Consulante di psicologu: i parenti divorziati, è l'adulescente s'unia

Tutti sapemu chì e cunsequenze di u divorziu per i zitelli sò tràggichi è drammichi, perchè ùn hè veramente nunda di bè in u fattu chì i paisani partenu. Surviving this case hè un pezzu assai difficiue è impurtante in a vita di u zitellu, è si avete sbagliatu, i cunsiquenzi pò esse abbastanza pisanti. Dopu tuttu, a famiglia hè una istituzione assai impurtante di e relazioni, induve u zitellu adopten l'agenza di i genitori, capisce a relazione trà l'altri populi, u sessu oppostu, studia nurmale suciali, u statu di e cose. L'articulu "U cunsigliu di un psicologu - i genitori divorciati, è l'adulescente s'hè fattu autocontenutu" vi aiutavà à esse da questa situazione cù perditi minimu, prima di tuttu, per u zitellu.

Malgradu u fattu chì ogni zitellu adupite in a so manera di divorzià à l'estensione di a so individualità, avemu ancu avè parte di i prublemi principali.

I zitelli ponu pinsà chì i so parenti ùn anu più amori, chì sò a culpa di tuttu questu. Sò inspirati per quessa ch'elli avianu fattu quarchi cosa sbagghjatu, anu circà i so sbagli, u momentu quandu puderanu falla un sbagliu. Prima di u divorziu, quelli zitelli puderanu tuccherà à cuncilià i so genitori, si preoccuvati, pruvate aiutà. Senzillamente sinceri sò ammustrati cari, amuri, volenu piaciri i so parenti è appacigalli. Ma i figlioli più segretti vi guardate emozioni, chì hè più peggiu per a so salute. Dopu à u divorziu, i zitelli anu u grande dolore è u piacè, a difenezza, a mancanza d'attenzione, dispramentu è incredulite.

Cumu serà u cunsigliu di un psicologu: i parenti divurtu è u figliolu hè retiitu? Pruvate di corrigie tutti i cunsiquenzi negattivi di u divorziu per u zitellu, riduci u nivellu di u so stress, verificate micca chì a vita di u zitellu ùn cambia micca radicali, è dinò l'opportunità di cumunicà cù i genitori.

Closure in ella stessu hè, in u so modu, un mecanismu protettivu chì u zitellu mostra per "oculta" da i prublemi chì l'avè superatu. U zitellu hè incubatu da u mondu reale, perchè vene insufriblee per ellu, micca cum'è prima di u divorziu di i genitori. Dopu tuttu, sò stati inseme, è hà amatu, assummavanu tutte e difficultazioni è u furnisce cù tuttu ciò chì vulia. A famiglia era holistica, i pòpuli più caru nantu à ellu da u ghjornu stessu èranu cugini, vicinu à ellu è amavanu l'altri. E ora, dopu à u divorziu, a famiglia s'hè cullassatu è u zitellu ùn manca un impurtante assai - unu di i genitori, u mondu diventa u split, è l'idea chì i genitori pò esse intolerable à l'altri, scantu, provoca furia à i culpali in divorziu, se anu, comu a causa di tutta sta "ruina".

Quandu un zitellu chjude in ellu stessu, hà scritte da a realità cruelità versu ellu, crea un mondu megliu in ellu stessu, ùn si cunfondà ningu'ellu di u "altru" di u mondu, diventa un cumunicu, quasi ùn manca micca e so emozioni. Viiu cù ricordi, illusions rosso distanti. Tuttu ciò chì hè da u traumu psicologicu è u stress. A so impurtanza depènza di a rilazioni di i genitori unu à l'altru dopu u divorziu, e so cause è cumu tratanu u zitellu.

Per aiutà à u vostru nimu per vive a so vita, è ancu per sguassà l'estressi dopu un divorziu, avete bisognu di aiutà à capiscenu a situazione. Spiagnate à u zitellu chì i so parenti anu sempri amà assai, è sò sempre in boni relazioni cù l'altri. Chì u paisiu chì abbandunà puderà vedà u ​​zitellu, visite l'ellu, è più importantemente - passanu u tempu cun ellu, è, cum'è prima, l'amèranu è cogliri.

A cumpagnia principali serà micca per vede u zitellu chì i prublemi in a so vita seranu quantunque pussìbule. Se ùn avete micca daveru un zitellu - ùn fate micca scandali è disputa cù u vostru maritu, ùn ti ùn lasciate micca parlate in un tonu ridottu è elevatu, ancu s'ellu de sternu volenu. Fighjendu chì vi trattanu calmassimu comu un divorziu, è à u vostru maritu, è chì nunda pessimu in questu fattu, in fattu, nimu.

Pruvate di trattà cusì chì u principale, chì ùn hè micca avà cun u zitellu, u vedi cusì frequentente. U psicologu cunsiglieghja à sceglie qualchì volte per un passaghju, induve avete visitatu prima, per riducerà a distanza cù u passatu, per riduce a diferenza in u tempu di passà cù un zitellu dopu un divorziu.

Ancu, spiegà à u zitellu chì u divorziu di i genitori ùn hè micca u so tortu, cum'è nimu di i genitori. In l'eventuali chì a difamazione cuncernanu unu di i genitori, u zitellu puderà trasladà a so cravatta à ellu, cumenciu à odià u so cuncerta solu per rispittà à ellu. Sicondu u genere di u culprit, u zitellu puderà trasladà a so còllera per tutti l'altri rappresentanti di u sessu, in u longu tempu, avianu prublemi cumunicà cun elle.

Quandu i so parenti sò divorziati, i zitelli puderanu esse ritirati in elli per causa di a perdita di a fede in amore, a relazione, a famiglia, u matrimoniu, a fidelizà è a fidelizazione. Anu un sensu chì hè questu quì tutti i matrimonii fini, è chì questu hè ancu a destinazione chì a aspetta in l'avvene. A fede difende è i preghjudizi apparunu. U divorziu paternali pò ancu esse indicatu in u subconsciousu, cusì, hè lamentable, ma a maiò parte di i casci di i zitelli chì i so parenti divorziarunu sia ghjustificate.

Se u so figliolu hè sempre chjude in sè stessu dopu a dissolenza di u matrimoniu, u psicologicu cunsiglie per aiutà, creendu opportunità per l'amici è a cumunicazione. Fugerà u zitellu in u modu bellu, preparanu partiti per ellu, insignate a cumunicazione dritta, a capacità di fà amici. Sì u zitellu vole chì vole esse solu - ùn l'hà forza micca per cumunicà, dà u vulete. Sì ùn ùn ùn sviluppa relazioni cù l'ugguali, parlate cun elli di i so prublemi, dà cunsiglii bè, fate l'appughjatu.

E più impurtante: dopu à u divorziu, dà u zitellu assai attenti è amore. Comunisci cù ellu, fate nantu à varii temi, dà carìssesi, find time for him, perchè a causa di a mancanza d'enfasi, i zitelli pò diventà più rimettiri in elli, è anzianu sviluppà una mala stima d'autoreità, o quì ci sarà risicu chì pareva ellu in una età più matura.

E distrughjenu i so teme chì anu sviluppatu da u divorziu, dumandate ciò chì ellu vulete, crea reunione cù parienti è zitelli, cunsulazione è spaziu per a cumunicazione - questu aiutà à sparà u isolatu. Questu hè u cunsigliu primu di un psicologu nantu à a dumanda di "i mariti divurtu - è l'adulescente hà fattu l'intruduce". A cosa principalu, ùn hà micca pricatu è ùn mette micca pressioni in u zitellu, dà l'ellu è l'amore, perchè questu hè u prublema chì hà bisognu.