Cosa da dà un zitellu pè u novu annu?

À a vigilia di l'annu novu, i genitori ripaghjanu u so motini: cumu si pò piace i vostri figlioli prediletti? Aghju aiutà à truvà e to cosirenti!
Baby, sicuru, aspittannu di rigali da Santa Claus. Per ùn ùn fallu di fallu u miglu, diventenu un magu assistente. Dopu tuttu, malgradu u scetticu: "Santa Claus ùn ci hè micca!", Tanti zitelli à 12 anni di sicretu chì sognu di scuprareti rigali sottu à l'arburu!
E castelli di bastimentu, studiu i stelle
A càmbia d'una vittoria d'una vittoria à 4-8 anni hè una picciotta cun un pappagallo. Piuttostu pare com'è un criaturu veru, u più piacevule per a ghjuventù. Inoltre, pudete piglià una fuglietta - u caratteru di u vostru cartoonu favuritu. E, sicuru, tutti i ghjovani sò tuttu felice cù princesses di ghjucate in vestiti sbucciati.
A più parte di i figlioli adore diverse michenziani, anche si sò indifferenti à i carru. Questu hè adattatu per un robot programativu, un roververu lunare cù cunduceru di radiu o un ferruviu. È se u so figliolu hè dorme è vede si cum'è Batman o Jack Sparrow - dà un gruppu di figurini nantu à u sughjettu o u vestitu di u vostru còmulu preferitu.
In 2-3 anni, u zitellu hà da piacè di cunti brillanti, puzzle-giganti o un ghjucatu bigu. Per u ghjovanu agricultori più di sett'anni serà una gioia ghjocu per pudete di brodite o di cose tessuti.

Un pioneeru inquisitivu più vechja di 5 anni usa un microscope, un telescopiu, un set per esperimenti. Tutti i ragazzi è e zitelli sò bè ​​cum'è un rigalu per i disinfetti - u beneficiu hè quellu chì sò assai: magnetichi, elettroni, di legnu, metalli tradiziunali. I più ghjinii di l'età di 4 si piacè di ghjucà i ghjorni di partita Tra d'elli quì prisintonu cusì chì anu pussutu purtà i membri adulti di a famiglia. Un ghjocu di piezi per a custruzzione di castelli di pirate o furtificii hè adattatu per i zitelli à 5-6. E un dilettante per piglià un cavallucci. I staggiani à l'epuca medievale sò pronti à pusà per l'ore à l'estrate di computer. Puderanu cumprà un jocu di sviluppu cù cuntenutu di furmazione storica o ecunumica o una enciclopedia interativa in discu. I 4-5 anni di i figlioli saranu cuntentu, avè ricivutu partiti di furmazione cù i vostri caratteristi prediletti.

Rodelli, sledges, skis, patine
Altra categuria di rigali interessanti - excursioni, viaghju. Un adulescente serà felice per andà cun i so parenti in altru paese. I zitelli prusreremu un bigliettu à u circinu o à u spettaculu. E tutti l'anu u sportiu - tutti i zitelli è e zitelli. Chì per elettu?
Caddiddu vi ghjucassi quasi ogni studiente. Assicuratevi attachete un prugettu di prutezzione: casco, guanti, colutosi di colpi è coietti d'elbow. Per i figlioli sò parechje mudelli cù variegenu di grandi patine chì duranu parechji anni.
Complexe sportivo: disposti chì sò adattati ancu per i toddlers chì già appressu à caminari. Per i più vechji cun moduli supplementu, da scogliera pendant à una barra horizontale. Assicuratevi di sapè a tumbera di u canzuni per voi tutti l'elementi in u spaziu dirittu! Ùn ci hè micca scuperte menu ricci: una bicyclette (issu cummerciu promete ancu esse pruducevule - in bicchi now discount);
u bufanu cù u sedimentu cusì cómodu è u sistema di frenu;
skis e sticks;
i slitti;
patinati;
un certificatu di rigalu à un club cavallu (una lección di cavalli nantu à un cavallu o un cavallu).

Studii magichi
Di sicuru, ci hè un postu per i libri. Edizioni di cartuni sòlidiu cù inserenti-ghjucate sò adattati à scrapiei. Cunsiglii prublemi di plastica chì pò ancu natà. Dopu à dui anni, u zitellu hè prestu à vede l'imaghjini è eseguisce e storii da i grandi libbra veri. Paga attente à i illustrazioni. Hè megliu esse realizatu, u più amatu u libru serà.
U culleghju più ghjovanu pò ricusà un donu d'enciclopedia nantu à u so tema favuritu: da a prufundità di u mari, a storia d'armi à i principessi è i dragoni.

Dà i tenderness du cose
A pelle di un figliolu nascit pas è l'òrganu più impurtante di u toccu, perchè u zitellu face sensu parentalmente cù tutti i pelle! È chì u picculu ùn distingui micca e couture affettivu, ma ogni toccu amoru di e mani di mamma hè un mondu sanu di sensazioni è di spirienzi.