Cura di i peri maghju, prevenzioni di ricetti varicesi pupulari

In u nostru articulu "U cura di i peri maghju, a prevenzioni di ricetti varicesi pupulari" vi diceremu chì cumu nantu à a cura di i gemme cù l'aiutu di ricetti folkiati. Ricette ricchezzi aiutanu aiutu di ridere di calli, scuffs, raper di diaperu è di sudari eccessivi. Molti di e persone anu da spriazione permanente nantu à i pedicultori, un problema pò esse resoluzutu cù l'aiutu di e diverse masks è compressivi speciale. Ma, cum'è sapete, ùn hè micca curazione miraculosa, quandu si applià i ricetti per i vostri pezzi, ùn deveru micca cura di i vostri pezzi ogni ghjornu: lavane, masajuleghji, applià i crementi nutritivi è di iberità è prucede posti indurati.

Hygiene
Avete bisognu di lavurà i vostri pezzi ogni ghjornu, perchè e toxine sò e topielli.

Banchina
I bagni si ponu revitalizà è freshen u corpu enti, migliurà a circulazione di i vostri pedi.

- Baths with salt, a durazione di tali prucessu hè quindici minuti. U salitu pò esse u fruttu u mare.
- Bagnare cù l'olii essenziale, rilassante. Pigliate per questu bagnu 100 grammi di mint, foglie d'abbandonate è manciari. Tale una mistura sarà chinu cun un litru di acqua fogera è insistemu da quaranta minuti. Hè prupostu una session di aromatherapy è creà un effetti tonificante per i vostri pedichi.
- Un bagnu cù l'addimbrata di decucchieri d'arba. Eccu, alcuni cultidi mediastichi sò adattati. In l'India, pè falesa di l'olfattu di pede fate scorcia di foglie di luglio, margueriu, lavanda, timore, salvatore. È per sguillà a pelle, pudete aduprà un bagni cun una decocultura di marigold.
- Bagno contrassante. Hè un attrazzu tonificanti. Per sta pruizzione avete bisognu di 2 bacini cù l'acqua fredda è calenta. Pigliemu turnammi per immerse u pede in acqua fridda per 3 minuti è in acqua calenta per 3 minuti. Questa prucedura ùn si pò fà esse prima di valla.

Allora chì i to tale ùn sò micca aspetti
Hè necessariu dopu à u bagnu, quandu a pelle sarà brutta, da a sola di i pìadi cede cù e pedicures pumice, particulate keratinizzate. I capelli sò stati sbulicati una volta o dui volte in a sera, preferibule in a sera, perchè dopu un tali prucessu, a pelle hè senza prutezzione, puderete fà brusgiarmenti i vostri pedi, è u mote ca pò ancu ferite u to pede.

Massage di u piu
U massaggio vole à fà una volta o duie volte in una settimana, stimulu a circulazione sangue, alleanza a tensione musculaire. Massaggio i vostri pedi cù crema, perchè i pedi sò assai punti chì sò rispunsevuli di u travagliu di l'organi internu. Sì a crema ùn hè micca a manu, puderete aduprà oliu d'aliva. Rubà i petti da i dete à i turchie. Eliminate l 'exceppu oliu o crema cù un tissutu. Hè necessariu per massaggio per i pedi, trascurgendu da i dèvuli à un talone.

- Arruthanu a solte à a sola.
- Massimu di i pezzi cù mozzione circolari.
- Oghje tutti i dete.

Pezzu di sudari di pede
Si mischjà dui cullizzioni di urotropine in pienu è duie cuccume di u talcumu in pezzu. Cù sta mistura, avemu pusatu i parrati trà u pettu è i piani di i pedi. Facemu questu prucedura ogni ghjornu per 6 ghjorni. Mentre u trattamentu dura, ùn lavate micca i petti è ùn cambienu micca. Avà à u settimu ghjornu per i pedi facemu un bagnu è cambià i calzini. In un mesi, u cursu sarà ripetitu.

Rimedio per a sudatu
Eshaustu à u puzzu quattru cullenade di l'acidu boricu, aghjunghje una mintosa d'aluminiu è imbulighjate. Cu questu compostu ogni matina avemu pusatu i nostri pedi, anu da ponu nantu à i medii neve. Per piglià u megliu effettu in ogni gremitului, fate un pochu di pezzu. In a sera, lavamu i nostri passi cù acqua calde. In dui simani passate a manghjonu di i ghjorni.

Règicamentu per a sudari di i pezzi
Questu avete da aiutà si lavoremu i nostri pedi dopu lavatu cù una sclusione di 2% di l'alcoholu boricu o salicilicu. Dopu sprinkle i vostri pezzi cù u pezzu fragu di u talcenu.

Curdellu per callosu nantu à i peri
Disolvi in ​​piani di acqua cale per 30 o 40 minuti. Pìglia un bìcciulu di limonu cù a pulpa è u corpu à u callu per 5 o 6 ghjorni. U corru devendrà u corpu.

Ripacimentu sibirianu pupulari nantu à i corani
Scorcheremu 4 cullenade di cascaredda di cipolla, un vintu di tabella d'acitu è ​​insistemu à dui ghjorni. Allora putemu quì a cesta di cipolla nantu à u corru è u so corpu cù un bandage è lasciate per a notte. Repetite a prucedura, finu à chì i coralli spremanu, piglia u 5 à 7 procedimi.

