L'amicu di Vladimir Friske vi pruvà a so paternità in relazione à Platonu

L'altru jornu era appena sittimentu di a morte di Jeanne Friske. Sfortunatamente, tuttu stu tempu u nomu di u cantanti cuntinueghja di figura in l'espansioni scandalous. Cù una periodicidadi envidiable in i media, l'emergente risultati di u cunflittu trà u pezzu di u artistu fallecido è u so maritu.

L'ultima nuttata nantu à Internet avà era una altra informazione scandalizante chì un amicu di Vladimir Friske richieste i diritti di u so babbu à u Platon. Secondu à l'infurmazione disponibile, un avvucatuu di 32 anni Radik Gushchin hà rimissatu una dumanda à u tribunale di distretto di Khamovnichesky di Mosca, induve ellu dici chì hè u babbu di l'unicu figliolu di Zhanna Friske.

Guschin dici chì in u estiu di u 2012 hà avutu un affare cù u cantante. Sicondu u ghjovanu avvocatu, Jeanne hà infurmatu di u so gravidenza, è 9 mesi dopu, hà da nascita à Platone in una di e cliniche di l'America. À quellu tempu fù issuatu u certificatu di nascita, Dmitry Shepelev hè aghjuntu. Goushchin hè sicuru chì i capelli americani facianu questu, basatu solu nantu à l'affirmazioni di l'ostinenti TV.

A dumandata di 32 anni di paternità hà fattu un pruprietariu chì puderà representà i so interessi à a corte. Sicondu l'attivista di dritti di i dritti di i diritti umani, Guschin hè oghji sposu, è per quessa ùn vole micca piglià a storia sana cù a so paternità per discussione generale. Prima di vultà à a tribunale, l'omu disse à a storia sana à u babbu di u cantante.

Olga Orlova cuntene à l'ultime nutizie nantu à a paternità di un admirateur unknown Zhanna Friske

I ghjurnalisti di a cumpagnia Ren.tv applicau per cumenti nantu à a nova dumanda di paternità versu l'amicinu più cercanu di Zhanna Friske è di u patrone di Platonu. Olga Orlova rinnuveva chì ùn era mai sente di Radik Guscin:
Ùn avete micca infurmazione, Ùn sò micca chì si trova.

In una altra cronava telefónica Orlova aghjunghjenu chì Platone hè assai simili à Dmitry Shepelev.