chì ùn devi micca!

A salute per voi è i vostri figlioli è i vaccinations "faciuli"!