I rigali per l'omi è belle felicità u 23 di frivaru

Felicità u 23 di frivaru

U Difettatore di u Patronu di u Ghjovi, celebra annu l'u 23 di ferraghju durante parechji dicennii, hè diventatu un veru simbulicu è allu aspittatu, ancu s'ellu l'Unione Soviètica, cù l'Armata Roja, hà longu persu in l'oblit. In questu ghjornu, tutte e donne, e donne, e donne è l'impiigatu, cun piacè di piacè dà rigali à i so omi, invece di vede s'ellu si serve in strutture militari o micca. In quali rigali sò megliu esse presentati à un omu è quantu bellissima di felicità nant'à stu vacanze, leghjite dinò in l'articulu.

Oghji pà u 23 di ferraghju per i amati

In u stessu, cum'è in altre vacanze (Valentine's Day, l'annu di l'annu), e donne ùn sò pruvate à fà preparà oghji pè i sessi più forti parechji ghjorni prima di a festa. Hè impurtante selezziunate per u to fratellu, u fratellu, u babbu o u collegiale un rigalu ecunomicu particulari chì a maravigghia è felice. Quì sottu prupone una petite selezzione di e megliu idee, ciò chì prisintà u 23 di fularu à l'omi. In ogni travagliu di u travagliu hà longu accettatu per dà rigali modesti, ma piacevuli à l'omi nantu à u Difunoru di a Patria Diadore. A maiò spessu, hè un desodorante, spaghetti è gelateria. In ogni annu, pudete aduprà altre idee di rigali per i culleghi:

Felicità u 23 di frivaru

U mo amicu sposu, novu, cum'è u mo babbu è u missiavu, in più di rigali standard, com'è u rasificante gelu, pudete dà un bon perfumu, cammisa è spugna di bagnu. Pudete ancu cunsiderà l'idee seguenti, ciò chì dà à i vostri amatori:

Felicità u 23 di frivaru, i amati

Allora u regnu chì avete sceltu - ùn deve esse elettu una bella salutazione toccu, da quale u vostru omi l'amatu serà furtunatu. Una scelta perchè di i megliusimi da u ghjornu di u 23 di fiorente vi aiutavamu in questu. Amatu! In a festa di tutti l'omi, Sò felice di felicità! U mio eroi, in u mondu tu sì sulu! Vogliu celebrà u mio amore! Iè, u vintimu terzu di frivaru hè u vostru ghjornu, perchè sì stà forte è sensible! Avete diventatu una prutezza per mè, aghju regutu per ogni minuti!

Felice anniversariu di u babbu di u patronu! Dopu u 23 di frivaru, tu, caru! Ùn sò inseparatu da u mo core, A persona più impurtante hè u mo queritu. Cù tuttu u mo core è u core, aghju felicitatu È serebbe cunsigliu, cori! Iò vulete tutti i più felice in u mondu, Dopu u mio amori è l'omicidia fede.

U mo prutettore, un heroe di coppiu furtunatu, Oghje, u 23 di fubbe - Un bon vacances, tipu è simplice, Era presunta creatu da voi. Dienti avà serete felice, ùn sapendu chì lotta è dolore, ùn sapienne micca e battelli malati è a guerra. Amassi è felicità, u mo rè!

U vintisintu terzu di frivaru, Carusu cori! Questu ghjornu, felicità u Miracle Man! Ju ti vògliu amu, Pure è sinceru, Duminciate una lumine in u mo core tutti i ghjorni! Cusì ùn ci hè micca tristezza, Tristeza mai, È a sola felicità sola! Long anni! Felicità, celli, Ochji felice! Sapete chì site in questu munnu l'aghju unu!

Beautiful congratulations u 23 di frivaru, u papa in verse

Felicità u 23 di frivaru

Invece chì u vostru babbu sirvìa in l'esercitu o micca, pudete dite d'elli parolle parolli di felicità in Defender of the Fatherland Day, perchè tutti questi anni hà difendonu à voi è a famiglia da l'adversità è a situazioni malei. Dàtene una cartolina cù queste versi toccu, è ancu megliu, dicenu in alta, è u papa vi ringraziarà pè u vostru amori, u calore è l'attente. Daddy - u difendariu principali di i prublemi! Strong, affidábbili, razovule, skillful! Feste cun voi oghje u mondu sanu - Sapete, duv'è - u mo eroi, bella è brava! In a festa di frivaru, maravigliu, maschile solu Best of the best! Vìvià cun mè hè sempre bellu è faciule Sapendu chì u me babbu mi pruteghja!

