Quandu u zitellu si creeps

A curiosità chì hè caratteristica di tutti i picciotti faci i maestru di a sperienza utili di rastreu.
Qualchidunu maritare riferenu per esse si u so zitellu s'incerranu o micca. "Quì à cumincià à camminate hè sì! È ùn hè micca cusì necessariu di coghju à tutti ", e ragiunonu, è pare à quel esempiu chì ci hè menu praticanti cù cunvegazione è di ghjallu, mentri u periodu di cradle hè quellu chì hè più impurtante per u sviluppu mentale è fisicu di migliori. u so spaziu vivu dopu à pusendu è pusendu torna da u spartimentu, si spalla.
Scopri i novi orizzioni , maestri diversi temi, principia à decisione: induve è per quale ellu ci vole. Prima di u zitellu sò più scopi, è avendu avutu un ghjocu, ellu stessu l'autogestionu: hà riesce - hà ricevutu. I più canti interessanti sò in ogni ghjornu à u zitellu, a più attivamente a so capacità di creep sviluppa. E più di questu hè l'ughjettu di interessu, u più prestu hà amparatu à superà osti tragichi, sviluppannu forza di forza è endurance. Inoltre, amparà diverse mètudi di rastreu - avanzanu, retrovisente, in modu di plastica, nantu à tutti quattru, cambiantà a rapidità di u muvimentu - un petit slider accumite da apprezzà a relazione di causa è effettu. In u so capicucinu sò pensati sò natu: "Se movete u to pede cum'è questu quì, mi faraghju più veloce, è se pugghini nantu à u manicu cusì, u muvimentu serà più lento". Tali operazioni lògichi cuntribuiscenu à u sviluppu di migliori.

Cumu Apriteghja?
Cumu capisci chì u zitellu hè prestu per esse un slider? Fighjate i migghiori. Accuminciannu a circa 6 mesi, avarà più è spessu intesu interessate nantu à l'oggetti circundante, hà avutu un desideriu di mette, toccu, studiu. E à u stessu tempu, un pensamentu sarà u so capu: "Cumu pudariu fà?" Per cuscenzonu cun ellu di piglià un ghjucatu, hà cusì stimulà e so cumpagnie ruscelli di u zitellu.
Duranti i ghjucadieli, spessu sottu una ghjocu davanti à una petite è vede cumu si pruvate per avè. À u primu, u zitellu saldà e manichi, poi tirava tuttu u so corpu, avvittatu sottu à i so perciuti. Allora, per trasfurmà u centru di gravità, u so cularà nantu à l'altru, ma prubabilmente, per a prima volta quandu falà. Forsi, per ghjunghje l'ughjettu sceltu, u zitellu u scrittu cù un modu plasticu. Ma un ghjornu u zitellu serebbe ghjornu à quattro. Prima hè stata incùmoda per una situazione altamente inestabile: un panellu di pisci torna daveru.

Dopu avè esistitu cusì pocu , ellu cumencia à adattà à i sfarenti stili di rastreu. Pò dassi chì pare mancu più còmicu per passà cù i coddi pressu à u pianu, è u culo upside-down. Or, à u cuntrariu, a parte alta di u troncu hè risuscitatu, è a più manca hè prescia in u pianu, è u zitellu si move, appujatu nantu à e so mani. A volte, u zitellu tira u corpu cù i ghjuculi, imbuttendu i so pedi. Stu muvimentu hè cum'è a ghjallinanza di una ranocchia. Certi sliders ùn vogliu micca fà rende avanti è tuttu u tempu in daretu. Questu hè dovutu à u fattu chì u zitellu hà impastu i manichi prima di i peri cù i manichi. In u piriu di tali spirimenti ùn la disturbanu è dà l'occasione di pruvà tuttu.
Ma mentri u zitellu ùn hà micca scocatu u so zumme di u pianu, u crawllu di prisente hè sempre in fronte. Allora un ghjornu avete osservatu una scena divertida: u zitellu serebbe nantu à quattru ardutti, dopu sottu a forza di gravità, u pussessu culmine nantu à u culmu o ghjustu, da risparmiari, torna a spedizione cum'è un pezzu petite è, appoghju nantu à i manichi è i maghi, cresce cù più cunfidenza a mira prediletti.

