Mamma e figlia: psicologica di e relazioni


Avete una figliola, sì felice, voi chì vulete cultivà forte, indipindente è felice. Cumu pò esse rializatu? L'amuri di una mamma sàvia. Hè impurtante chì tenite questu in mente à ogni uparazione di a vita di u so figliolu. Solu dinò a vostra nara sarà una donna - felice è felice, capaci di trattà cun tuttu in a vita. Allora, mamma è figlia: a psiculugia di e relazioni hè u tema di discussione per l'oghje.

Infancia: diventà un esempiu per una figlia

In u principiu, sì u centru di u mondu sanu per a to figliola. Questu hè chì a figliola passa i primi anni di vita è a maiò parte di u tempu cun voi. Duranti stu piriodu, ella hè stata amparera di voi. À chì? Infatti, tuttu - quantu esse felice, cumu puderebbe, cumu espresu a vostra tristezza, cumu si fate l'intrusu o avè cura l'altri. Perchè una figliola, sò intesu qualchissia più cà solu una mamma. Allora u zitellu in ogni cosa seguite u vostru esempiu: per ghjucà in casa in dolls, per turnà in fronte di un specchiu, per pruvà à a vostra robba. Questu facenu fàciule di identità cù u so propiu sessu è preparanu a picciutta per l'esercitu successivu di rolli suciali - donne, esposi è matri. Pruvate à fà a maiò di questa opportunità!

Tips per a mamma:
- Deséate del estereotipu di "a mo figliola hè a mo copia". Ricurdativi, ùn deve micca avè un talentu per appruvistra solu per chì in a so età hà avutu un tali potencial. Dà a zitella u dirittu à u sviluppu in cunfurmità cù a so predisposición persone. Allora u sviluppu di i so propii taliani viaghjerà armuniosi è effittivamenti.
- Quantità è interessante cumunicà cù ella nantu à tuttu u mondu. Fugerà a so fiducia, custituisce cun respaldi innumerabile. Questu avete aiutu à stabilisce una relazione estrema chì serà un fundamentu solidu di amici dopu.
- Permettemu una zitella chì vi aiutà a casa nantu à tuttu. Fuggite ella, anche si avete da rifiettà u travagliu. Sò senza rèmpie, aiutà di qualcosa ùn sia micca di travaglià. In u futuru, sti capacità ùn saria senza dubbitu.
- A figliola di una età primaria puderà vede chì i genitori sò amici à l'altri, chì a mamma è u babbu respectu è a cura di ella. Questu hè impurtante. A zitella amparà chì ci hè una psiculugia di e rilazione, cumu fà cumportu di a famiglia, a manera di cura è espresioni l'amore.

Ragazza-zitelletta: lasciava i so ale

In u palcuscenicu di a formazione di ghjuventù, ogni figliola voli "sciscallu" propria da un certu puntu da a so mamma per pudè pruvà à a so auturependenza è a maturità. Per quessa, quandu pruvate à prutege un adulescente di variate minaccii (per esempiu, u malu amori, unanimamentu micca planificatu) - ella solu risicate è esse impaciente. Per quessa, hè bisognu chì per questu tempu a zitella hà digià a so propria esperta è a so pròpia parolla. A to figliola ùn deve esse ceglyse nantu à e vostre istruzzioni. I zitelli anu tistimunna di fiducia, ma ùn vulianu micca i so secreti per esse discutte. Ghjè à questa età chì a zitella hè particularmente sensible à qualsiasi manifestazione di pressione è critica. In ocasu, i vostri sentenzi è avvisi tristi solu creanu cumplicati o cunflitti cun l'autri.

Tips per a mamma:
- Limite u cuntrollu. Ùn lasciate permessu di leghje u vostru email da a mamma, studia u so smsu o cava in i cantelluni di a tavula.
- Parlate à a vostra figliola nantu à temi relative à a relazione sessuale. Fate stu sensu, per quessa chì e dumanni di a sessualità ùn sò micca chjappà per esse amici à a so o, perversi, playfully. A zitella ùn deve esse intesu chì vi cunzidirava di discussioni di sta zona, in quantu à e cuncettizzioni anticucciu.
- Pruvate micca di criticà e so amichevuli è i amici, ancu s'ellu ùn piace micca. Puderete scopre a vostra preoccuperia per a so cunsulazione cù e parolle: "Hè strano chì Mark ùn hà micca purtatu in casa dopu u partitu, avaristi preoccuvete per voi".
- Ddi cumpizzienu à a to figliola. Praise, per esempiu, u so capelli, u maquillaje è figura. Avete bisognu di a vostra dumanda per guadagnarisi.
- Ùn tentate a forza "squeeze" di i sicreti. L'adulescenti sò assai sicretici. Naturmente, alcuni di i so sicreti chì hà da esse direttu à u vostru amicu più vicinu, micca à voi. Ùn ci hè nunda chì hè sbagliatu cù a figliola chì avia una cumpagnia di quale ella hè bona è chì i membri sò cunfidenza.
- Ùn imputichendu più. Conflitti minori (per esempiu, un lignu in a camara) pardona rapidamente. Quandu a situazione hè stintatu è u cunflittu ammaezza à annunzià a vostra rilazione - ricurdativi, circa ... un sensu di l'umuri.

