Cume trattate degne di a garganta di grigia

Aghja u garganta hè un sintomu cumuni, in regula una infizzione virali infieru. Ma pò ancu esse un furore di malatie mai seria. In u castagnu, durante i ghjorni umiti è friquenti, i frastichi manifestanu, in particulari, in forma di una gattive fridda è di dulore. A disprezza sò generalmente associati cun una infezzione virali aguda di l'attitudini respiratorii superiore. Cume trattà degne di a garganta di sera, per ùn avè micca curatu per a salute è di parlà.

Hè in u vaghjimu è l'invernu chì ci hè un esforzamentu di e infizzioni virali. U corpu si sperienza l'estressi da una scuperta ridutta in l'argentu, l'immunità hè ridutta, chì dà "luminiscale verde" à parechji virusi è altre prublemi di salute. I patologii più cumuni, i sintomi di quale sò a garganta di grigia. U primu chì vene in mente in questu casu hè l'angina. Ma hè cusì cusì? In fattu, ci sò assai malatie cù u dulore in a gola. Fù quelli ci sò ancu u più periculatu - cancellu o SIDA. Cumu ricunnosce a causa di a garganta di sera, cumu per aiutà à impedisce cumplicità riesirevoli? A cosa principalu ùn hè micca per pricà à i cunclusioni è esse attenti à sè stessu.

Stagni è Cause

A malatia si spetta impruvisamente. A volte, prima di pudemu fà qualcosa. In a maiò parte di i casi, questu hè di volte causata da virus (adenovirus e enterovirus), micca bacteria. U sintumu hè a garganta, chì hè aggravata durante a cuda, a sensazione di qualcosa pesante, angulare è calore in a gola. U statu di salute hè sporta terribbili. Sentite "rotte", chì si lamenta di i musculatti muscularii è da i maloforte, avete spessu a frebba. In l'autoestruce di a gola, ci cunfurmireghjammi inverimentu di una membrana mucosa da una parede vicinu di farinella, un arc palatinu è una uvula. Ancu avemu vistu signali di rinite, conjuntivitis, è in i zitelli, in quale a malatia pò esse più naziunale serofosu, inchati di limfa.
Comu chjaru cumannatu, i culpriti principali di l'infezzjoni sò viru chì si cerniscenu nantu à a mucosa di a gola, bocca è bronchi. U mesecanu, in quale passanu tutti u nostru tempu - in u travagliu, in a scola, in a strada - sìammu circundatu di millioni di viulenza periculosa in pochi. Se u nostru sistema immune ùn hè micca danatu, ci pruteghje micca di a so invasione, è ùn avemu micca ancu avessu chì i virus sò attuale à noi. Ma in un periodu di diminuisce a resistenza di u corpu, i viruses sò più periculosi. Eccu succede, per esempiu, in casu di fatica fisica, nutrition dolce, stress crònicu, è quandu u nostru corpu hè allatu in cundizioni climatichi sfavorevoli.

Sore gargia - perchè ùn hè male?

Se ùn site micca bè vistitu, quandu partite una stanza cambiata in a strada ci hè un prugettu intensu di u corpu. Allora u corpu si pruteghja da a perdita di u calori da a cumpressione recíproca di i vini. In basa di l'impulsi, i vetuli sò cuntrattu in a gargia mucosa, u nasu è bronchi. A muntagna mucosa hè menu dispunibule cù u sangue, e so caghjule ùn anu menu abilità di battè u virus. Per quessa, hè a gocera mucosa, u nasu è i bronchi chì sò preciati per i viruses è a bacteria. I risturanti sò ristritti, i musculi sò cutucati per l'ipotermia, per via di u sangue ùn hè micca abbastanza, è i viru attaccanu l'area senza presenza.
Infezzjonijiet respiratorii freti di i tratti respiratorii superiori sò ancu in i malati cù patience indebida di i canali nasali. Per esempiu, se ci hè una curvatura di u septum na nasale o pòpuli di u nasu. Quandu a patente di i canali nasali hè disturbatu, ci vole à respira à a bocca. Aria, chì quandu si respira à u nostru nasu hè purificatu, umita è caldera, quandu u respiru attraversu a bocca hè friddi, secca è brutta. Hè per quessa, hà parechje impuru chì pò cumportanu à e malatie di i vini respiratori superiori. A maiò spessu, a garganta sofreghja, postu chì hè un cuntattu direttu cù u virus.
U periodu di u fretu di u vaghjimu è di l'inguernu hè ancu un tempu quandu avemu evitenà a ventilazione di u locu. Cù u principiu di a staghjone di u calori, u prublema aghjunghje, cum'è noi chì viamu in stufi e infectutu di virus. Eccu i cundizzioni chì favurizanu a ripruduzzione di l'infezzjoni è a so diffusioni di i membri di a vostra famiglia. I primi vittimi sò, com'è regula, e persone cun senza immunità, i zitelli, l'anziani.

