U ghjornu di i maestri - felicità à i educatori di i zitelli, i genitori è i culleghi in prosa, poesia è ritratti

A professione di u educatore è u restu di i travaglianti pre-sculari require un especialista per dà l'autore, una pacienza illimitata, imaginazione sviluppata è un veru amore per a so occupazione. Dopu tuttu, i fundamenti, stendu à a mente di u zitellu durante parechji anni di u kindergarten, serve com'è un sustegnu per u restu di a so vita. Hè in un periodu difficultu di u sviluppu in i preedizzioni chì i zitelli scopre u mondu cun elli, acquistanu di a sucità, find a linia di u bonu è u malu. Sì a participazione di un maestru in questu casu ùn pò fà ... Ùn hè micca nunda chì a festa di vacanze hè dedicatu à i travagliistili di l'educazione primaria. U 27 di settembre, nantu à u ghjornu di u educatore, parenti à i educatori sò datu micca solu da i zitelli è di i genitori, ma ancu da i culleghi, a gestione, l'autorità citadina, l'amichi è i parenti. E i più belli felicità in fotografici, prosa è versu si pò sempre truvà cun noi!

Parenti cù u ghjornu di u maestru da i genitori è i zitelli

U 27 di settembre 1863, sottu a dirigenza di Adelaide Simonovic, u primu tiandu era apertu. I porti di l'istituzione eranu aperti per tutti i zitelli di 3 à 8 anni. Lu Karapuzov era natu di partiti attivi in ​​l'aria fresca, u cuntrolu di nuvella, a custruzzione è altre capacità utile. U nàscita di u sistema educativu prézovile imponente assai avvenimenti impurtanti: l'apertura di l'edizione stampata "Kindergarten", l'urganizazione di avvenimenti interessanti, u stabilimentu di una festa prufessiunale. Dopu u 2004, u megliu parenti à u ghjornu di u maestru da i genitori è i zitelli sò state in tuttu u paese in u 27 di seculu - a data assai simbolica. I Carri, cumu travagliu, camminate in a matina à u kindergarten. Ci hè una cura è una attenzione Circa tutte tutte e fila. Qualchissia priparava un muggardu per elli, Qualchidunu abbinate un bedu - Tutte u travagliu in l'affari, Ùn andà, ùn cresce. Dienti oghje in ogni gruppu U zitellu dichjaremu amiche: "Maestri è babbone, Felicità da u core". Per a pace di i zitelli, è a so squadron squadra, à tutti i travaglii di kindergarten trà i genitori - un arcu.

Pariggi tutti i criaturi di kindergarten da u fondu di u mio core. E ora sò cuntentu per vede cum'è vo site! I nostri zitelli andate à a kindergarten in piena in u giardinu, sapendu chì sò amatu cusì, sò esperati è cose! Vulendu a salute è u successu in u vostru travagliu, è a bona furtuna, a furtuna è i anni felice in destinazione!

Scurdate di u primu flacciu di u snowflake nantu à a finestra. Bouquet di foglie d'oru, fiori in manu. Avemu dinù ricordati di u gustu. Quellu chì hè cundottu cun noi in u kindergarten. Mandamu graziosu tra l'anni Per u calore, l'amore in nostri cori! Chì a memoria hè frustata da i anni tradituri. Ùn vi scurdate micca, caru maestri!

U ghjornu di u maestru - felicità à i duttori nantu à a festa in verse

U ghjornu di u maestru hè cunsacratu à una idea grandi è noble - per invintà l'attinzioni di a cumunità à kindergartens, a criazione di i ziteddi è una zuccarera pre-amatori in generale, è ancu per fendu felicità di felicità à educatori per u so travagliu. Annualmente u 27 di septembre, l'urdinazioni è i capi di l'istituti educattivi mantenenu avvenimenti solenni cù numeri di cuncerti, funziunamentu di artisti lucali, monologue di patroni. In paisaghji, i matinees sò arranciati induve i zitelli legenite rimi belli, balli dances è aghju carti à i so maestri. U ghjornu di u Maestru, felicità à i educatori, hè a migliori manera di ringraziari à i pirsuni chì anu datu i nostri zitelli è i so calidez. Ùn hè micca un fugliale facilitu, ma hè bonu chì hà da esse u diamante maiori più preziosa - Hè a felicità è l'alegria di i zitelli. U maestru hè a basa di i punti fundamentali! Questu hè chjaru a tutti senza parolle. Vi felicitàle di e vacanze! Allora chì ogni ghjornu hè felice!