Muvimentu transversale
In u princìpinu, pruvà à crawl, fughjendu u stessu manighjone è a perna. Ma tali muvimentu semuranu assai inestabili, perchè ellu hà capisce rapidamente chì, per guardà u so equilibriu, hè necessariu di movimenti alterne cù a manu dritta è a direcia è u so pede. U figliolu pruvate à spressa u manicu in una banda è a perna in l'altru. Questu postponenu aiutà à mantene un equilibru stabilimentu nantu à u vrazzu è a perna cum'ellu si susciteghja u so altre bracciu è pere. Questu serà u mumentu da quale u periodu di u più efficace è curretta seguita. Hà amparatu à mantene u so equilibriu è di un pezzu di tempu avè principiatu à superà grandi distanzi per ellu, ellu hà assicuratu rapidamenti l'ughjettu sceltu, è u so intigratu hà da cumincià à sviluppà più intensivamenti.

Aiutura è salvezza
Se u mulinu ùn vole micca coghju, aghji paese è pruvate aiutà in questu. Diventa una manta in u pianu, mette u zitellu nantu à ellu è si move più in spessu. Ùn hè micca avutu a paura di sapè un novu spaziu, perchè a mo mamma è vicinu. Hà piglià curazione è cumincià à esse attu di più.
Inoltre, tutti i zitelli sò petitsi monos e ci vole à imitate adulti. Allura cullà nantu à quattru ardnasti è cumparisce ciò chì facenu.
Rete, surrisu, è in modu di ricumpensa, abbiate u ghjucatu è fede mustrà à u zitellu. Poi mette in fronte à ellu, è mette un rollu sottu à i tacchi. Ellu hà livatu è ferà u primu tiratu davanti. A volte un ghjucatu ùn hè micca un mutivu per u zitellu, per ellu vulete fà un sforzu. Pruvate cambià uggetti, cercanu quelli chì interesanu. Certi piacerebbe cum'è parechji pezzi di carta, documenti in pezzi d'oru o articuli "adulescenti": un remoto da un televisor, un telèfonu mobili. "Videndu l'attachettu vulintà, u zitellu sò literally jerks.

Intensificate l'aspirazione di rastreu aiutà à u cursu di u massaggio.
Pruvate per esercitu speciale cù un corru. Pujatlulu sottu u pettu di u zitellu, piglià e fioru per e so geddi è rintrachju è riflette, e so mani in u stessu tempu u riposu à u pianu. Sì u zitellu s'imbirsa solu in modu plasticu, pruvate parechji volte un ghjornu per fà i so gammi in u so stomacu è un ghjornu à pusà fora. Appena si senti più stabilu è sùbbenu nantu à i ghjinochje, per alloghju nantu à i manichi. Dopu a mussolda di cunfortu, cumincià à frenu, prupone afflittu di una cumplessità creativa. Per esempiu, supérieur l'obstacle. Pudete u rotulu entre ellu è u ghjocu, permettenu pruvatu à rintra. Puderete a prima volta nunda ùn sera fora, sarà scontru è aiutà.

Confortemu è anch'elli torna offerta di ripetiri. I figlioli più intelligenti ùn ùn si canglore, ma rotulanu in i rotuli. Un zitellu hà rigalu hè sensu una occasione per l'orgogli parenti! In spessu, u sviluppu di e cumpetenze di rasturnata hè difficiatu da a creazione sana di i genitori chì u sessu ùn hè micca un locu per migliori. In questu casu, si spargiu una manta o manta in u pianu. Utilice u zitellu cù un corpu apertu, cusì i so mani è i petti seranu megliu attaccati à a superficia.
Se a foglia cuminciassi di trasfurmà da questa zona à u pianu, po è pùtela nantu à i peri di mutandine o avvelenati. E lasciate i vostri pezzi aperti, perchè in i calzini si slide è interferiscenu l'esistenza.
Chì a classi nantu à l'intesu di cumpagnie di ruscelli sò diventate per ellu è u zitellu un ghjucatu ghjocu. Allora u vostru pocu accadarà dinò à viaghjà in tuttu u circondu.