Cume a torta di Pasqua

U tempu di preparazione : 3 ore 45 minuti.

Serviti : 12-14
1 sirvimentu : 574 kcal. Proteini - 14,1 g fat - 15,0 g carbuidrati - 95,5 g

Prodotti:

Prodotti:


1. Pone u ova in a frigoristica prima. Per fà i proteini sottu à scogliera prima, ci vole à frigate. A farina è u salinu à cernigliavvi à un tamigliu Levede diluitu in u lettuce cálite, aghjunghje u zuccaru è a farina midicina. Amassi a massa, copre cù un filmu di alimentariu è mette in un locu caldu per 2 ore.

2. Srivate a vitellazione da prutezione. Bramendu articuli è scuntri.

3. Aghjunghjite a farina restante, u pane angulosi è a prutea, cunfreghjenu a butta à a pasta. Amassi la pasta elastica liscia, torna a copre cù una film è dete rinfrescante.

4. Aggieghjanu i pappezziuli diced, frutti cunfitti finamente piccati, zuppi picurini, zucchero di velluru è cardamom in pasta. Agghiari beni.

5. Fate a forma da l'internu cù un pergaminu greased, sprinkle with semolina. Purtate a pasta. cusì chì a forma si sàzianu à un terzu. Lasciate in un locu caldu per 15 minuti per permettà a massa di risuscenza novu. Lubricate a cima di u cunfettu cù un ovu liatu. Preheat the furnu à 220 ° C. Piacà à un pani chinu di acqua. Pute u furmagliu di torta è aghjunghjela durante 1 ora. A disprezzione di cuntrollà cù un scalu di lignu. Tagliata finamente pulita cù u zucchero pulmuniu o decoratu cù u glaze di zuccaru.