Scenario u 23 di fugliu i ragazzi di i zitelli in kindergarten è di scola. Sacchetti di curiusità da u 23 di frivaru per i culleghi masculili

Annualmente u 23 di frivaru, tutti i citadini russi a tributu, e grazii à quelli chì defendi bravamente e so tarri di i nimici, è à tutti quelli chì, in una vita tranquillamente, serve senza unione, guardendu un cielo chjaru di supra a so testa. Adupratu di brave veterani è guerrei notori nantu à questu ghjornu, felicità à i zitelli è i ghjovini ghjovani chì anu da esse realità di difendenti di a Patria. À a fine di l'invernu, kindergartens è e scole sò cuncetti temati cù canzone, balli, poechi è sciculi grazii. In ogni gruppu di travagliu, e donne felicitate l'omi, organizanu una cuntazzu, preparanu rigali originali. Ma u più populari trà i rigali hè una scena divertida u 23 di frivaru per i culleghi.

Sacchetti brevi per u festa nantu u 23 di ferraghju in u kindergarten

Scenario matinee à u 23 di ferraghju in a kindergarten, sempre faciale, cognitivu è divertitu. I pupi sò difficiuli di sapè troppu informazioni troppu prufonda è seriu, perchè u più grossu di l'avvenimentu hè custituitu di divertimentu è divertimentu temàticu. Invece di versi cumplessi è i sughjetti tristi in i zitelli in preziosu in i cammari di i camouflage divertenti participà in ghjoculi è cuncerti, cuncernanu i enigmi è ponu esibittini brevi di a festa u 23 di frivaru. In a maiò parte di i casi, staging hè curtu è primitivu. Ma ancu avè permettenu chì i zitelli sentenu una parti impurtante di a sucità, i veri difendenti da a Patria. I scontri divertenti per i preestrieri in u 23 di fularu compostu principalamenti di parechji rèplica è sò disignati per un pocu nummiru di caratteri. L'scena più adattata pò esse lettendu per noi o vistu nantu à u video.

Spiegazioni di i zitelli di i zitelli per u matinée u 23 di frivaru

Oghje femine gustu, Avemu bisognu di piacè di piacè di ghjucà . À pocu chjucchi, avemu un chastusu . Oh, noci, mi circà, Vanya hà fattu l'avvena, cusì, diventerà un pilotu è và à volu! Oh, noci, aspittà, Ah, chì vente Sasha hà fattu di carta, Nimu, ma tri! Oh, noci, mi circà, u cacciu Kolya, u so disignu à tutti i carusi In a nostra classi dimustratu! Bonu, Kolya hè diventatu un tankman, cusì, per esse cusì, In u nostru esercitu, a Patria Russa onesta à serve! Oghje vulete cultivà l'amici, Protegisce i nostri fruntieri, Patria fieru per serve!

I sketchesi cume in u 23 di frivaru da i zitelli à i carusi

Spessu in i cuncerti di scole dedicati à u 23 di frivaru, e fiorite di gràzia di gràzia per i carusi, per parparà cù un modu originale, è amuse à a so vanità. Ma prima di sceglienu un situu specificu per l'apprendizamentu, avete sceltu qualchì scelta: Inutili, ùn sò micca limità. Qualchese tema divertitu adattatu nantu à u tema diventarà à a festa in u 23 di fularu, se hè sceltu cù una ànima, cù a vuluntà d'insignà è esse rializatu cun piacè.

Scena divertida "Tre trè zitelli sottu a finestra"

