Mel Spas 2016 - a storia di u vacanze, tradiziunali, cungiuri, rituali, preghje, signiche, chì pò è pò esse micca fatti. Beautiful and funny congratulations in prose, poesia, pictures

Christianità è paganismu, intravindicatu cù l'altri, hà creatu belli festivali stranieri cù pervisioni differenti, rituali è tradizioni. Unu di elli - Spas di miele 2016, a gente Ortodoxa celebranu annantu annantu u 14 d'Agostu. A storia di e vacanze data di l'età pre-cristiana, ma à l'annu a celebrazione pagana di a racolta si trasforma in una celebrazione di l'esiliu di u Salvadore Mercifulu (Savior) è u più Santo Spirituali. In questu ghjornu, una curta è stretta Dormizione crescita rapidamente, i criri si preparanu per a so observanza, leghjite cunghjunsi è preghje. Residenti di i paesi, i cità è i paesi nichi annantu à a melone (Poppia) i spasete vighjenu fighjenu i signali per elevà u velu nantu à u futuru. In più religiosi ùn anu visitatu a catedrale, preparanu l'alimentari tradiziunali è felicitendu l'altri, cù imagini belli è grazii, versi è messagi SMS. Inoltre chì tutti i crescenu i cungrigazioni è i residenti chì sò rigurosamenti neutrali di Mosca è tutta a Russia anu da sapè ciò chì pò esse fattu per i Spas di Miele è perchè ùn deve manghjà micca manghjatu prima di u tempu.

Mel Spas 2016: a storia di a festa, tradizioni

A storia di e vacanze è e tradizione di u Salone di Luna di Salariu di 2016 hè un capítulo interessanti di a manera di vita è di a credenita cristiana. Sicondu li cunti Biblica, tutti i trè salvadore di u veranu anu una relazione diretta à l'avvene ligati cù u Salvadore u nostru Signore Ghjesù Cristu. Per esempiu, u primu - Spirannu o Poppy Spas - hè a prima data di a celebrazione di a Legna di a Cruci di u Signore. In u seculu IX, una parte di a cruci di Ghjesù hè natu in quellu ghjornu, guariscendu tutti quelli chì soffrenu di malatie è infirmi. Oghje, u 14 d'aostu era a data di u principiu di postu strettu è una festa di cioè di melone. I tradizioni persistanti, firmati in a so vita di l'umanità ortugno, anu arrivatu finu à questu ghjornu:
  1. A luna di miele hè sempre santificatu in i laghi, fiumi è poni in memoria di u grand miracle Constantinople;
  2. In Makovei necessariu per nassi in i reservorii è lavò u bistiame;
  3. In u Poppiunale in i tempii cunsacrati l'acqua, u meli, i pomi di rospi, bouquets, amulet, etc.
  4. In parte di e vacanze aghjunghjenu tutti i culturi di papaveri è avè u melatu di e bugle;
  5. À a festa di l'hostessa furmà l'acelli di pepite, pancakes, u coccu di u kvass.
A storia di e vacanze è e tradizione di a Spiaggia di Luna di Luna in 2016 si cunzumau in corrispondenza cù e dui seguenti, ma in u stessu tempu si fermanu in u so propiu individuu è peculiar.

Conspirazzi, rituali, preghje. Chì àutru hè fattu in a luna di miele?

In i tempi precristi, nantu à a festa di Makovei, e donne riunite i picculi bouquets-amulette da u pasturevuli è di u campu, per pruteggià a so casa è a famiglia per tuttu l'annu da malatie è malatii. Oghje, rame di bouquets sò più prubabilisate di fà cumprà, ancu secondu a legenda antica, u più amuleto più forte si deve esse riunitu in manu. In Russia, e donne facìanu un rituali, intravimu un bouquetu di 17 eterni tradiziunali è cunsiglii di lettura è prigheri. In l'annu, u numaru di cumpunenti hè diminuite, ma ancu a cumuzioni basta di i amuletini hè stata cambiatu in ligna: Chì avete aduprè micca in a luna di miele? L'arburate o compru d'erbe sò vindutu cù una cinta rossa longa è purtata à a chjesa per a cunsacratge. Makoveychik fate a cura l'annu sanu, cum'è a pumu di l'ochju. U bouquet hè assicuratu finu è si mette nantu à u vitru, è a papavera da i capiddi sò stati eliminati è scattered in tutti i cantoni. Oghje, e donne nantu à Makoveya o pricò longu è dura, in questu ghjornu i pezzi sò pardunati. E dopu - andà à a cucina per a cucina di i prudutti tradiziunali: kvass di miele, cunti di u mele, cunfermali cun pepini, etc. Parechje cuspiraghi, rituali è preghere per i Spiadi di Meli hà ghjùnsenu i nostri tempi, ma a so vulgare hà longu persu in l'oblit.

Folkuali nantu à i Spas di miele

Signori di u populu in l'Spazii meli sò assai diversi. Ma tutti in a maiò parte di casi tocanu a vita o u clima in u futuru impurtante. Fighjendu l'ambienti in i vacanze Spassky, i nostri babbi catturati i chjavi minimu pane per salvà a so casa, a cattle è i cultalli da u prublemu. Oghje u più autenticu è pupulari trà e persone sò i seguenti signali per i Spiadi di miele:

Funny sms-felicità in verse è in prosa nantu à SpA SpA

In una spiaggia di Natale Spiaggia ùn hè micca impurtante d'affaurà di felicità tutte e famiglia è l'amichi: l'amici è a famiglia puderanu esse rimesse in persona, è parechji distanti per mandà sms-felicità in verse è in prosa. À questu ghjornu hè customu à desirma a prosperità, a prusperità, u successu in tutti l'aiuti, a pace è a calidez in casa, a bona salute è a longevità. Sms divertenti-parenti à versi è a prosa nantu à l'Spazii meli sò stati calmassiu è cuncisi, senza solemnità solenni o umori vulgari:

Cù u Mielu Sarvaturi! Joy and rest! Fate i vostri ghjorni purificati è brillanti! Ricurdà sempre chì u Catturaturi envia pruvà à quelli chì vulete Bè. Cusì ùn rinuncia micca davanti à prublemi. È allora u bellu, a prosperità è a felicità ùn abbandunate micca!

Eccu u ghjornu di i Spas di miele! Felice è vi desiderate chì a vita era dolce, cum'è mel, è ùn era micca una sola mosca in l'ingudu. Chì u cori calisni l'amuri, è l'anima ùn sà micca nunda dolce. E pozzu a Spiari di Meli facenu a vostra famiglia è voi oghje!

Beautiful poems and pictures on Mel Spas 2016

Pochi pittori è scritti nantu à Spiranze di Luna di Lune 2016 ùn sò micca trasmessu i vostri congratulations à i destinatarie, ma ancu un significatu simbolicu. Hè cresce chì tutti i sperimenti dati in i vacanze Spassky cirdinaranu veramente, è i parting words pruvucarà a bona manera in vita è travagliu. Hè sicura, per quessa, i vividi di l'Spazii di Meli di sempre una poca abbundanza di u melu, i fiori d'amuletane, di u fruttu alimentariu è di u sole.

Mel Spas 2016 hè un postu ortodoxu brillanti, purtendu bè à i persone, a prusperità è a pace. Ma si deve esse preparatu in anticipu: acquistà acquistà cù a storia, studia tradizione è rituali, leghjite prayer e conspiracies. E a maiò, forsi, a principale - per sceglie i migliori saluti in ritratti, prosa è poechi per tutti i pirsuni estimati è impurtanti.