Masha Malinovskaya decide di fene soldi nantu à u so propiu figliolu

In l'annu passatu d'annu, i celebritati domestici anu scupertu i so inginu in Internet. No, l'astri ùn si ponu attaccà à l'urdinatore in un casinò in linea, ùn pruvate d'aumentà a so capitale nantu à u mercatu di Forex ... Tuttu hè assai simplice - i celebriti guveren nantu à publicità in i so Instagram.

U veru "marmarini" di i earnings in Instagram in publicità eranu i principali "House-2" Ksenia Borodina è Olga Buzova.

Chjovi senza sforzu sforzu solu da i modi cume calculi guadagnani un mesi nantu à publicità per parechji millioni di riclanzi à u mese. Molti seguitori sò indignati à u flussu infinitu di publicità in Borodina è Buzovaya Instagrams, però, u nùmeru di posti tali ùn hè micca diminuì.

Ricertamenti, una ghjovana mamma, Ksenia Sobchak, hè diventata più in u so microblogaggimu ùn hè micca l'ultime nutizie è publicità.

Masha Malinovskaya prova di cumpetiri cù Xenia Borodina è Olga Buzovoy

Avà in i manuvari di celebriti russi, un ligeru post-Calma di novu. Celebriti anu da vacanze, perchè chì in a so vita di i bloguliani quasi cunfina. Sembra chì a decisione hè stata presu da u guida Masha Malinovskaya. Oghje, in a so Instagram DJ hà postu una photo rara cun u so figliolu Mirunu.

Ci hè chì a scola di u zitellu Masha amparò per una ragione. Telesvesta tistimula chì i publicisti anu interessatu à u zitellu è offre a cooperazione:
... u mo Monya cum'è a mamma mi piace à dress up. Allora u mudellu hè aspittatu per i suggerimenti)))
Vulariu cridite l'attenzione di Masha Malinovskaya à u fattu chì quelli chì guverendu nantu à publicità in Instagram, u nùmeru di abbonati supera parechji milioni. Cusì, Xenia Borodina hà 7.5 millioni di seguitori, Olga Buzovaya hà 7,6 miliuni, Ksenia Sobchak hà 4,3 miliuni. Cù i so 245 mila abbunati, Masha Malinovskaya ùn hà casi micca a pussibilità di vene una offerta prufessiosa da un annunciantu di soldi. Principale hè di fà a prumuzione di u vostru contu è, forsi, u viulente di voti, cum'è qualchì alcuni facenu. 😉