I figlioli sò assai tempi d'oghje - Questu hè u mumentu presentu; Ma avete fattu u sforzu, E a vostra cena diventenu a basa di a so barefeu, È, per quessa, hè necessariu di crede in e parolle chì sinceramente anu dettu: Cummerti, u ghjornu di u Maestru! E ringrazialli pè i zitelli!

Quale sò assai piace à "pochemuchki" è rispettu per fidgets? À quale si face u babbu? Quale sape sicreti di i zitelli? A sola risposta hè - vai in lu kindergarten! A ghjente hè ghjustu è alegru. Tutti i zitelli sanu: u maestru - Tuttu u megliu chì ci hè à a scola!

Divertente congratulations on Teacher's Day in i versi

Oghje ci sò à l'almenu 60 000 studi d'istruzzioni in pre-scoli in Russia. À e so pareti, più di 120 mila maestri, sviluppendu i capacità di i zitelli è i talent, educate citatini digne di u paese campanu senza stanu. A so vacanze prufessionale, u ghjornu di i Maestru, i travagli precugliali ùn solu ùn anu bonu felicità di i parenti è di i zitelli, ma parleghja ancu i so cumpagnari. Dopu tuttu, a solidarità di u travagliu hè in inherente in ogni professione. Un graziosu è divertitu di felicità in u Colleghju di i maestri sò sempri un locu per esse in un equipu simpaticu è animatu. Colleague! Oghje a nostra festa hè una cunghjunzione! Vogliu dumandassi una dumanda interessante: perchè ellu sta piace una professione? À a vulintà di l'anima, u educatore hè divintatu? Un cumpagnu ti rispundarà, mancu pinsà: Chì pò esse un figliolu più bellu? Vogliu chì i zitelli sò cuntenti, È chì agguanta a so zitiddina!

Dui è sette volte èranu in una fila, È i ragi di settembre di u sole sò brusgiati, vi fate felicità, i culleghi, sò nantu à un ghjornu maravigliu, Sughjemu à ogni ghjornu per travaglià! Fate chì u ghjornu di u Maestru vi portanu gioia, per chì tutti i nostri zitelli puderanu sentir l'dulcezza di u nostru amori! In cunsevamu in u listessu gruppu, cum'è una famiglia, Chì sia gràzia per sbattie i canteri!

Girls, ghjè u nostru ghjornu! Fiori, postale - assai cute; E vintu una migraña, È a cucina hà digià cupartu a tavola - Hè u tempu di cumincià à manghjà, Per restà un pocu in a razza; Chì i soli i zitelli iri a dorme ... Cumu ghjornu di u maestru, i culleghi

