Regoli per piglià un bagnu

Ciò chì pò esse più piacevule nantu à un invernadore di u tardori friddu à chjudaranu in un bagni calde. Serà aiutatu à warm up, calmerà i nervi è à migliurà benessiri.

Monarchu micca persunatu

U babbu di a medicina Hippocrates crede chì "l'aiutu di bagnu cu assai malatii, quandu tuttu ciò chì hà digià cessatu di aiutà". I sacerdoti in l'Egizianu anticu hà pigliatu un bagnu, almenu 4 volte di ghjornu, è i patrici romani passanu assai ore in i banchi pubblichi, discussendu l'affari statali è i trattati filosofici.

In ogni modu, u tempu, l'attitudine à i prucessi di l'acqua hà cambiatu. In i tempi di l'Eddie di u tristu, era cresce chì i bagni di acqua fugliassi u corpu, scambià i pori è pò causà malatie è ancu morte. I medichi di quissa tempi eranu sicura chì, tra i purificati pori, l'aria cuntaminata cù l'infezzione puderia scrive u corpu. Temi à falli ill, l'aristocrazia medievale fù lavatu micca più spessu di una volta o duie volte à l'annu. À u listessu tempu, u prucessu hienu hè cuminciatu à preparà u ghjornu prima. Prima di piglià un bagnu, era suppostu di fà un enema di purificazione. U re di Francescu Luiggi Luigi XIV s'hè lavatu solu duie volte in a so vita à a insistenza di i medichi ghjudiziunali. À u listessu tempu, u lavare foddi u monarchu in un horrore chì ùn hà micca pigliatu prucessi di l'acqua.

I medichi muderni trattanu di u bagnu cù assai rispettu è recomendaru prucessi di l'acqua per quasi tutti, senza esvisione. Inoltre, per u bagnu chì duverà benefiziu è piacè, avete bisognu di observà un pocu di reguli simpliczii.


Sottilià di l'acqua


• Molti cresinu chì u calore l'acqua in u bagnu, più benefiziu chì quellu chì hè in questu hè cumentu. In fattu, questu hè micca cusì. Più acqua calda ci avale perchè u coriu è secca a pelle. Dunque, ùn piglià micca un bagnu cù acqua sopra à 37 °.

• Ùn stà in a bagnera per più di 15 minuti. Longa di battagghia pò causà debuldura è marezia.

• Ùn pigliate un bagnu borse spessu. I sperti chì si sò sicuru chì 1-2 voti à settimana hè abbastanza.

• Se vulete aghjunghjendu a sal marina, l'oliu essenziale o a cuttura d'arba à u bagnu, ci hè bisognu di lavà in dua, prima di piglià un bagnu. A pelcula Pura absorbe sustegueri utili.

• Dopu à paura, avete da ripusà per almenu una mezzu di ora. Ùn pigliate micca un bagnu si avete bisognu.

• Ùn principià prucede prucessi di l'acqua immediatament dopu à manghjà. Aspettu almenu un paru di ore.


Soap opera


Parechje persone sò sicuru chì, per lavurà bè, ùn ci hè bè u soapu è ùn ci hè nè u sensu per gastru in gels di ghiaccio. In ogni casu, cunfrontu cù u sapuniu di u gelettu cuntene assai alkali è suttà assai in a pelle. Inoltre, l'effetti dannuu di l'alkali in gels duchi hè mitigatu da l'additivi spiciale, per esempiu, l'acidu citrico. Puru, i supplimenti d'hidratazione è l'olii essenziali facenu pussibule per evitarà a pelle secunda dopu u lavare. Tuttavia, per u scatulele di gel per guardà i so pruprietà ùtule, ùn aghjunghje micca u tubu cun gelliatu vicinu à i radiaturi, rinfriscà a tapa di u fesso è ùn diluisce u gelu cù l'acqua.


Quantu saletta per vintu in


I salti di mari cù fugliale di u salitu a mancia di a pelle, impediscenu l'apparizione di celulite, furtifiche u cori, cummattiu cù malatie di u sistema musculoskeletore, calmate u sistema nervoso. In ogni casu, se vulete millorar a vostra salute, hè megliu cunsultà un medico chì hà elettu a dosa precisa.