Da i cracke in i pierlie
Prima di a prucedura, facemu un bagnu calenzanu, aghjunghje 2 cucchuli di soda di furmagliu, è rinfriscà i nostri peri. Allora preparalli un bonu da un bulbe, mette nantu à i tacchi, copre cù polietilene, viaghja è lasciate per a notte. A matina lavemu i nostri pedi, trasfurmà a pumice di u calcariu è appliice a crema. Dopu à 2 o 3 procedimi, i cracke nantu à i tacchi ti passanu.

Da i crachi aiutanu mascara cù l'oliu castor
Emu mischje una colazione di l'oliu di castor, 2 cullen di teucuri di decocuure di fiori di camomile, è a mità una culloca di alcoolate. Per piglià a gruel, aghjunghje u polu talcatu. Emu ponu una mascara in i posti feriti per quaranta minuti, da pudemu lavallu.

Trattamentu di variecesi rimedii folklori
A prevenzioni di varie succorsi tradiziunali sò deve esse cumpletu. Cusì, hè megliu di trattamentu varicesi cù rimedii tradiziunali cù erbe. Cusì, avemu accelerate u prucessu di ricuperazione. À u trattu di varicesi, avete bisognu di seguità una dieta.

Mètode di trattamentu varicesi
"Pigliate l'alli è sfriggià". Ùn deve esse micca cù pelle blu, ma cù biancu. Stir it with two pieces of butter. Sta mutazione si applica à a notte in i vini stampati, in sopra pusemu u pergamanu nantu à a carta, riparemu cù una bufanda cálida. A matina lavu i nostri pedi è si mette nantu à qualcosa calda.

- Pigliate l'omu d'asparagiari sbuchjulati è mischjà cù u latti àutu. Pusitondu a ghiaia in u bandage è l'arricchisce cù i nostri cumpressi. Inoltre, avete bisognu di purcinu di patati da manciari, chì hè stata dispostu di stu modu: pigliate 3 pumezi Antonovka, fate un litru d'acqua fogera è d'esperià 3 ore. Mugues cullighjà u turnà in un mess. Prugna chì manghja in a mattina è à a sera à 2 cuci di mesa.

- Pigliate 2 brouele d'ortigue, fate un vetro d'acqua furiu, insistemu à una ora, filtrà è biite 3 volte à ghjornu per ¼ cup. Dopu à 4 settimane, avete bisognu à piglià un annunziu per altru dui simane, è poi ripetiremu u cursu di trattamentu. Stu trattamentu hè efficace, ma assai sicura. U cursu di trattamentu hè 6 mesi. Inoltre, vi tocca à stretchinu à a dieta. Excludite u pesciu, carne affumicata, carne grassa. Dopu tali trattatu pudete camminà.

- Tinta un pocu noce muezzje nantu à u macchini di cafè. Una culloca di questa pagliu serà chinu d'un vetro d'acqua furiu, aghju pututu una cullizzioni di meli. Tutte appaghjate è mischjianu pè a mezza ora. Sta zitellu hè una ora prima l'ubligatoriu è un vaso più drentu dopu à 2 ore. Cû varice, si deve manghjà pane nut.

Ricette ricette - cura pedi
Per sguassà l'edema da i vostri pezzi, i compressi faciani da a foglia d'u beddu fugliali aiutà. Facemu i sacchetti di tela, ponemu un kilogramu di foglie d'u beddu in elli è lascia nantu à a notte, l'avemu da rinfurzà da l'anziani cù straps. Fà sta prucedura per cinque ghjorni, avemu solu fà e foglie freschi.

Per rinfrescà i calli d'età, avemu da fà un cumpressu da u pezzu di pane, pre-umucciu in l'acitu. Quessa cumpressa hè fatta prima di valla è ci aduprà à i callosi di 8 ghjorni.

Da i calli umiti è secchi, da i siti curnelli nantu à i chjusi di i pedi, avemu libbiratu da cumpressi è strappassi cù infuzione di u fungus di tè.

Foot Care
- Pigliate una parte di u grassu di porcu in l'internu è 2 parte di u meli nantu à i posti crachati, fate a vendezza di gaza è lasciate durante duie ore.

- Hà aiutavviu cù fissure nantu à i chjappi di i pedi, se coccine una mazza durante 30 minuti in u latti.

"Aghju diventate u bagnu in blu è aghjunse questa salsa nantu à i nostri pedi". Dopu chì secca, lavamu l'acqua calda è trasiri a li piti cun crema.

- A pelle rigida nantu à i ghjinochje pò esse affucatu cù una maschera citrus. Mesturinu una parte di u zucchero di limonu o d'aranciu è di dece parte d'oliu vegetale, è poi posite u mischju nantu à i vostri ghjinochjati è lasciate entre vente minuti, poi paniate cù l'acqua calda è a scorcia cù una nutritiva crema.

- Per u mantenimentu preventivu avemu pugnu una buccia di patata è avemu calori in u calzu riccuvutu d'una perna. Cusì, a pelle di i gemme sarà elàstica è duce. Unghie finisci di siparari, è e suli di i petti saranu bianchi. Questa prucedura pruteggiri li gammi da i prugrammi, da i corani, da e grieta in i tacchi. Mantene e pedi in questu calde per 20 à 25 minuti. Dopu piglià un bagnu, lavare i vostri pezzi cù l'acqua neve è limosa cù l'oliu castor.

- Per sguassà a fatigue di i pedi, i lavamu in l'infuzione di l'addu.

Avà sapemu da a cura di i peri di a donna per prevenzione di varietalli ricetti folkiati. Avete cura di i vostri zicchini è facentinu sti prucessi semprici, pudete liberà i vostri pedi di suduri, calli, craci, inzzione è varicesi.