Kostyanika, pruprietà ùtule

Tanti pirsuni canuscinu quessa una pianta cum'è ladri (Latin Rubus saxatilis), ma ùn tutti ùn sanu di e so pruprietà ùtule. Custyanika hè una pianta di a famiglia di u Rosaceae, hè erbassia, perenne. In altuera righjunghje à vint centimètres, i zucchini friquintanti è e riversi di a pianta sò cuparti da i petiti spine. Ma i vignaghjoli chì addiventanu i crescenu sò sempre diritti. In u giugnu, ci aparzanu lumusi piccati di culore biancu, custituiti da trè à sei fiori. U piriudu di l'apparizione di frutti hè settembre. I bacchi sò suciziosu, rossu rossu è gustu à pocu sour, remotely s'assumiglia à u gustu di granelli.

Si cresce in un foresta cuniferu in i coniferii o rimanificati, ma spessu sia in prade steppe è in a steppa forestale. Custyanika vive in piani è fringes di boschi di Siberia, u Far East è in a parti europea di Russia.

Kostyanika: pruprietà ùtule

Tutti i frutti è e foglie di l'osse anu propietariu propriu à u nostru corpu. . Quessi cuntenenu alcaloidi, tannini è micronutrienti, cum'è u ferru, zinc, cobre è manganese. Inoltre, i foglie di l'osse sò ricchi di rutina, flavonoides è à l'acidu ascorbic, chì hè ancu assai abbundante in e raghji di a pianta.

I bacchi also include sustanzi tannichi è pectin, zuccaru, carbuidrati, phytoncides, acidi organici è u tocoferol.

Kostyanika, è dinò parechje altre vegetale utilitarie, hè in più largu in a medicina famigliali. U zuccadoru di più è cume adupratu comunità è parechji decocrati di e foglie di a pianta. Havi un pruduzzione amara di u caratteru protisticu è antiscorbutu. Per queste scopu, avete da piglià u zitellu da queste baia. Un such suc juice is useful for anemia, anemia. U zucchinu di i frutti di a pianta improvise significativamente u metabolismu, excretes toxins da u corpu, rinfurzò i muri di i vini è reduci l'ughjettu di u colesterulu.

U l'ùnicu falla u aiutu cù seborrea è l'altri malatii di u scalp. A decocuzione di e foglie hè stata dispostu di st'autore: trè zuppi di foglie picchi per 400 ml d'acqua fogera. Materia prima in steamed hè calma in un bagnu di acqua per un quartu di una ora. Lavurendu a testa cù sta decuccione sguassà i prucessi di a peddi è impedisce a splutazione forte di caghjunà è tissuti.

Diversi malatii di u viaghju gastrointestinali, l'heura, a hernia, affucchiarii, u ritornu di u ciclu menstruali - una occasione per l'usanza di l'osse.

E infuzzioni di sta pianta sò esposti da u dulore in u cori, cù i friddi è a cistitis.

In i malatiniati accumpagnati da un crescitu di a temperatura, seranu ancu boniali per aduprà u fruttu di l'ossi, perchè anu l'effettu antipiritu.

Cù reumatismu è gout, fate ferite da e foglie di a pianta. Leaves pò esse appiicati à l'ochji cù i so rossi è infjammazione.

In a medicina Tibetana ci sò ancu ricetti chì includenu i foglie è i vucali di sta pianta.

Rè di a medicina tradiziunale

Rice, in a preparazione chì hè usata kostyanika:

  1. Decozione di foglie. Hè necessariu di piglià una colazione di foglie machen è poverà in un vetru cù acqua calenta. Mistura di 10 minuti à foglie. In seguitu, struisce u caldo friddu è piglialu nantu à una cucinara troppu trè à quattru volte à u ghjornu. Stu pruduttu sò perfezziunatu in u refrigeratore durante cinque ghjorni.
  2. Fulghjetti di l'ossa (50 g) pour vodka (0, 5 litri) è si mette in un locu fridimu durante trè simani, dopu chì l'infuzione passene u casgiu è mette in a fria. Mètode di cunsumu: piglià un massimu di trè volte à u ghjornu per una cullizzioni.

Custyanika in cucina

L'ossa di frutta sunnu spessu usati per a cucina. Per esempiu, mischjà cù u zuccherinu è a crema - hè vintu, à a fine, un veru trattu. I bacchi sò ancu aghjuntu à u latte cù u melu.

I frutti di a pianta sò usati per fà tutti i tagghiati di cumpressi, cunfine, di elli furnenu u meltu gustu. Sò ancu usati per fà u vinu fattu, chì devenu esse un culore richente è hà un gustu tartale.

Hè difficiuli di riligrule i piatti, in u questu l'ossi sò aghjustati: sò questi u fruttu, xarope, kvass, zucchetti, gelatina, salutti, gelatini, mousses è ancu vinegar.

U almacenamiento di l'ossi per sempre hè pussibule, per questu hè bisognu solu per valdi cù u zuccheru. Ma a più utile hè di usu freschi in forma fresca, postu chì qualche trattamentu oghje pruprietà utili à un altu o menu strette.

Bunissimu appicatu di i frutti di a pianta:

Avete bisognu di u zuccheru - 100 grammi, fecciu di patata - 40 grammi, acqua - 1 litru, kostyaniki - 1 vetru.

Pound the berries cun una peguilla di legnu. U fèminu hè dissolutu in un vetru cù l'acqua. In l'acqua restante, fate un fruttu di cibo. Staggiate u polpa risultatu è portanu l'acqua cù e baga à fogghiu, aghjunghje u zùccheru è u fugliu (oghje diluted). Espera finu à chjudarà, è pudete apprezzà un beie.

Preparate un vinu pocu drentu, cum'è kvass, da u fruttu di l'osse.

Pigliate: i frutti di a pianta - 4 cups, u zuccheru - 200 grammi, u levitu - 10 grammi, l'acqua - 3 litri.

Preparate baga cum'è in a ricetta previa. In seguitu, u calchinu deve esse filtratu, put sugaru, è poi chjori. In un caldo friddu, aghjunghje u levitu. In dui o trè ghjorni, pigliate un bè delizia.