U più forte, i più bravura, U più, u più caru, Dad hè u megliu à u pianeta, Tutti vi fieru di voi! Allora accettanu felicità in u 23 di frivaru. In questi brillanti sò intesu chì ti amu.

U ferraghju veitimu terzu, Dad, felicità! Solu u megliu per voi, Da u core avete! I ghjorni amatori, caliu, Fabulously agradable, Per furtunà sempre è Cume incredibile! Per esse sani, per ùn esse malati, È ùn ùn avè aghjustatu, Solu cù i migliori amichi In vacanze per meet! L'interessa interessanti, novu, maravigliu è i capi di u bè, astuzia, insightful!

Tù - un omu veru, Avanzate da fighjola, U più tipu, giustu, À i difetti di u paci! Dopu u 23 di frivaru, Papà! Chì sia tinutu tutti i santi di l'adversità Queste ghjornu è l'annu sanu! Mamma sia sempri un supportu, aiutatimi rapidamente è faciule, ùn anu ingeratu annantu à i scherzi, felice per sfurtuna di i mio nimici!

Uffrazioni ufficiale u 23 di frivaru

Felicità u 23 di frivaru

Allora paruloglie universali sò prisentati u 23 di ferraghju - preziosi frasi chì si pò dì à qualsiasi persona: un omu o maritu, u babbu è u missiavu, un cumpagnu è fratellu, un amicu è un amicu. U megliu felicità ufficiale truvate quì sottu: Felice u Difunoru di Russia! U megliu - sempre! Felicità, valor è forza, è bona furtuna per tutti l'anni!

Hè sappiutu chì i ghjorni cuntzertu ùn sò micca osservati, è di mantene a passe cù u ritmu di a vita, Avà, cù u Difettore di u Patre` Day, dichjaremu in felicità, Regule un vigile per a memoria, Per guardà passu in ogni locu.

L'omu hè u sideru di a primavera, U mutore chì canta in u celu, U passiu amminstrativu uniformu di l'squad, l'aguila chianciava in l'alte muntagne. Un omu hè un colpu di pepite, Una mani maghjina di u mastru è una donna di cori: Dunque avemu a vìviri per un omu!

Per quelli chì sò assai luntanu, beviamu, per quelli chì ùn sò micca in a tavula. È quellu chì ùn vole micca a liberta di u bè, chì no ricu micca bè. Per quelli chì sò assai luntanu, beviamu, per quelli chì ùn sò micca in u tavulu. Saluti a voi, guirreru, chì hè nutatu è si ricurdò In i neve nantu à u precipitated steep!

Felicità u 23 ferraghju colombi masculili

Sì avè u travagliu masculinu à u travagliu, piacè e felicite nant'à u Difunoru di a Patria Di ghjornu, leghjendendu qualchissia di i picculi littri sottu. I Colleghjiti seranu assai felici, è una festa in l'Uffiziu serà maravillosa! Hope è sustegnu, omi amatori, Per nostri congratulations oghje hè una ragiunità, Orecchendu i difendenti - i so eroe, Quelli chì suttenanu sempre in i battelli di i ghjorni travagliati. Ci hè a pace è a felicità, perchè sì degenu di elli, in tutti i fronti - carriera, persunale, travagliu!

Omi volenu vi dicu, solu l'oghje, per è grande, in sicretu. Chiddi chì i culleghi sò affidate, ùn hè megliu micca truvà, in tuttu u grande pianu biancu. E in una festa, nantu à un ghjornu di geniu maiò, permettenu di vugliutu per voi tutti e donne: In a vita d'aligria, gran furtuna, Inspirazione in u travagliu è successu!

