Mètichi chì aiutanu à risolve u prublemu cù u sonnu

Molti miglii midemma capiscenu perfezione chì u sonnu per a salute è a bellezza hè tuttu. E lettini senza nudi anu aghjustatu solu è anzianu una donna. Se ùn avete micca u santu dorme, andendi in u specchiu, vi vede tutte e delle di una sira senza veduta - anch'ei fiaschi sottu à l'ochji, una stonda furiosa, complexione cutugna, è arruganti sò più notevuli. Se avete prublemi sughjurnati, ci sò mètudi chì aiutavanu à risolve u prublemu cù u sonnu.

Qualessu tempu duverà esse un sònniu, chì u corpu si ripitate è si senti aggradèvule, tutti ponu cuntà per ellu stessu, quandu queste insignamenti sò individuali. Ma in ogni casu, per una donna di età medievale (da 20 à 45), per vede bè è di ritruvà, avete bisognu di almenu 7 ijii di suli sanu. E u megliu di tuttu, se u cuntestu va da 22-23 ore. Duvete di dorme quandu meditatu in mezzu.

Quandu in a strada primavera-estiu è u sole si sviluppa prima, a nicta per u sonnu hè ridutta. Amparemu prima è si sente assai. Sì u vaghjimu hè invernu, u corpu hà bisognu à 1 ora più tempu per restaurà a forza. Ancu s'è amatu è avete a pussibilità di dorme duranti u ghjornu, un sognu chì ùn serebbe micca rimpiazzà un santu di 7-8 settimani di sera. U corpu à veramente si restanu solu in a notte. À questu tempu, i bioritmi umani naturali sò rispunsabili di a regenerazione di i celi, a rimuzione di e toxine da elli. È, per quessa, solu in a matina, pudete sentene amatu è ripusatu.

Certu, u nostru ritimu locu di a vita, abbandunà una marca nantu à a nostra capacità di rinforzà a forza. Ùn ogni donna muderna hà facilmente cascà à u mumentu tempu senza prublemi. Pensamentu nantu à u travagliu, i zitelli, i prublemi ùn permettenu micca di rilassate è di calma dorminu. Perchè in questi casi, ci sò parechje recomandanti cumu per aiutà à sè ssu duru.

Cusì, seguitate questi cunsiglii simples, pudete facilmente falà, u so sonnu seranu tranquillu, è in a matina, svegliate frescu, ripusivutu, chjinata in forza è in perfettu benessimu, chì, sicuru, fate a vostra aspettazione per u megliu.

Puderete chì tutti queste misurizazioni sò una perda di u tempu. Hè megliu per piglià una pillette di dorme o di tranquilizante, è i prublemi di u sonnu sò risulati. Ma, sive, postu chì u prublema solu pò esse. Sti dispusitivi sò assai fastidiosi, è hè assai, assai difficiuli di utilizà. Vùa?

Hè megliu aduprà tutte e rimedii fugliale. È u megliu modu hè di dorme in l'arme di un omu amatu. Dopu tuttu, è ùn deve micca bisogna chì una donna chì ama è amarà assai, più tranquillu è sughjè un santu, u sonu deep. Questu hè a guaranzia di bellezza è eterna ghjovani!