A gula duveranu esse trattatu degratu

I ragiunati per quale a soffrenu di a garganta di sera, sò parechje. Ma questu ùn significa micca chì ùn pudemu micca evitari tutti i sintomi disgrazziali assuciati cù infizzioni. U trattamentu di una infezzjoni virali di a gola, anche certe volte solu sintomaticu, hè pricisamente pricisatu per allistendu i sintomi. Hè megliu micca di utilizà droghe antivirali in questa situazione per via di numerosi effetti indissettuti è un prezzu elevatu. Sò risirvate in u primu locu per i casi di urgenza, quandu avete bisognu di rinsignà ghjunghje in forma. Ùn trattanu micca, ma solu affucatu i sintomi, chì deminuanu u prucessu curatori. In a gola, a malatia autolimpiante si prisenta, chì volenu chì dopu un piriu di sintomi aguti, sarà una sviluppione di corta durazione. Ma questu hè micca un cura. Ci hè una frase cumuni chì un friddu, se ti manca un trattatu, dura solu sette ghjorni, è sì tratatu - una settimana. Ci hè una certa verità in questu, ma se cumincià à trattà o malu - a malatizza pò durà parechji misi.

Cumu esibitu i sintomi?

Quandu avemu vistu i primi signali d'infizzioni, avemu da pudè immediatà à dà u corpu l'oppurtunità di rilassate. Hè megliu per fassi un ghjornu o dui per andà in lu caminu. Avemu spessu a negligenza di sta regula (o simpricimenti ùn anu micca una oppurtunita), è nantu à questu dipende u successu è a veloce di a ricuperazione. Se facemu questu in u primu stadiu di a malatia, pudemu mitigate e so cunseguenzi.

Hè necessariu di beber più. Ma solu in nisun locu hè acqua freda! È hè necessariu escludila cerveza carbonata. Hè megliu si hè tè cun limo, rubu o meli. Hè ancu bè per vìviri una picca infuzione di camomile, linden, fiori è / o sardegna. In più di e misure chì trattanu direttamentu u dulore in a gola, sti belarri pò fà esse scaldamentu. E aversà ùn avissi micca troppu caldu o friddi.

Una certa dieta hè necessaria in casu di una malatia di grigia, almenu in a fase aguda di a malatia. In a dieta sò duvemu esse richdi in vitamini - frutti, verdura, insalate. Evite prudutti chì ponu rindiri la mucosa di a gola. U cunsumu risicatu di l'agliu, chì anu propietariu antivirale, antibacteriale e disinfectante.

Quandu, in più di a garganta, anu da u dachjaricci, è a temperatura di u corpu si sviluppa, hè un signalu per piglià droghepianti antipirite, anti-inflammatorii. Tra l'elli, u più famoso hè aspirin o acetylsalicylic acid. Sfortunatamente, sta droga di negazione daveru a mucosa gàstrica, perchè ùn hè micca cunsigliatu per i persone cù ulcerosa peptica. Quessi pazienti sò cunsiglii percetamol.

Per calà u dulore in u corpu hè pussibule cun l'aiutu di mezchei d'arricchimentu pruvatu d'herbes, chì anu ricentimenti più diventata. Sò naturali, inodori e efficace. Ùn sò micca contraindicati per i zitelli, e donne incinte, e persone cun u corpu debbule. L'effettu terapicuu di i tintura di l'azzola di quarciu, chamomile, muscatine sage hè simplicemente sorpreneur. Pudete ancu cumprà un extractu di camomile ready-made di a farfalla. Quandu avemu un sintimentu di dulore à a gola è ùn avemu micca sti terri a manu, pudemu preparà un rinfrescante nantu à una solu salina. Hè preparatu bisognu - 1 culletta di tavulu di salinu o soda hè dissolute in un vetro d'acqua calda. Avete bisognu di sapè chì per ottene l'effettu, a gargarella hè precisa ogni dui ore. E in u futuru, anu bisognu di ricuperà à i calde, infuzzioni è extracte di i pianti medicinali. Dopu tuttu, u sali hè solu un sollievu di u dulore, ùn hè micca un trattamentu com'è tali. Hè da esse scurdatu è prisentatu.

Meli hè un sanatoriu famosu. Hè utilita per u grigorinu. Senza aghjunghjenu a melata in una tazza di tè - è una cerveza curativi chì site furnita. L'unicu inconvinu di u melu - hè assai allerggicu. Dunque, avete aduprà cù curazione, in particulare in u casu di i zitelli. Ind'u so indici medici, u melellu ùn hè micca inferitu à i praticamenti privati, ma in certi modi a suprana.