Caratteristiche: trè donni, in punta Protesi: cartozzi kokoshniki, parrucche con trene, faldes longas. Amministratore: Trè zitelli sottu a finestra avete un sòntu ... 1ia Carusa: Appena ghjunti da marità, stanchi di e carusi! 2ya Maiden: Solu per quale ùn puderebbe esse micca. 3ra Maiden: Puderaghju per un omu d'affari, cum'è un muro di pietra! U mo figliolu era in amore cù a mo mamma, ma unni pudaria piglià unu? 1va Maiden: Ben, certamenti ùn anu maritatu cù un marin! E mentri ch'eddu era natava in u mare, viria senza sapienti dulore! 2va Maiden: Ùn ci hè nimu u marinale, hè solu una rarità! Questu avissi fora l'armata - forte, straordinariu! Saria cuntintate cù un omu forte cum'è una roccia. 3va Maiden: Sunnupiate, noi ... Tutti i schiati eranu migghiati, si mettinu nantu à u lettu è ammirazione di football! Amministratore: Oh, stu ghjovanu, Tutte ùn site micca maritatu! In a cunversazione, permette subbitu? Sapendu quale sò i schi! Nimu, micca dui, micca tri ... Maidens (chœur): Cumu hè? Speak !!! Principale (mostra in l'omi chì sò davanti à u salottu): Eccu ccà: quì, cume almenu induve! E senza guerrieri - cusì? Ogni statua hè bona! In persona à a so surella ... 1ya Maid (si ghjucalò à unu di l'omi): Chur, l'aghju pigliatu! 2ya Maiden (scappatu à l'altru): Questu piace questu! Ziya Maiden (à u terzu): Questu smiledatu à mè! (Maistens together): Tutti i carusi sò boni, Feste di vacanze per l'anima! Moderatore: Girls, site quasi quì dretu - oghje hè una festa, è ghjè una festa di i nostri omini maravigliose! Strong, brave, stubborn è autocrficente. Dunque, lasuncemu à felicità da u core (è a via à u core di l'omi ghjente si manghja, per mezu di l'stomacu!)

Scenes per tematici militari u 23 di frivaru in a scola

Scèndici musicali o drammatizzati nantu à tematichi militari diventeranu sempre utili à una scola in notte in l'onore di u 23 di frivaru. Permettenu chì i carusi per sente per un pocu tempu una parte di un grande esercitu forte, per sienti l'accussi di u serviziu di l'armata nantu à a so propria pelle. In più, cù l'aiutu di sacchetti tematici militari u 23 di frivaru, pudete mette in modu riguardu un concerti di scola in a nota dritta, à un numeru particulari.

Scenario "Education education"

Carattere : Captain (C), a donna di u Captain (F), Ensign (P), Sergeant (SR), Suldatu (C) L'insignamentu entra nantu à a caserna è mira u ritrattu: u surdatu chì sguassate, è u sargenti chì era nantu à ellu è contu. P: Sergeant, chì passa? Perchè chì speranza? Era un sargenti? O uti scurdatu di manera ch'e aghju pusatu à l'armata di l'armata. Prupristà, fate l'enfasi cidutu: unu, duie, un, dui ... U sguatu agisce da u pianu. U captain entra in a caserna è rende a fugliuta: u sgendiggiantà scinniri, è l'argullu oltre u so crede. K: beni, stannu! Ciò chì passa? P: Capitu di i camara ... K: Silenziu! Sapemu chì vo serebbe cuddà l'ora. In u cursu di a "Guerra è a pace" scriveva. Avemu da reduci u vostru talentu. L'enfasi hè di piglià: una, duie, unu, duie ... L'insignante disdegna l'omu. A donna chì entra in a caserna è guira versu u capitanu cù un passu decisivu. W: Ah, questu quì ci staggers. Aghju aghju in casa, cutlette per a terza volta, aghju fogghi l'arzu, è hè accolta. Cusì ùn, per fà soldi o di fà qualcosa in casa! Cooled. K: Lus, perchè aghju erettu un suldatu. Omu: vi daraghju educà. L'enfasi si spese: unu, duie, un, dui ... U capitanu po stampa.

Scene di drame-improvisazioni per i culleghji u 23 di frivaru

Tales è scènesi-improvisazioni per un party di i culleghji u 23 di fugliale sò più spessu iddisitati per una cumpagnia di meda o grande di l'adulti. A maiò parte di elli sò scritte per cume celebrazioni, ma s'addurianu quasi ogni occasioni per divèrntu cù l'amici. A maiò parte di e sceni di u tipu "Cowboy Joe", "Turnip", "Taxi Shuttle" sò cunziddiunatu universale cumpletu è, anche a mancanza di un sensu militari, sò ideali per celebrà u 23 di ferraghju. Questi scritti-impromptu ùn es necessariu preparazione preliminara o assicuranza supplementu. Ùn sò micca necessariamente vistitu, ma certi elementi è elementi accessori sò ancu aghjuntu à l'intrattenimentu è cresce.