Ughjettivu: vannia è sustene

A rivolta in l'adulescente hè minacciassendu u tempu. Tuttavia, a mamma spessu spessu ùn vede chì a so figliola hè diventata un adultu. Eppo u mutivu di u cunflittu pò esse qualcosa: u cumpurtamentu di a figliola, chì si divina da a mamma ideale, truveru telefunu rari ancu a casa o a carriera ùn hè micca ciò chì a mamma vulia per a so fede per capimà. U risultatu? Mamma e figlia pigliate assai culpèvule nantu à elli. A figliola ùn vulia micca esse cuntrullata, è a mamma sentenu chì si pò perditu a priorità. Quarchi cosa face rinfurzà u cuntrollu di a vita di a figliola. A mamma cuntenta constantemente a so figliola a vita, impone i so solu solu suluzioni.

Tips per a mamma:
"Fate a vostra figliola viaghjà a so vita". Pruvate micca di cunsiglii cuntinui, chjami telefonii, visiti, valutazioni emissionale. Questa diminuite di ligami hè impurtante, perchè chì una ghjovana ùn ùn sinsegna micca troppu inghjustu da a cura materna è hà a curazione di seguità a so pròpia strata.
- Ùn cume a subordinazione da a to figliola. Ùn aghju micca u chantificiu emuzionale per sprime cù i vostri patti di cunducta è di questi issi locu Ùn aduprate micca un metudu, cum'è "Se ùn avete micca a casa oghje, aghju da malati cun cori. Ùn avete veramente micca cura di a vostra mamma? ... è cusì. A vostra figliola ùn deveria micca sempre di fà cumparisce a manera di voi. Esistia cum'è un individuu. E mentre ella ti vulete, ella stabiliscerà per ella, ciò chì hè megliu per ella in a vita.
- Ùn criticate un amatu di a to figliola. A zitella hà u dirittu à a so scelta emutivu. Di sicuru, averia piace à tè. Pruvate per vede in una pusitiva, invece di cuntinuà dinò e so difetti.
- Serà a figliola diventa una mamma pronta? Dà i so supportu, ma fate cù curazione. Pudete dì questu: "Hè bella chì voi decide di diventà un primariu". Appena averete bisognu, mi fate. Ricurdativi chì una ghjovana mamma ùn deve esse (è ùn pudemu) averebbe più experienceu ca voi. È a vostra aiuta è e struzzioni serà apprezzatu per ella. Fate a vostra figliola aiutà: "Dumane à stà cun u zitellu, è andate à u pelle cù u vostru maritu". Stu supportu serà apprezzatu da i vostri figlioli per u restu di a vostra vita.

Erruri materni u komuni

Eterazione è pruprietà. Fugerà a vostra figliola per interaccettate cun voi per fà e decisioni chì relate à ella, ma l'appartene micca direttament. Stà à sente i suggerimenti di i adolescenza (per esempiu, à a scelta di l'scola, a robba, u divertimentu) è pruvate à seguità.

A critica e disciplina constanti dissuniti parenti cù i zitelli. Invece di vultà i sbagghi à i vostri figlioli, basta cunsiglià a più spessu cumu puderete attuiscenu in e diverse situazioni. E se cumenti sò inevitabbili - fannu sempre un cù a so figliola (è micca in presenza di i so amichi o amichi).

Rivalite. Ùn tentate assimilà una ragazza adulescente à ogni costu. Ùn avete bisognu di circà
è agisce cum'è amici di una figliola per avè una bona rilazioni cù ella. Ricurdativi chì ella necessita una mamma, micca un competidor.

Manca di cunfidanza, ansietà. A prevene di a to figliola da i consecuenzii di u cumportamentu risicatu (per esempiu, l'alcohol, una cumpagnia mala) hè u travagliu di a mamma. Ma à a listessa ora, a figliola devi avè a vostra prublema per ella, è micca aversione à a so vita, amichi è atti.

Un insulte. Questa ùn deve esse mai trà mamma è figliola - a psiculugia di e relazioni ùn pò micca tollerà l'ostilità muta. Ùn ùn vi humiliate u to figliolu. Ùn mai ricaricà pè e frase cum'è "sì, fighjate à voi stessu", "Sì avete amicheghji cum'è parechji" o "ciò chì hè nantu à a testa - micca capelli, ma a paglia!". Cusì, si tagghiate e vostre alghiati à u to figliolu.