Mandu u mo fidanzioghju felicità à l'omu, u guirreru, l'eroi, quellu chì sapi, senza dubbiu, cercarà a so patria cun ellu stessu. Ùn ghjudicate à u spalle à l'ombra. Oghje avemu a pace davanti. Amici, vogliu parmittianu parli, creditu, forti. Ma Diu ti dugnu assai anni felice, i zitelli intelligibili è belli. Perchè a to casa sò un vinu sanu. Sì, i nostri omini sò bè!

Cù a festa di i vostri cumpagni di giòia per felicità di i sòvuli cum'è ghjustizia, per guessì - U megliu occasione hè difficiule è imaginate, à e benedizzioni di u desideratu immensurabile! U vintisintu terzu di frivaru hè un magnificu ghjornu, perchè pudete manifesta gratitù! A felicità serà piacevule per voi, serà più giovanu per vive in avanti!

Divertente congratulations u 23 di frivaru

Felicità u 23 di frivaru

Chì originale è divertente per felicitarle à i vostri amatori omi è i culleghi? Quì sottu si trova divertenti poeuti-felicità, chì certamenti avarete tutti i vostri membri propici è familiari di u sessu più forti. Poemas divertenti cum'è tutti senza esvenzioni! Eppo andà à guardà - Cumu cun felicità nant'à sta bona festa - Vintu terzu di frivaru! Eccu alcuni scolastichi, Cremoli, piani, calzini ... Danu me dicenu i me amichi per avè qualchissimu chì vulete ... Quandu vulete - I per capimà, ma vulia una sorpresa Guasgiata preziatu In questu ghjornu di u calendariu. Per dà un reile Per a pesca à una douche? Allora, in l'estiu à u capu ùn aghju esse senza voi ... Barca, sacche di dorme è tenda ... Darling, ti vògliu è in u vostru vacanze campagnolu U vostru regnu hè mè!

Da u 23 di frivaru! Vi cuntentu! Let the money in your pocket, Aghjunghjite chì i belliessi ti vògliu! Chì ogni cosa in a vita ripece, È a furtuna sorrisarà, À tutti quandu avete bè, ciò chì vole esse stand!

A tanti di tarei Ci donne à l'omi. Allora decide u so cumpagnu di i zitelli, Fate un caminu cù un cane di casa. Vacuum di assai travagliu, Dà un pesu di soldi, A cumpuntazione dice bè è nome u vostru favicu. U ghjornu di felicità di i giudizie di l'omi, fighjate u ghjornu off! Ci vugliu farfantarìà a cerveza, avemu da sparà nantu à voi! Sì l'omi, a vita hè dura per noi, ùn sìammu senza elle ... veramente, nunda! Parenti cù ispirazioni Da u vinticintu terzu di ferraghju!

Parigghi sulitate u 23 di ferraghju (sms-felicità)

Mandate un missaghju di cunvenzione à i vostri amici è parenti, se ùn pudere micca felicità nant'à stu ghjornu in persona. Sinsigliu è toccu, i paroli divertenti è chjucu in verse - l'omi seranu felice è assai piacè cù stu felicità. Festa di u Festa hè a megghiu ragioni per desiderà una vita magica. Fate l'alegria, tutti sò ghjilosi di i ghjovani, Ùn vi scurdate di guadà!

Aghjunghje l'alegria è a presentezza più spessu, Dopu tuttu, sì u difensore di questu meriteghja. Chì a vostra vita hè più dolci, Perchè sì un eroi, sò un fieru, bravu guerrier!

Alleanza Reale, vogliu felicitàte l'oghje. Quandu u ghjornu di u Difunoru. Senza bè è pè signori, tolenzi sò pronti!

Sapete, da u ghjornu di u Difettore di questu - Ogni omu vene da a vita cù i riposi! Iè, da u frivaru, da u vintis terzu, I sònni è i sòni saranu vera! Sò u difendore, un omu, un eroi - Cusì, a furtuna serà cun voi! U 23 di ferraghju hè quellu chì tutti i moetristi è i donne pozzu attuala l'omi cun rigali inusual è belle parenti. A più impurtante hè chì in questu ghjornu, i parenti è i amichi sò stati cumparciati, pagonu un viaggiu quant'è assai attenti è dà calore è affettu. Furtificatu l'omi nantu à questu ghjornu maravigghiusu è chì a celebrazione di u ghjornu di u Difunoru di a Patria hè fieru, animatu è inescuvale!