Manicurà i mane di metudi tradiziunali

In u nostru articulu "Cridendu à e mani di e manere di u populu" vi cunsigliemu cumu pudete duverà a cura di e mani, cù l'aiutu di i metudi folk. I mani innevuli di una donna sò un signu di l'eleganza. A manu hè pussibule definisce u caratteru di a persona, u statu suciale di a persona, è ancu a so età. Ma cura di i mani hè bisognu di qualchì sforzu è cura di ogni ghjornu. A pelle ùn soprente micca i sforzi climatichi, ma ancu cunghji prufessiunale ecumènica è persone.

E mani, in cuntattu cù detergenti è di l'acqua, purtanu à perdita di umidità è di grassu. È l'aria sicura, a fretura, u ventu è u sole propie l'aspectu di pigmentu, o cumu si sò chjamati "spots d'età" è anzianu prematuru di a pelle. A mediu, a cuttatura corna di a pelle hè rinnuvata sanu à trenta ghjorni. Ma chì a regenerazione di i celi ùn ùn mancanu, a pelle ricevi à l'accumpagnamentu di l'umidità è di u grassu, se nun sò abbastanza, guidanu a inflamazioni, di scomatura è secanti di a pelle di e mani. Avete bisognu di cumincià à prestu l'attenzione à e mani u più prestu, perchè pudete guardà a so bellezza è a vita più longa.

U primu pruteghju deve esse regulare, hè abbastanza per lubrizzà e mani ogni ghjornu cun u crema è fate un pezzu massa. Un omu chì pò piglià a vostra manu deve esse attraversata da a dulcezza è a tendernessità di a vostra pelle, è vole à mantene a manu per u restu di a so vita. È per piglià un tali effettu, è per ricevi cumplimenti cuntentoriu nantu à a bellezza di e to mani, avete bisognu à custantà in modu cusì à e mani. Sti struzzioni ùn sò micca cusì complicati, è se continuamente seguitanu, a pelle nantu à e to manu hè stata fresca, ghjovana è bella per longu e longu anni.

Hè necessariu per ricurdà chì hè impurtante d'observe un pocu di precautions per ùn avere micca dannà a pelle di e vostre mani. Tuttu u travagliu nantu à a casa si deve esse fattu solu in guanti di gomma. Oghje pò esse cumprati in ogni tenda, chì serà ghjustu è durable à u stessu tempu. In questu guanti, pudete duverà travagliu, chì hè in accurata, è in agilità. Hè pussibule di attravirsà u peschili in elli è di lavà lati e eleganti. E à u travagliu cù u pesciu, da quandu dopu à travaglià cun ellu ùn avete bisognu di ridivà di u ciavolu fishy. Ma s'ellu hà abituutu di fà tuttu u travagliu di a casa cù i vostri mani nuvole, è ùn pò micca trattà cun ellu, per prutezzione di i vostri mani cù una crema protettiva. Ùn sarbite micca soldi nantu à a robba utensili, questu hè speciali questu per quelli chì lavianu i mani senza guanti di gomma. Scegli qualità chì cuntene extracti di aloe è di camomile.

Lavute a manu cù acqua calda à a temperatura di l'ambienti. L'acqua freda facenu a pelle di e mani duru, fendu ridottu, è da l'acqua cale, a pelle hè secca è brutta. Cumprà u soapu per manu solu qualificativu, hè chjaru chì in quì ci eranu additivi sulforati. Scrivite e mani in manu, perchè pudete a prutezzione per quessa chì ùn sò micca rimette. Per e mani, fannu banni caldi, per avè scumpete assai a pelle.

Bath cù glicerina
Pigliate un litru di acqua calenta è dilute una cucaraci di soda di cocerlo, migli di una cullizzioni di ammonia, una culloca di glicerina è una cullizzioni di sabbia di u lettuce.

Salute di bacinu
Pigliate è diluce in un litru di caldi acqua 100 grammi di mare o sal. In questa suluzione aghjustemu e mani di deci minuti.

Doppu sti trasei necessariamente usanu una crema e una crema nutritiva, chì cuntene l'oliu mink. Hè assai efficafogliu per unghie è e mani serà una crema chì cuntene l'oliu di u tè. Eppo, aghjustemu a crema in a cuticuli di ucede è scàccia i nostri mani è chì i pruprietà mediatevuli è nutritivi di a crema cum'è scontra à l'attu di a nostra attività magica. Faremu i mascaras nutritivi per i mani cù l'aiutu di i metudi folk.

Honey Oat Mask
Imbulighi trè zuppi di avena, una culloca di l'oliu d'oliu, una cullizzioni di meli. Facemu questu masse nantu à e mani, piglià una ora. Per rinfurzà l'effettu, pusà nantu à i guanti.

Ruccu è maschera d 'oliu
Mettinu a gula, una colazione di l'oliu vegetale, una cullizzioni di meli. Avemu da mette in e mani per vinti minuti.

Gippja è maschera
Pigliate è mettite una cullizzioni di meli, una culletta cuppa d'oliu vegetale, u grigiu. Cù sta cumpunimentu avemu da gattugà e mani è mette nantu guanti di schernu. Dopu à vinti minuti, a mascara serata, è aghjunghjeghja i mani cù una nutritiva crema.

Mascara di patata
Cumpigliemu dui o trè patate, aghjustemu patati cù u latti. In seguitu, questa gruel vi sarà posta nantu à e mani, o mani fugliate nantu à sta massa finu à chì si fracenu solu.

Cream per unghie è e mani cù l'oliu di tè
Ogni annu, appricamu a crema à trè volte di ghjornu per lavà i mani. I muvimenti anu da esse massaggi, cumprese l'area di a cutícula, u lettughjale.


Avà sapemu cumu per esse a cura di e mani in modu populari. Utilizà questi mètudi riligiosi, seremu pudè allevassi a tensione, a fatigue è inchinu di i nostri mani, cusì a calma a vina di i vini nantu à e mani.