Di solitu, per i persone cun malatie cardiovascular, l'ottima cuncipitu di u salinu hè di 200 g per bagnu, per i lotti di friddi è l'eliminazione di celulitis - 1 kg per bagni, per a trattamenti di radiculite - 1,5 kg.


Oliu contra u stress


I ventilatori di l'aromatichi certamenti cum'è e bagni cù l'olii essenziali. Tali prucessi di l'acqui ùn sò micca solu piacè, ma ancu capaci di eliminà u maladiziu è diventenu una bona strumentu preventiva per parechje malatie. Per appruntà un bagnu bagnu, hè abbastanza per fallu un oliu d'oliu (5-6 pioppi) in l'acqua è mestisce l'acqua per ochju chì l'oliu ùn s'acumule in un locu.

• A bagnera cù a zuccaria rilievu a so misuramente a fatigue è a stress, tonifica è refresca a pelle, hà un effettu benefizièvule nantu à a cundizzioni di unghji è capelli. In i tempi antichi era creatu chì a menta cresce a capacità mentale. Di sicuru, hè improbabile chì tù qualessu puderà sviluppà significativamente u più prudente da respira in pare pare, ma in questu modu serete capace per incrementà a effizenza è elevà i vostri spiriti.

• U bagnu cù prudàntu hè assai utile per a peddi sana, da chì sia travaglia bè cù inflammazione è acne . Inoltre, un paru di sage aiuta à u corpu contru a infizzioni.

• Inalazione di u vapuri d'oliu rose aiuta cù spasme di i vetllini, allistenu a migraña, stunata è nuvulina. Oliu Rose hè una parte di assai costi. Ci hè rejuvenate, aumenta l'elasticità è l'elasticità di a pelle, normalizeghja u travagliu di i glànduli sebacies, mellora a cutioni.


Limone per una immunità


Quelli chì ùn vulete micca gastru in l'olii essenziali caru, ma à u stessu tempu vulete benefizièle u vostru corpu, i bathu cù decucuzione vegetale farà.

• U bagnu cù chamomile hà un effettu calmatu è si usa per trattà e malatie di a pelle. 250 grammi di fiori di camomile in una farma di 1,5 litri di acqua è fervogliu per 10 minuti. Allora ferite u caldu è vintu in a bagnera.

• A decocuia di a scorchera di u quarantore elimina a succissioni eccessiva è distempte i pori cù a pelle grasosa. Grazzia di porcu di roghattite fogghiu in acqua per 10 minuti, strain e aghjunghje à u bagnu cù l'acqua.

• Quelli chì vanu à rinfurzà i nervi è l'immunità, aiutanu à u bagnu di cítricos. Cinque limoni cù a buccia cut in fette è fremu acqua fridda duranti 2 ore. Allora infundite l'infuzione è traspara in u bagnu. In ogni casu, ricordate: ùn pò micca piglià un spugliatu di limuninu troppu spessu. L'acidu cítrico seccia a pelle.


Interessante


• Reina eggana Cleopatra hà pigliatu un bacinu à l'accumpagnamentu di i so musichi. In tuttu u tempu di battaglia di a patrona, si sò stati aluzzi è toccu a musica calmava è pacifica.

• In a Grezia antica, per offre un clientu, un bagnu hè cunsideratu una bona forma.

• Sete zitelli d'emigranti Jacuzzi hà pruvatu di cunquistà l'i Stati Uniti per l'invenzione di bombi, d'ariani è di una propulsora murali. U studiu di l'interaction di l'acqua è l'aria, unu di i fratelli ùn anu avutu micca diffiultà à appuntamentu un apparatus chì quandu si sottore in un bagnu di l'acqua prodotta un jet massaggio da una mistura d'acqua è aria. U dispusitivu hè fatta à u sidu sick Candido Jacuzzi, chì avia bisognu di una massa di ghjocu.


A strada


Scorcheru l'acqua. À prupositu di l'acqua di u griglia spessu causa irritazione è vermiculità in i persone cun pelliccia sensitiva. Pudete ablandallu l'acqua si aghjunghjenu a soda di sopra à u ritmu di 1/2 tsp à un litru d'acqua.