Perchè chì l'omi anu teme per vede rienlezione

Quasi ogni un avemu anu aghjustatu i so sentimenti per u primu amuri è cercatu per sapè se i so sentimenti sò ricchi. Dopu qualchì tempu, avemu l'abitudini di mantene i sentimenti à noi stessi. Hè divintatu più difficiuli per diventenderse, per affirmà à l'amore è di l'amuri per esse sempre cù a persona à quale avemu amatu. L'omini sò di natura cunziddiranu assai più timore chì e donne. Perchè, prubabilmente, pruvanu a ocultaricci u so sentimenti veri di i corazioni di e donne.

Ci hè parechje parechje raggiuni per questi l'omi sò sempre teme per vede un sensu. Queste include temerà, dubienza è timida. Questa sottu sò tutti questi mutivi.

Timidez. I so primi manifestazioni si pò vedà ancu in i classi juniori, quandu mutiline cum'è e chjude chì sò studienti boni cù colti longu, ma ùn mancanu a determinazione, per avvicinari o d'offerta à mantene à a casa. L'timidez è a timidez sò sinonimichi. E in casu chì un omu hà vacillu à esse in cumpagnia cù una donna, questu pò parlà assai. A maiò spessu, a ragione hè l'amore, questu ùn ùn mancu un scantu di u sessu oppostu. Ancu si hè pussibule chì quandu un omu si vede o ùn si tratta di mantene in una distanza considerablee da l'interlocutore, ùn sò micca guidati da i sensi lumi. Puderete avete da succede chì una donna repele un omu cun u so cumpurtamentu, o hè spaventatu per ellu cum'è una persona. Sì una donna hè a donna d'un omu chì incubà una prisenza in a so presenza, chì significheghja chì ellu pusseda parechji sicreti, quarchi ancu trattatu. Tuttavia, si devence à a vista di a situazione, quandu tutti i signori supratuttu significanu l'amore di un omu. Per vede queste seghevule visibiliu, una donna pò solu se ùn hà pensatu à esse in cumpagnia di un omu è prendiri l'attinzioni à l'estudo di i so gestiti è l'espressioni faciale.

Scantu. À u primu sguardu, pare chì l'omi ùn deveranu teme, perchè anu un putere considerable. In ogni casu, a maiò spessu passa chì hè l'omu chì teme chì ùn saria micca pussibule di principià è crea una relazione armoniosa, chì i so sentimenti ùn saranu micca recíprocchi, è u so amori saranu senza a debitu. In i tempi antichi l'omu era guirreri, cacciaturi, aspiravanu à tutti per vincite una vittoria, cumpresa in l'amore. Prestu ùn anu face nant'à i rinfrescazioni di e donne chì puderanu captivà i so core. L'accunsentu di e donne à i guerrei masculi significava vittoria. In u nostru tiempu, certi omi credi chì pensanu chì e donne falanu cun sulu l'aparicio o gestiti. Ma quannu cunfissi l'amuri, si rializzeghja chì era scunfatu, è chì ferma sempre in a so memoria. I picciotti sò usati à a situazione quandu un omu refuta, tira, pò esse ucreudu è si lasciarà. Allora, forsi, e donne sò più forti. Ma l'omi ùn anu spegatu à scunfitti, pruvate prima preparà u "terra" per stabiliscia rilazioni, perchè chì a donna rimpriia in riconcia di l'amore.

Uncertainty. Ùn hè sicuru, in a presenza di sentimenti per una certa persona, per affruntà i vostri pinsamenti è pruponenu a vede a so iniziò - per affirmà à u primu, hè assai difficiule. Un omu dubite a correczione di i so azzioni s'ellu vulia piglià u primu passu versu una donna chì ùn vi mancu appaghjà simpatia per ellu è ùn hà micca fattu un gestu chì puderia dittu chì i sentimenti sò ricchi. Allora, prima di un omu, ci hè bisognu di fà una scelta difficultu entre sincerità è segrettu. Unu di i motivi di u rifughju di certi donne da una seria rilazioni hè diventendu incertezza. Quarchi pari a un omu chì hà avutu u so ideale è hè prontu à fà tuttu ciò chì solu una donna prumà attente à ellu. Tuttavia, puderete dubbitu si u sensu passà prontu, è s'ellu ùn sia micca virtu chì ellu avia spulatu u tempu è passava assai tempu è energia per vulsutu l'attenzione per ellu stessu.

A incertezza accade comu u fruttu di a vita di a vita negativa, u teme di esse di più letha ca una donna è ricurdendu una multitùdine di casi quandu e donne ùn turnavanu micca.

Omi omaginu i so sentimenti, mentri e donne sò i primi per ùn rifieghjanu micca di vede.