Una funzione caracterisma di una infezzjoni virali hè chì hè sustituitu à 4-10 ghjorni dopu à l'iniziu di i primi sintomi. Per quessa, l'usu di l'antibiotici senza l'appuntamentu di un medico in questu casu hè un grande sbagli. L'infizzioni virali sò boni opportunisti. Se utilizate antibiròsti senza una bona ragiunazione - u tempu, i viruses sò resistenti à a so azzione.

Malgradu à i numerosi chjami di medichi, spessu spetta chì "vi girannusi" un friddi nantu à i nostri pedi. Ùn ùn ci hè micca trattatu, crede chì questu hè solu una indisposi faciale chì "passà per ellu stessu". Ma certi voti vene à a superinfeczione bactericida. A mucosa hè daverata da un virus più suscettibile à a penetrazione bacterial, chì porta à un aghjunamentu. Ci hè una frevi, un chill, un corpu di pusone accumene da a volta di a gola, chì porta a infezzjoni più in i bronchi. Avete bisognu à visita un duttore è esse sicuru di bevi antibiotici. Trivial a primu risplendimentu l'infezzione ponu esse cumplicatu da a inflammazione di l'ombra, a grigia, a pneumonia è di altri malati perikienti.

Cume per evità l'infizzione?

Questa hè una quistione cumuni chì i medichi spessu dumandinu. Questu hè un tema generale, chì cunsiste principamente di sforzi per migliurà a stabilità di u nostru corpu. Tuttu hè impurtante quì - è u cumplimentu di reguli d'higiene, è mantenenu una dieta addattata, è ancu u rifiutu di l'alcoolate è di i cigarettes, chì anu una dirittamenti diretta in a gola.

Ci hè tantu di restu è di dorme per chì u corpu pò ripigelu. Avete a cura di a vostra cundizione fìsica - l'esercitu di u ghjornu mellora a circulazione sangue è benessere generale. Inoltre, u corpu pò esse gradualmenti adattatu à i bassu temperatu. À u stessu tempu, aiutà indegnu. Allora u corpu diventa più stabilu è micca cusì viulente contru à a bassa temperature.

Ùn avemu da scurdà chì hè assai impurtante, bè è bè bè vistutu. Hè per voi, a ropa ùn deve micca causatu sopra levadizza o enfasi eccessiva di u corpu. A attenzione particulare hè pagata à i persone anziani chì sò più propensi di infizzioni per accumpagnà l'altri malatii. Certi pirsuni pensanu chì sò "troppu ghjovani" per aduprà cappelli. Intantu, u 40% di u calore da u corpu travaglia a testa.

Sè pussibuli, evite e chjuche. È ùn deveremu micca scurdatu di a necessità di ventilazione regulare di i posti.

Altre cause di a currere

I medichi ci avvienenu chì staghjoni di a garganta cancia per l'altri malati virali sistèmi, cum'è a mononucleosi infatiziosa, diphtheria, scarluzza, sarcellina, varicedda. Avete avutu ancu attentu à qualchì altru sintimu carattaristicu di e malatie, cum'è e rashes.
U pene in a gola hè accumpagnatu da una malatia graviosa, cum'è l'angina. Questu hè un nome cumuni per a inflamazioni bacterial di l'amichi. In casu di malatia, bisognu di vede un medico è pigliate antibiotici. E cumpariite di l'angina pectoris sò assai serii è affettanu u cori, i rizzi è i juncelli.
In ocasu, e ferite meccanichi è scratchici in a gola diventanu à una cronica. Ùn ci hè signu di infezzjoni. Questu hè chjamatu una inflammazione crònica di a gola, chì generalmente sò in l'anziani. Aghja suluzione pò accade à l'altri malatii crònii, cum'è a malatia di riney, fallimentu coratate. A garganta crunulò è pò ancu esse una retazioni à l'aire, u polu, u fumu, l'abusu d'alcohol è l'usi di i picculi calichi è sicchi.
Una grattannella di colpu siveru pò ancu esse un sintimu di un corpu straneru chì hà intruduttu. Di solitu hè un pezzu di bone, spinzoli, qualchì volta una dentru. U purgà in ghjucazione pò esse accumpagnatu da una salivazioni è vucanti crescenu. In questa situazione, bisognu di vede un medico.
Ancu in u tempu di vaghjimu è invernu, a gargia di sera, com'è regula, hè u risultatu di farinitis virali aguda, deve esse cunsideratu chì pò ancu esse un sintomu di una malatia seria. Cusì, solu u medica attirvatore deve dite chì cumu tratà correctament - a garganta di sera ùn pò esse trascuratatu.