Cosa da fà chì un figliolu cummende, imprenta

Tuttu u sicondu pienu in l'età in furmagliu, almenu imbuttata, muzzica, o cumbattenti. È questu hè un scopu normalu di sviluppu, se l'aggressione ùn caghjà micca in fruntieri. Cumu insignà à un zitellu per cumunicà senza fisticuffs? Sempre da risponda ancu à un liggeru spinta in u back, altri u zitellu mai hà mai capitu per capisce quandu hè pussibule, ma quandu ùn pudere micca cummatti.

Insegni a fede per spiegà voi o scuntentu cun palori. Quandu un zitellu di pratica pocu pensendu chì ùn anu micca capitu, ellu hà da esse in còllera. Eppo si usa a nun cunfiduciri i paroli, istantane di vultà in l'affari. Se u bigliottilu hè statu dettu, ùn difendenu micca. Duna i zitelli l'oppurtunità di capiscenu. Dunque spieghjanu perchè u so azzioni fateu una retazioni. Dettalji - in l'articulu di u tema "Ciò chì fà ciò chì u zitellu hè lotta, spinta".

Raised a manu nantu à a so mamma

Per un zitellu annantu un o dui anni, un pioccu è muzzicatu hè un modu di esplorà l'ambienti, micca pegunatu chì altri. Ùn capisce micca ciò ch'ella fessi, ellu hè spirimintamentu: chì passa si morsi u mo mamma? Shock? Toss nantu à i capelli? Hè impurtante di fermerà queste tentazione di nascita. A riazione di l'adulti per l'azzioni di i zitelli sò deve esse u stessu. Sì a mamma hè offentera, u babbu hè in còllera, è l'abuela, in risposta à "pranks", ridi - u zitellu ùn capisce micca cumu si cumportanu. Ùn vale a pena tiatrali chianciatu o chiancià a tali retazione, probabbilmente, solu amuse u fogliu, è pruvà à ottene novu. Invece, finiscinu cumunicà cù u zitellu: turnate, andate in altre stanza. L'adulti ùn deve micca da cambià. Sì, in risposta à un muccuni, si mossu, u zitellu smanu scurdà cù un carta blanche: si a mamma si fa, allura vi pudete muzzicà.

Hè una cosa di esse a mamma d'un liggeru. Hè un altru - quandu u to ànghjulu hè offentatu da altri figlioli. Hè sopratuttu chjastu, si questu ùn succede micca davanti l'ochji, per esempiu in un kindergarten. Spiagnate à u zitellu cumu per cumunicà cù l'aggressore. A più sèmplice hè di cunsiglià per alzate fora di u cummaru. Sognu i vostri mèrcuri per affissà e altri figlioli chì qualchissia di e so azzioni sò spegate. Se u culpisciale hè sempre u stessu, parranu cù i so genitori. Ancu ùn sò micca alcune bè chì u so zitellu hè teme di u gruppu. Parlate cù i maestri. L'amministrazioni di l'istituzione di zitelli hè legalmente rispunzabiliata di a salute fisica è mentale di i zitelli. Dunque, i educatori sò obligati à suppressione l'agressioni di a vigna. Bonu maestru in gruppi ùn hà raramenti pelei: i zitelli sò addiciti à i ghjoculi, è quandu ci hè quarchi cosa di fà, ùn sanu mancu senza disputi. Da l'inghjulanza, cumincianu senza smarru in ghjiru cun feruti, pele, cullendu ghjoculi. Se i casi di agressione contr'à u zitellu sò ripetuti, ancu i vostri diritti, hè u tempu di trascurgà à a cunversazione cù l'autorità. Sì nunda di aiutu, a megliu soluzione hè di cambià u gruppu o di kindergarten. Hè una vergogerie chì hè di voi, u partitu feritariu, chì deve di surtite u campu di battaglia, ma hè megliu per rinunzià u zitellu da l'ambienti traumatichi chì di trattà a so psique dopu.

Cumu supplicite u zitellu?

Cumu fà u so zitellu rieganu à a banna, è ùn avete micca d'entrece a manu chì hè stata abitata per u colpu? Dici "no" o "stop" in una voce calmata è stretta. Se ellu hà obeys a mouton, ellu hè un bonu cumpagnu è deve esse stimatu, perchè hè una manifestazioni di u so stessu autore. Assicuratevi di ludà per stopping, ubbidendu, è solu in l'ultimu recursione sughjate cunghjilla chì ùn pò micca cummattimentu. Sona cum'è questu: "Seryozha, ùn puderebbe micca! ... Fattu, tira un bastone, mamma hà intesu ... Sapete chì ùn pudere micca offentà i zitelli". I zitelli anu una memoria corta, è una ora dopu l'incidentu hè innecessariu di preparà un rapportu, fureghja u fiancu. Se ùn pudete micca castigà immediatamente, rinfittà u punizioni in tuttu.

Ùn lettu micca a natura, ùn suggerenu micca à pensà à u tema: "E voi piacevi si ti caccianu". "I picciriddi, perchè di l'incapacità di pensare astratti, anu micca capitu ciò chì chjamanu. A volte, i cumbattori "pietà" l'offènnusi, dumandendu a petizioni automaticamente, perchè a mamma hà urdinatu - è un minutu dopu si stancanu di novu. Sta cumpurtamentu hè megliu di castigarà, è a più bella punizioni in questu casu hè l'isolamentu. Immediatamenti dopu l'impattu senza cuncessi innecesarii, pigliate o pigliate u zitellu distendu da altri figlioli. A durazione è a manera di isolà dipende da u temperament di u zitellu, nantu à a gravità di l'offisa, perchè quantu stubbornly u fogliu ripeti i so tentattivi. S'ellu oghje a mamma riputa per a lotta, è dumani ùn vi cura micca, u zitellu hè cunfusu. Punisci qualcmentu manifestazioni di agressione, senza esvisione.

Ùn hè bonu per risponvi a forza per a forza, tutti sanu micca questu. Ma chì si u abuser di u to figliolu ùn vi micca cun contactu, o cun voi, o ancu cù i so genitori? O agressione si manifesta in un imprevisu. O sì u primu (è forsi l'ultimu) u tempu in a vostra vita per vede un bumbugliu, cusì ùn ci hè nimu per fà una relazione, è ùn hè micca manera di scappà? Una cosa resta - per insignà u vostru zitellu per dà cambiamentu. Hè impurtante per spiegà à u zitellu chì ùn hè micca bè di ricunquà u primu, ma duvete esse capaci di risponde u colpu. In casa, attu un attaccu è a difesa di rolli; Desensamblate, quandu quì pussibule di risolviri u cunflittu pacìficu - per dà una ghjucate in i vostri ghjoculi, per dà un spedore - è quandu hè necessariu di stallà per ellu stessu. Chì u zitellu senti chì ùn avete micca dichjaratu di a lotta, ma in questu casu avete nantu à u so nomu. Spiecà cù l'aiutu di u ghjocu a diffarenza tra l'attaccu è a difesa. Avà chì sapemu ciò chì fate se u zitellu hè battellu, ghjucà.