Scena divertida u 23 di ffernu "6 sedie"

Seis scènji sò scelti per u ghjucu. Tuttu tutti hè datu una carta cù e parolle. 6 sedie pusonu a so sporta in un cìrculu, i participanti si pusonu nantu à i chaisi. Quellu chì sente in u testu di u guuschiru u nome di u so caratteru, ghjè in u circhiu in ghjiru à i chaisi è uttene e so parolle. In a parola "festa", tutti i participanti corse nantu à i chjusi. Caràtteri: Testu di chjaru:
In u nostru paese HOLIDAYS love everything: HOMES E WOMEN, in particulare in una bona cumpagnia dopu l'OPERATICI, sottu un pepino, sì sottu un rigalu. Dopu à l'annu di l'annu, anu una seria di omini distinti è diventati feste di a donna.
Allora, in FEVRAL, u populu tradiziunale celebre u festa di a mamma, cumencianu, cum'è sempre, à l'OPERATICIU di u 22 FEBRUARY: WOMEN congratulate MEN, ancu VODKI, alas, ùn viaghja micca. Ma digià in u 23 di FEBRUARY, l'omi anu una festa vera, è ùn hè micca necessariu di andà à u travagliu è a festa, per piacè, cù una VODKA, è tutte e donne à rigalu, bellezza. Ùn hè vita, ma un FATE.
Caru nostri omi, vi parmettuleghja nantu à una bella festa di MUZHYM da u 23 FEBRUARY, vulemu bellu successu in u vostru travagliu è a vostra vita persunale, DOMENEU in u hall, crede chì mi sustene à mè, chì saria bonu per a salute d'Ommè, è in l'onore di VULGARIE edite un vetru-altre VODKA !! Hooray!

Scorzii di culleghi per i genitori di e donne u 23 di frivaru

8 di marzu è u 23 ferraghju, dividanu ogni squadra in dui semi. U primu per entra u ghjocu hè u squadra di a donna. I raggioli, e donne è e donne anu da struisce i giunizazioni di u cori, chì riflette nantu à u rigalu optimu per l'omi. Chì ci vulianu? Medici Banali cù spuma per afficho o rigali di rigalu originale è souvenirs? Forsi, u rigalu più riescita à i culleghi di l'omi à a donna u 23 di ferraghju hè un saccu di curiosità cù sapori sottili è umuri forti.

Puntuatu "Un rigalu per i omi u 23 di frivaru"

Carattere : a mità femminile di u gruppu di travagliu - O mo figlioli, forsi pudemu pudaremu cumprà un paru di calzini calzini? - Suggerimenti, i sposi si trovanu li stessi sacchetti à i tocu nantu à dui pilate. Ma cumu si sapi, ùn site micca maritatu. - Pudemu dà un cimiaru? "Pensavvi di qualcosa più." In l'Uffiziu à l'annuncia di l'annu passatu, l'alivi eranu aperti in una stagnante. A meza annu, questu cennissima hè abbastanza, è cusì accattà u furmagliu. - E pò quì dunque un manicu "Ciò altru settore?" I nostri ragli anu una manicure tool - denti di fronte. - E se a sottumission à u simulatore? - Perchè, per privà i nostri omi di l'unicu signu di masculinità è di a sessualità - a panura di a cervecita? - Eppuru qualcunu di rigali? Ccà pensate ciò ch'elli deve avè bisognu. "Ciò chì hè quì!" Sneakers, per esempiu. Ma sò e cose ch'elli ghjunghjenu in u teatru è u football. Un cuteddu di cucina per pudè cocinari l'arti maestri. Tagliate un pezzu di salchicha, u ghjuchjeru à u pane, versò a maisonette - è hè prestu! Hammer. Ma micca ordinariu, ma precisa. A li ditteti ùn eranu micca. E si avete a falla di fà ghjurà ghjurà. Figliu cun funzione autonumea. O un cucciolo di purosu. Ma micca simplice, ma u pruprietariu di e sporti è u distanza per portà a cunsola. - Eppuru, ciò chì site site? Semu semu beni! - Dunque, dà i nostri cura è affettu. Hè sempre in prezzu è in moda. A ferraghju 23 staging hè una ridicula è una parte micca trivia di l'scena di vacanze à u ghjornu di Difensore di a Patria. Cussì di sicuru, ci hè una grande sfarenze entre i sketches d'accadimentu per i genitori di i culleghi è i scèniti di i zitelli per i carusi in u scudu è di l'kindergarten. Ma à u listessu tempu tutti quelli ùn hè micca spiciale, divertitu è ​​alegre in u so modu.