Se u zitellu hè scorzatu in u sole

Quandu cammura in vacanze, avemu bisognu di ricordari a regula elementale basta di sogliu, è a cura particulari deve esse pagatu à i so figlioli, perchè anu devenu devene à settimana nantu à tè è a vostra attenzione. Quandu ci andà in un viaghju, prima di tutti cunzidira stu puntu mpurtanti cumu per tutte i vostri figlioli da u sole. Se anticipate è prugettu di tuttu in anticipu, perchè ùn v'hè micca bisognu d'infurmazione di ciò chì fate se u zitellu hè credendu in u sole.


Perchè chì hè necessariu per prutezà i zitelli di u sole?

Prima di tutti, avete bisogna chì a pelle di u zitellu ùn hè micca a vostra peddi, se pudete fatta abbrucià, u zitellu ùn ferma assai menu per questu. Perchè a so pelle hè tana è assai sensible, pudete solu toccu, è nantu à u corpu ci anu da esse un miscareddu, cusì imagine chì i raghji di u sole pò compone a pelle. Inoltre, parechji babies sò i patroni di a lumera, quasi bianca, perchè u risicu chì puderanu cremà, aumenta da deci anni. Hè particularmente impurtante di pensà à i picciotti, chì u so corpu ùn manca ancu pruduce un sustegnu cum'è melanina. A melanina - una natura naturale di i prutezioni di i zitelli di u sole.

Cosa da fà chì un zitellu hè sunburnatu in u sole

Regoli di u Solarium

Hè bisogna sempre di ricurdà chì ùn pò micca abbraccià pè u pranzu in ogni casu, u megliu tempu per pruvà di u soli hè di 7 à 10 ore, è ancu dopu à 4 ore, perchè in quellu tempu u soli cali più menu intensivu è hè casi impossible di cremà. Ma questu ùn significheghja micca à tuttu ciò chì ùn saria micca pussutu suluzioni, à u cuntrariu, hè in questa ora chì una bedda bella, anca, di bronzo foscu hè cascatu nantu à a vostra pelle.

Quandu si suttanu, ricurdate chì u zitellu ùn deve esse espunutu à u sole di u sole, cusì pigliate u parapu di a spiaggia o quarchi sarà un locu in l'ombra sottu l'arbre.

Tempu nuvole, u soli hè ancu in modu perigenu. Molte parechje persone vede chì u celu hà strutu cù i nuvole è cuminciaru à chjaru cù a chiavi, è ùn ci hè micca scassatu di creme. Ma vale di ricurdà chì questa tempesta ùn impedisce micca e ravi ultraviolet, puderete creme per unu o duie.

Sì u zitellu ùn si bagnaia, hè sicuru chì porta un caprettu è una cammisa longa, a so prutezzione da u raghju di u sole hè u megliu risultatu. Inoltre, a cammisa ùn vi hè intarfiriscia incù ghjochi di e spiagge, perchè è u vostru zitellu puderà principià di custruisce un casteddu da sona o cammintà nantu à a spiaggia, cullighendu cunceculi è petri. Ùn ci hè nunda amara, si trovi u soiu, hà da asciucà, ma u zitellu si distrugge da a crematoria.

Ùn hè bisognu di appruvà parechji cremes in una volta per pruteggià u sole, sia u solitu santu e megliu si hè una crema d'otzagar. Specializatori urganizate per i zitelli utilitate l'agenti protettivi cun u protettore di almenu 35. In più, sò oghji produttu di u filtru prototipu specifichi per i zitelli, cuntenenu un gran gradu di prutezzione è sò spessu hypoallergenic. Ancu migliore, sì avete i credi di i zitelli cun un diploma di prutezzione di 50 o più.

Sunburns sò diverse

A burn is a tissue injury, specie un garu di u pelle. Ùn pensate micca chì un zitellu pò crede quandu quì hè un frittu, in u sudu vicinu à u mare. Pudete crede u solu à spassighjate è ancu in u vaghjimu è a primavera, quandu i ghjorni in piaghja.

Quandu un zitellu riceve un sera di u sole, a pelle torna rossu, ma u dulore hè chjuchju, pudete tollerà. In questu casu, ùn mi susciteghja u panicu, perchè pudete fà senza trattamentu specialu, hè ghjuntu di parechji ghjorni per ùn esse micca sottu u sole o à pusà in l'ombra.

U gradu mediu di crematoria s'aprì da già dopu a meza ora, addossu addobbuveru, a pelle hè calda è hè dolorosa per tuccallu. In questu casu, avete bisognu à pusà u zitellu in u lettu, dà abbastanza d'acqua è anestèsimu.

Un grazu severu di burntu hè assai perikulu, a pelle hè demasiado rossa, in certi locali ancu bluati è bubbles. A temperatura sgrossa, u picciutteddu si debili, calda è cusì. In questu casu, avete bisognu à chjamà ambulanza.

Cumu si deve esse u zitellu hè abbruciatu?

Se ùn avete micca aderitu à e regule elementari di sunburn, allura bisognu di sapè ciò chì fate se u so zitellu hè credendu in u sole. Tuttu u periculu è u prublema di pruibbitu, chì u zitellu riceve, ùn mancunu immediatamenti esse manifestatu, sò diventà visibili dopu quarchi ura, è in a maiò parte di i casi, succèu dopu à a sera quandu chì hè fattu troppu tardi. Dunque, a vostra tarea hè solu per allistia u pienu di u zitellu.

Se u vostru zitellu hà sappiutu per fà calvedi di a pelliccia sua, i blisteri ùn sò micca coperto cù blisters, vale a pena aduprà a taglia foglia di foglia affacca. Questi vi alevà u dulore, u zitellu sarà più faciule durante un certu tempu. Pudete fà sta prucedura un qualchì volta, ma cunniscite a misura, perchè pò spuntà u zitellu.

Corre à a tenda per a crema agria o kefir è smash the areas of skin that have suffered. Pigliate u dulore di pumini è di patati, si ciurenu in circles è appieghjanu à a pelle. Forsi, avete mai intesu, o pò avè acquistatu otticultores. Ùn lasciarete micca, pensendu chì questu hè un qualcosa inutilizante. Se l'avete aduprà, puderà fà esse di piacè è cumincià à aduprà sempre, perchè allevanu l'intemperà di a pelle bruciata è facenu assai faciule.

U zitellu puderà fridhe, dà "el paracetamol" o megau "ibufen", ùn solu ùn reducesu a temperatura, ma anche l'effettu analgésicu.

Mentre a pelle guariscenze, hè megliu vistimentu di u zitellu cù u cuttùinu, indumenti suldati, in quale ellu serà più còmico è cómodu. A pelle creda hè megliu da u grassu cù "panthenol" o altre modu di credenze. È chì u zitellu ùn beatu più acqua, ùn ne scurdà micca questu. In più, serà megliu se qualchì ritornu à pocu di ghjorni nantu à a spiaghja, u zitellu hà da esse ghjustu da esse in u sole.

U zitellu era culminatu in u sole: a temperatura

In un ordine ubbligatoriu è urgente, vale degnu di chjamà u duttore per aiutà si u zitellu hè sunburnatu è i simprici sèse seguenti:

Cundite à i vostri figlioli è u guardà! Hè megliu di prevene i so sogliuli chì averebbe sussuritu è ​​trattà.

Tips: