Mamma di mamma

Nuddu sustene chì a persona principale in a vita di u zitellu hè a mamma. Per quessa, hè l'educazione è u cumpurtamentu di a mamma chì hà a influenzia più forti di u sviluppu di a pirsunalità di u zitellu. Eppuru, pudete educà u vostru figliolu, guidata solu da l'instintamentu maternale, in ogni modu chì guarda u to babbu, ma puderete risicate in l'avvene perchè u vostru figliolu un "zitellu adulte". Perchè un zitellu sia indipindenti è cunfidendu, a mamma, prima di tuttu, hà bisogna à evaluà a so propria influenza in ellu è in u futuru tentà educà à u so figliolu per una vita sana, è micca per ella.


Proprietà micca realizatu è dissidenti cù a vita

In u casu quandu una donna ùn hè micca satisfatta di a so vita, spessu prova di fà u so figliolu "henpecked", perchè almenu ellu riceve i so cumpetenze. Ùn vulete cambià i so abitudini, a mamma "insatisfied" infunde in u so picciottu, è prestu cumincià à fighjate à u mondu cun l'ochji di a so mamma. À u tempu, a relazione trà elli hè cada vez più indurizata, è hè quasi impussibule per rutti. Quì ùn ci hè micca una quistione di nudda indipendenza, perchè u figliolu ùn serà micca pussutu piglià più di decisione più impurtante senza u cunsigliu di a mamma.

Scantu d'influenza negativa nantu à u zitellu per parechji

In a zitiddina, quandu qualchissia interessa in cumunicari cu parenti, u duluri, contru à u sensu cumunu, prova di pruteghje u so figliolu. À ogni opportunità, centra l'attenzioni nantu à e difetti di i so amichi, è contru à i so prustesi in ogni modu elusta u so zitellu. Per i stessi metudi, a mamma prova di prutezzione di u zitillùcciu per l'amici cù e zitelli. Ella dice: "Mi pare avè chì Masha ùn sà micca cumu fà cumportu", o "Tanya cammina per u tempu in u patiu". Allora a mamma ùn, in prima glanza, rimarca innocenti, ma in u tempu u zitellu sviluppau indiferenza à u sessu femminile.

Distrust da l'scola

Dopu, a guai-mamma hà pigghiatu u primu fruttu di a so crescente, ma ella ancu una scusa per questu. I pedagogichi è i maestri accumincianu a lamentari di u cumpurtamentu di u so zitellu, è a mamma à u stessu tempu u justificeghja, accusannu a sua, presunta maestri incompetenti. Tali cunversione spessu succorsu in a presenza di u zitellu, è ogni volta si face più cunvince di u so dirittu è impunità, è a mamma torna l'ùnicu amicu è protettore di u "babbu".

Unu cù a mamma

A so matri dittatoriali è u so picciottu "picculu" sò una vita per dui. Piglia a cura di u so figliolu - preparalli, erase robba, eletta un istitutu, è in general decide di tuttu per ellu. L'opinioni di u figliolu hè longu accunsentutu cù u puntu di vista di a mamma, cusì ci hè un cumprendi cumprendi cumprendi. Se qualchidunu puntu, u figliolu nascita fora da l'alti di a so mamma, chì generalmente sò oghje duranti u primu esseru seriu o accidintali di a so sposa, a mamma immediatamenti principia à manipulà in manu. E in stu casu, ancu u fattu chì una ragazza pò esse in pusizione ùn salvà micca. A mamma utilizeghja i so picciotti in a forma di staghjunali attache di cori è di pressioni. S'ellu ùn aiuta micca, a mozza prumesse in frigorificà à u so figliolu ch'ella hà dedicatu a so vita per ellu è dà una lettura nantu à u sensu di deve. A fine, u figliolu torna sottu à l'ala, s'ellu ùn solu ùn anullà è micca per arricchisce a mamma.

Ciò chì avemu finatu?

"U figliolu adultu", chì ùn pò micca rapprisbà a so vita senza una mamma è quale hè improbabile per fà fà cose cum'è donna. E qualchissia hà qualcettu di rivalà cù a donna più "ideale"? "U figliolu di mamma" hè improbabile di cummerciu una vita cuntenta cù a so mamma per u matrimoniu cù una donna. Perchè, in questu casu, ùn hè micca necessariu di dicu chì un omu pò creà a so cuntintezza a vita cuntinua.