Parigghi ufficiale nantu à u ghjornu di i maestri in prosa è versu

À a celebrazione di u di maestru, tutti quelli chì sò direttamente implicati in a furmazione pre-educazione sò implicati. Maestri, babbone, assistenti, metodulomane, gestenti è di altri - tutti ci meritanu felicità ufficiale nantu à u ghjornu di i maestri, i carichi baby baby è rigali simboli. Ogni articulu di i kindergarten ghjocu ogni rolu impurtanti in u sviluppu, furmazione è educazione di i zitelli. I maestri mettenu in a cunniscenza nicissita, e so figlioli furnenu i cura adattati, i metodologichi in preparanu un prugramma educativu, ecc. Uffiziali congratulations on Day di i Maestro in prosa è in versu per tutti i travagli préfigurassi chì ci anu cercanu à noi: In u gruppu di i so figlioli in pratica, sì aghjenti per questu. Substituiscete a vostra mamma cù i nostri zitelli. Cu voi, i zitelli ùn abbiate micca à a finestra, Eghjieldi, apprendemu l'utile, È andate à scuntrai u mondu interessante! In una tranquilla ora ùn esistene mai, Baby, i babori chì facenu ammanione. Perchè a so preoccupiedezza di a to mamma! A zitella - passaghju fiasca. Solu u primu maestru di u zitellu, Cum'è a mamma, chì u cresce da i pelimenti. Chì l'apprezzazione apprezzate l'integrità di i genitori. A vita di un furasteru préversale cambià! Per apprezzà u statutu di educatori, i so preoccui eranu stati più stretchi. Parenti à sta data notabile. Per ellu bè - u regula ghjustu!

A criatura di u zitellu - Uneasy work, Ne necessitemu d'insignà u ziteddu Tutti l'elementu di essere. Perchè u zitellu era vistutu, è in l'arti capì, sapiu chì era male è ciò chì era micca, hà sviluppatu a so intelligenza. Kindergarten - u so mondu, Educatori in questu - un ìduli, aiuta à i figlioli, cambiante per a mamma di u ghjornu. Oghje, l'infermiera di u paese deve esse honored! Chì i so sòiu veramenti, in un conte di fata si vultà!

U vostru travagliu hè più impurtante chì alcuna cosa in u mondu. Avemu vistu questu più d'una volta. Grazie! I nostri figlioli sò grown in your arms; Sì, quì sò quì, sò assai! Cusì ùn vi mancu silenziu: E vi dicu da u fondu di u mo core: cù u Babbu di i ghjorni, amichi!

Winds take away words, and years - memories. Vulissimu chì sò stati à voi solu ligere, luminoso è longu per a vita. Ju ti benissimu, caru, patience, fortuna, felicità. Chì i nuvuli scuri ùn mai più sfenu u cielo nantu à a testa! Chì tutti i soggetti di i zitelli sò addiventanu un pruduttori brillanti inolvidable! Chì i figlioli ùn anhju mai Sò u più amatu, sensible è curaghju, per quessa chì simu assai felice chì hè quellu chì guidanu stu gruppu. Vulemu tutti i genitori un benessiri famigliali, un bonu salariu, una salute d'alta! Ci hè sempre pronta per avà avè - in ogni cummerciale è in cumpagnia. Mantineghja sempre cusì attivu è alegru!

Aiaccu a mio felicità in a vostra festa prufessiunale! U ghjornu di u Maestru hè una occasione maravigliosa per parigghiatevi di cori è vugliutu chì avete successi novu. Ùn era micca ingunutu, elettu una professione, avete à truvà a vostra chjamazione - è hè bella! Quandu i figlioli sò attrati à voi, cumu ti amanu, è quale calore è piacè chì i vostri ochji radiate à u ghjucate è sò ingaghjati cù i zitelli. Hè bellu di vede à voi, avete sentu cumminatu trà i zitelli, è sò sbagliati, divertenti è calmati cun voi. Iò vulemu chì tene à cuntràteci in i vostri successi prufessiunali è diventene u vostru travagliu. Fate chì i vostri studiate l'amare, i supportanu i paisani, è u guidanu apprezzate!

Beautiful congratulations on Teacher's Day in pictures

Beautiful congratulations on Teacher's Day in imaghjini sò una grandi alternativa à e postisches anciennes. L'imaghjini illustrati cù una storia bella è e ligami di saluti piacevuli cresce l'animale è ponenu u tonu per tuttu u ghjornu. E felicite l'educatori famosi nantu à e so vacanze prufessiunale cun una bella fotografia, u so travagliu dilicatu è difficultu mire rispettu è elogio.

U ghjornu di u Maestru, felicità à i maestri pò esse assai diffirenti: bello, formale o graziosu, in ritratti, prosa o in verse, da i culleghi, i zitelli o parenti. Ma i più belle sò quelli chì sò presentati cun un core puro!