Maria Callas è Aristòtili Onassis


Apenu u rumanzu più forte di u XXu seculu puderia diventà un librettu per l'opera La tradimentu di l'amore. Carattere: Maria Callas è Aristòtili Onassis - "U Populu Corsu" è u cantante, chì a voce hè statu classificatu cum'è voci principali (vuci principali) ...

L'Adventures of the Greek Golden

Cunsulta chì Onassis hè natu in u 1906 in Smirna in a famiglia di un trader di tabacco è opiu. In u 1920, quandu a cità era catturata da i Turchi, u ghjovanu Aristotele cun sulu $ 100 in u so manquerò andò à l'Argentina. Cousin aghjunta à ottene una stazione telefona. Onassis era cusì bonu à sente à e cunversazione di corretti chì dui anni dopu hà sappiutu dà aperta a so propiu firmma, chì furnia l'arghjintinu cù cigarettes e drogi. U postu compru di u viccurinu grecu hà aiutu à ottene più riccu in l'especulazione di valuta. Onassis hà pigliatu i tribunali.

In u 1937, hà atturciutu un affare cù Ingebor Adihen, l'eredi di u flotilla di ballesta di u Nordu. I so cunnessione permette à Ari li custruisce a flotta di u cilesti più putenti. U scoppiu di a guerra hà obligatu à l'amanti à surtite per i Stati, è quì Onassis hà apertu novi orizzioni. In u so cuntu era digià circa $ 30 millioni, chì l'hà fattu in l'ochji di u pubblicu un grou envidiable. In questu cunnessu, Ingebor hè stata abbandunata sùbitu. Infine, Ari s'hè stabilitu è ​​si maritò. U so sceltu era a figliola di l'armata ricca Tina Aivanos. U cullega cù u guvernu US hà ubbligatu a coppiu per vultà in l'Europa è settici nantu à a Costa Riviera.

Onassis vinni impastatu in ballu. Superprofissi l'hà permessu di ripiglià l'aerolinea "Olimpica". Una altra di l'acquistu hè a fragata militariana canadiana. Ari s'hè cunvertisce in un yacht di moda di moda, l'interni di quali eranu rimoti di oru di u standard più altu, marmura bianca è lapis lazuli.

Un diamante chì deve esse cutatu

Maria Callas, chì hè natu in u 1923 in New York, era u terzu babbu in a famiglia di l'immigranti grechi. À l'annu, Maria si cunvertiti in una ragdollatara incantata da una canzone di canterà belli. A so sughjura ambizzjuosa, guessendu nantu à i rimi futuri, abbandunò u maritu è ​​vultatu cù duie figliole in Grecia, induve Maria faciule fácil u cuntenutu Ateneu. L'ascent à l'Olympus hè in Verona, induve hè splutazioni in l'opera "La Gioconda" da A. Ponchielli. U sonu magicu di a voce è u dramatic talent di l'artista hà fattu una impresione à l'industriale Italianista Batista Meneghini chì in seguita avarete a so manu è u core.

U Ghjochi di l'Opera

Callas ùn era micca una bellezza in u sensu cumunitale di a parolla, ma, senza dubte, hà pussidutu un magnetismu naturali. Per a prima volta, Aristotele Onassis hà vistu u cantante in u 1957 in una bola dispostu in u so onore. Una nova retazioni hà realizatu in Parighji in u cuncertu di gala di u cantanti. Ari l'apprezzò cù un grandi bouquet di rosi crimuse. Cù tutti i so indiferenza à l'opéra, Ari truvò per ellu una piquantità spettae in u fattu chì Callas era un grecu. "Comu romanticu hè!" - dissi toccu Kallas. In a voce di a so moglia, Meneghini hà pigliatu subitu una nova nota.

Dopu assai persuasione, Maria è u so maritu accunsenu à stà nantu à u yacht Onassis "Christina". Inoltre, i medichi cunzignati a Kallas per a cura di u ligami è u restu nantu à u mari. Ancu a prisenza à bordu di u yacht di una mòglia è un clientu cum'è Churchill ùn impedì à Onassis da cunquistà Maria.

Aiut - agisce. Dopu, Menegini è Callas vultonu in casa, cum'è Onassis apparse. Quasi in una forma ultimatum, ellu dumandò chì Batista si spiccà Maria. "Quantu vulete?" Un miliu? Dui? Cinque? "Meneghini rifiutò l'" alloghju ", ma Callas hè statu dumandatu per u divorziu. Idda divizzioni Ari è Tina, anchi Onassis li dumannò di reconciliation.

Callas hà sunnatutu di restà, è u Grèziu d'Oru dava a so libertà tantu longu. Aristòtilu prumesse chì avarà da custruisce una òpera in Monte Carlo per a so sposa. In ogni casu, u publicu hà sempri diventatu menu prublemi di assistisce à i rendimi cù a participazione di u cantante. Fansu condannenu a rumanzu di Maria Callas è Aristòtili Onassis, chì cridianu chì Onassis s'hè arruvinatu a so carriera.

"Nulla àutru quantu ..."

Dopu, u 10 di austu, 1960, Maria hà fattu una straghju à a prutesta annantu à a so brama di casà. Ma quandu hè dumandatu à u Ghjetsè, li disse: "Sememu vicinu, boni amici è solu." Callas senti fatta in morte. I so sònnii di una foglia in a famiglia fù distrutta. A supremu quì, quandu s'hè alla pregnant di Ari, insistia categoricu in un abortu.

Ancu à u pianu di a so raportu cù Maria Onassis hè prestu per una nova aventura di amore. Hè stata a prublema futura: vincenu u favore di a mòglia di u presidente americanu Jacqueline Kennedy. A scola principiò à sviluppà solu dopu à a morte di John F. Kennedy. In u giugnu 1968, Robert Kennedy hè statu uccisu. A tragedia accerra a cursa di l'eventi. Jacqueline chjamò Onassis è disse sì. U 17 di uttùviru 1968 in l'isula greca di Scorpius Aristotle Onassis spusò à Jacqueline Kennedy. Kallas hà scrittu à u so amicu: "U triunfu hè inevitabbile seguitatu da un disastru - a lege di a tragedia greca".

Maria Callas, dopu un rumpimentu cù Onassis, ùn hè micca ghjunghjenu nantu à u palcuscenu più, a so voce magica hè persa per sempre per via di u scossa. Dopu avè infurmatu nantu à a morte di Ari in u 1975, hà scrittu in u so diurnu: "Nunda importa ... senza ... Ùn sò solu di muri". Maria Callas murìu dui anni dopu in Parighji.